Leuk sta ik met Tank bij jou bij de Veteranendoesje schreef:jip nr 27 klasse jonge honden rasloos
tjaboo nr 74 klasse open met stamboom
dunji nr 90 klasse veteranen

Moderator: moderatorteam
Leuk sta ik met Tank bij jou bij de Veteranendoesje schreef:jip nr 27 klasse jonge honden rasloos
Ik ookdoesje schreef:sluit ik me helemaal bij aan!Leane schreef:Corine, ook al is de show nog niet geweest ik wil je nu alvast een heel erg groot compliment geven voor alle moeite die je doet en dat je alles nu al zo netjes verzorgdIk denk dat je er heel erg naar uit kijkt maar ook wel even diep zucht als jet zondag allemaal achter de rug is en het allemaal goed verlopen is !
Mijn petje af in ieder geval alvast![]()
![]()
Brigitte schreef:Leuk sta ik met Tank bij jou bij de Veteranendoesje schreef:jip nr 27 klasse jonge honden rasloos
En ik die van jullie,concullega'sdoesje schreef:Brigitte schreef:Leuk sta ik met Tank bij jou bij de Veteranendoesje schreef:jip nr 27 klasse jonge honden rasloos
dunji nr 90 klasse veteranenleuk, kan ik die knappe man van je in het echie zien
Brigitte schreef:Ik ookdoesje schreef:sluit ik me helemaal bij aan!Leane schreef:Corine, ook al is de show nog niet geweest ik wil je nu alvast een heel erg groot compliment geven voor alle moeite die je doet en dat je alles nu al zo netjes verzorgdIk denk dat je er heel erg naar uit kijkt maar ook wel even diep zucht als jet zondag allemaal achter de rug is en het allemaal goed verlopen is !
![]()
Corina, vorig jaar ging het toch ook heel goed? Ik twijfel geen moment aan je hoor!doggyfun schreef:Dank jullie voor de complimentenLeane schreef:Corine, ook al is de show nog niet geweest ik wil je nu alvast een heel erg groot compliment geven voor alle moeite die je doet en dat je alles nu al zo netjes verzorgdIk denk dat je er heel erg naar uit kijkt maar ook wel even diep zucht als jet zondag allemaal achter de rug is en het allemaal goed verlopen is !
![]()
Klopt helemaal wat je zegt, ik zie er ontzettend naar uit, maar zal ook dolblij zijn als ik weet dat alles naar wens is verlopen....
Is toch altijd weer spannend.
Denk dat ik zondagavond knock-out ben![]()
groetjes,
corina
ja en die van mij blaffenHilde schreef:Beautje en ik hebben er zin in! En ik weet dat hij te dik is
Turbo! schreef:ja en die van mij blaffenHilde schreef:Beautje en ik hebben er zin in! En ik weet dat hij te dik isdus kom op hilde maak je niet druk
Ja, maar, ik krijg echt nu ineens allemaal commentaar op dat 'ie te dik is en ja.. Da's een raseigenschap hèMarina schreef:Turbo! schreef:ja en die van mij blaffendus kom op hilde maak je niet druk
niet druk maken en de mijne snotterd en loopt als een hele oude man.![]()
we zijn er voor het plezier van de honden en voor ons plezier. toch.
Mij zal je niet horen ik zeg wel dat ie gezellig isHilde schreef:Ja, maar, ik krijg echt nu ineens allemaal commentaar op dat 'ie te dik is en ja.. Da's een raseigenschap hèMarina schreef:Turbo! schreef:ja en die van mij blaffendus kom op hilde maak je niet druk
niet druk maken en de mijne snotterd en loopt als een hele oude man.![]()
we zijn er voor het plezier van de honden en voor ons plezier. toch.Ik weet dat hij te dik is, het is namelijk mijn eigen schuld en ik werk eraan, dus ik heb geen zin in zondag mensen die zeggen dat 'ie te dik is
![]()
Dat krijg ik ook al jaren te horen over Max terwijl het gewoon zijn bouw is waardoor hij dik lijkt.Hilde schreef:En ik weet dat hij te dik is
Bij hem is het niet z'n bouw, hij is echt dikmarian* schreef:Dat krijg ik ook al jaren te horen over Max terwijl het gewoon zijn bouw is waardoor hij dik lijkt.Hilde schreef:En ik weet dat hij te dik is
Niks van aantrekken dus.
ja hoor bij mijDenise. schreef:Kan ik ergens een broodje kopen op de show?
Turbo! schreef:ja hoor bij mijDenise. schreef:Kan ik ergens een broodje kopen op de show?neem 30 bollen mee!
grapje er is een kantine geloof ik
Ik heb net de bad fotos van mijn mormels geplaatst!
Denise. schreef:Kan ik ergens een broodje kopen op de show?
super leuk...Turbo! schreef: Ik heb net de bad fotos van mijn mormels geplaatst!
Ben ik het helemaal mee eens..Leane schreef:Corine, ook al is de show nog niet geweest ik wil je nu alvast een heel erg groot compliment geven voor alle moeite die je doet en dat je alles nu al zo netjes verzorgdIk denk dat je er heel erg naar uit kijkt maar ook wel even diep zucht als jet zondag allemaal achter de rug is en het allemaal goed verlopen is !
Kom je wel? Leuk zegmoosje schreef:Zo te lezen heb ik wel een voordeel dat ik geen eigen hond ga showen. Hoef niet te badderen haha. Nou had ik Zarah ook echt niet in bad gedaan hoor als ik met haar gekomen zou zijn.