Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
twinkeltje schreef:ik sla over parkeer plek is te ver weg
Twink, ik had vorig jaar een bench mee, duitse herder ook er was genoeg afstand tussen de stekkies van mensen en mensen hielden rekening met voorbij lopen met de honden aangelijnt. Ik zat bij Noah, en af en toe honden in de bench, of gewoon aangelijnt bij me het ging allemaal prima hoor
MissDorien schreef:Ik heb even in een split second besloten dat ik wel ga - met Beuk ook nog :N:
Dat wordt nog wat.
Het veld is volledig omheind meende ik?
Niet helemaal nee, bij de uitgang niet;) Sommige workshops zijn wel in een afgezet veld en de rest was meer achterin t veld.
Leuk! Zoonlief en ik zijn dan ook weer van de partij. Met Kyra en Lyndie natuurlijk
Dit keer denk ik dat ik zelfs mee ga doen aan een workshop. Dan maar voor aap staan met mijn luie mormels .
MissDorien schreef:Ik heb even in een split second besloten dat ik wel ga - met Beuk ook nog :N:
Dat wordt nog wat.
Niet helemaal nee, bij de uitgang niet;) Sommige workshops zijn wel in een afgezet veld en de rest was meer achterin t veld.
Oke, nou ja niet dat Beukes een vreselijke wegloper is ofzo, maar het is wat relaxter als de boel omheind is enzo
Dat wordt nog wat.
Oke, nou ja niet dat Beukes een vreselijke wegloper is ofzo, maar het is wat relaxter als de boel omheind is enzo
Het is sowieso de bedoeling je hond bij je te houden, hetzij met riem
sjaak-k schreef:
Jaja, snap ik
Ik bedoel meer tijdens een workshop als hij los gaat, zoals agility. Soms heeft hij dan schijt en loopt weg , dat hij dan niet direct de weg op kan.
Dorien het is niet dat ze gelijk weg kunnen lopen. Maar goed ik zou als ik jou was je hond maar gewoon vasthouden dan als je niet zeker bent dat hij luisterd.
sjaak-k schreef:Ééntje so far, maar er moet nog meer geregeld worden. Wil je dat graag doen?
JA vorig jaar was ik ook even voor een paar uurtjes omdat er iemand was uitgevallen dus ja hoor geen probleem.
Als het maar niet tijdens de workshops is dan want ik wil wel proberen om mee te doen
sjaak-k schreef:
Jaja, snap ik
Ik bedoel meer tijdens een workshop als hij los gaat, zoals agility. Soms heeft hij dan schijt en loopt weg , dat hij dan niet direct de weg op kan.
Hou er wel rekening mee dat het kan zijn dat er honden in je groep zitten die niet zo best met andere honden kunnen
sjaak-k schreef:
Jaja, snap ik
Vorig jaar zat er een laag hek omheen, en een hoog hek aan de kant van de weg Sowieso langs het hele terrein bij de wegkant.
sjaak-k schreef:
Jaja, snap ik
Hou er wel rekening mee dat het kan zijn dat er honden in je groep zitten die niet zo best met andere honden kunnen
Hij gaat ook nooit naar andere honden, maar meer als hij een haas aan de overkant ziet ofzo
shanty schreef:Dorien het is niet dat ze gelijk weg kunnen lopen. Maar goed ik zou als ik jou was je hond maar gewoon vasthouden dan als je niet zeker bent dat hij luisterd.
Nou ja, alleen als hij wild ziet gaat hij weg. Ik denk dat het reuze meevalt hoor
shanty schreef:Dorien het is niet dat ze gelijk weg kunnen lopen. Maar goed ik zou als ik jou was je hond maar gewoon vasthouden dan als je niet zeker bent dat hij luisterd.
Nou ja, alleen als hij wild ziet gaat hij weg. Ik denk dat het reuze meevalt hoor
Ik wou Babs nog wel meenemen
Die is niet wild, die is heel tam
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Leuk zal de datum in mijn agenda zetten, zodat ik er rekening mee kan houden.
Als ik kom/mee doe, dan zal ik denk alleen Colt meenemen en Magnum thuis laten.
maar heb er wel weer zin in, vond het afgelopen keer ontzettend leuk en gezellig.
Twink, ik had vorig jaar een bench mee, duitse herder ook er was genoeg afstand tussen de stekkies van mensen en mensen hielden rekening met voorbij lopen met de honden aangelijnt. Ik zat bij Noah, en af en toe honden in de bench, of gewoon aangelijnt bij me het ging allemaal prima hoor
Ik ben ook geweest ik heb het over de plek om een auto te pakeren
Ik ben ook geweest ik heb het over de plek om een auto te pakeren
Misschien mag jij als je heel lief bent op het terrein om je auto te parkeren