Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindhoven 4/5/6/ februari
Moderator: moderatorteam
- EvelineH
- Actief
- Mijn ras(sen): Finse Lappenhond
- Aantal honden: 4
Re: Eindhoven 4/5/6/ februari
Wij zijn ook weer terug uit Utrecht.
Helmi had 1U in de tussenklasse. Voor beste teef werd ze bijna gelijk weer uit de ring gegooid maar wel het reserve CACIB.
Dus we zijn eigenlijk best wel tevreden na vandaag.
Helmi had 1U in de tussenklasse. Voor beste teef werd ze bijna gelijk weer uit de ring gegooid maar wel het reserve CACIB.

- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Oh, dan was het dus niet alleen bij ons. Waren idd erg rare uitslagen.velvet29 schreef: Tja dan zag ik het nog niet zo verkeerd
Gisteren hebben we deze mevr ook gehad, en ik had ook zo iets van?????
Rare uitslagen en rare keurrapporten
Naja, volgende keer beter dan maar, maar ik baalde wel een beetje stiekem.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Was daar ook een show dan?EvelineH schreef:Wij zijn ook weer terug uit Utrecht.

Ik ben met Tapas ook weer terug, het was best link soms op de snelweg door de plotselinge rukwinden, maar gelukkig ging iedereen dan tegelijk opzij dus geen ongelukken onderweg verder.
Tapas heeft het prima gedaan, kreeg 2U en het RCAC en RCACIB, waardoor ze voor het Nederlands Kampioenschap nu nog maar 1 kwart puntje nodig heeft als ze eenmaal 27 maanden oud is, dus dat is lekker.
Het rare bij onze keurmeester was dat er heel veel op een enkel zinnetje na exact dezelfde keurverslagen geschreven zijn, ik heb 2 exact dezelfde gezien van een Laekense en een Hollander, en bijna identieke van Groenendaeler, Laekense, Hollander en Tervuerense. Het leek bijna of van tevoren de kopietjes met de keurverslagen al gemaakt waren.
Beetje vreemd was het wel.
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Sandy heeft jeugdklas 1 U en beste teef en het CAC 

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
-
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
heeee hoppa!!!
t was leuk om op je gepast te hebben en je krijgt een lebber van jolie 

L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
En nu Heid
haha ik laat de eer aan jouw
(we zijn nog onderweg haha)

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Jacan
- Zeer actief
Ja echt wel, ben zeer benieuwd wat er in haar keurrapport staatLongFields schreef:Dat is mooi nieuws zeg!!!
Jij ook gefeliciteerd

- Jacan
- Zeer actief
Toch ook gefeliciteerdNanna schreef:Hoppa had een 1U, het CAC-CACIB en was, o wonder, Beste van het Ras
Maar goed, dit is zijn derde puntje, nu nog maar eentje en dan hebben we dat ook weer gehad.

- EvelineH
- Actief
- Mijn ras(sen): Finse Lappenhond
- Aantal honden: 4
OepsLongFields schreef:Was daar ook een show dan?EvelineH schreef:Wij zijn ook weer terug uit Utrecht.![]()

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Huette kreeg 1U in de openklasse en het RCAC/CACIB. Dat was net het ene kwartpuntje dat ze nodig had nadat ze 27 mnd is geworden voor 't Nederlands Kampioenschap want dat is ze nu 

-
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
jaaaa hoeraaaa knappe huette!
op naar frankrijk
jolietje was 3 met zg... volgende keer beter..

op naar frankrijk

jolietje was 3 met zg... volgende keer beter..
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Enne....volgens mij krijgt Huette gewoon het CAC omdat Tjara al lang en dik en breed kampioen isBas Rouge schreef:Huette kreeg 1U in de openklasse en het RCAC/CACIB. Dat was net het ene kwartpuntje dat ze nodig had nadat ze 27 mnd is geworden voor 't Nederlands Kampioenschap want dat is ze nu

Nogmaals proficiat!
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik was om half 7 pas thuis. Wij zijn helemaal tot het eind gebleven. Volgens mij was de saarloos beste in de eindkeuring vandaag, maar heb dat niet helemaal meer meegekregen.
Vandaag stond het dametje voor het eerst in de jeugdklasse! Ushi mocht het tegen haar halfzus opnemen. De andere teef was afgemeld. Ze deed het best netjes, ik liep volop te knoeien met haar. Ze is 1e geworden, maar wel met een zg. Terwijl er op haar keurrapportje (want dat was wel erg kort vond ik) alleen maar bij alles stond dat het uitmuntend was
Paris had ook een zg. Die zag er helaas niet zo heel mooi uit, was wat mager en haar kleur is erg bruin geworden, maar de voeding wordt aangepast dus dan is dat hopelijk weer opgelost.
Vandaag stond het dametje voor het eerst in de jeugdklasse! Ushi mocht het tegen haar halfzus opnemen. De andere teef was afgemeld. Ze deed het best netjes, ik liep volop te knoeien met haar. Ze is 1e geworden, maar wel met een zg. Terwijl er op haar keurrapportje (want dat was wel erg kort vond ik) alleen maar bij alles stond dat het uitmuntend was

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Wat goed zeg, gefeliciteerd!!! Dan mag je dus ook naar de Hond van het Jaar Show met haar!Tara schreef:Mijn zelfgefokte teef is 1e met uitmuntend geworden, omdat ze de enige was werd ze dus ook BOB.
Ze heeft haar laatste CACIB behaald, en is nu dus Internationaal Kampioen geworden.![]()
Met de gebruikelijke tegenzin zijn we de eindkeuring in gegaan, en wat je met een ruwharige jachthond eigenlijk zelden lukt: ze werd 3e BIG!
Ik ben blij en erg trots.![]()

Dank je voor het compliment, ze was vandaag ook wel heel erg lief, ik was helemaal trots op hoe ze het de hele dag gedaan heeft in de toch wel drukke en volle hal. Ik vond het leuk om je te ontmoeten en even lekker met je te kletsen. Dat hadden we nog wel uren vol kunnen houden volgens mij. Wie weet een volgende keer ergens.Tara schreef:Ik heb Longfields ontmoet en kennis gemaakt met Tapas, wat een leuke hond is dat!

Die kippennekjes heb ik nergens kunnen vinden, waren die bij dezelfde stand als waar de runderhuidstaven lagen?Tara schreef:Behalve twee zakken kippennekjes, en 4 x 20 = 80 runderhuidstaven heb ik eigenlijk niet zoveel gekocht.![]()
Voorlopig kunnen de dames hier dus weer lekker kettingkluiven...
Ik vond het aantal standjes wel wat tegenvallen, had nog wat dingen op mijn lijstje staan die er nu gewoon niet waren.
Ja, echt lekker reed het niet, dat had ik ook.Tara schreef:De terugweg was niet echt comfortabel, harde windstoten die tegen mijn bestelletje sloegen.
Ik was blij dat ik weer thuis was, net als op de heenweg was het voortdurend corrigeren omdat de auto steeds uit zijn baan geblazen werd.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
HIer ook een hele gezellige dag gehad en boel bekenden gesproken en gezien.
Verder was ik erg trots op de door mij gefokte puppeduppen die waren ingeschreven,
Het reutje Diesel besloot door alle zenuwen van het vrouwtje maar mooi alles te doen wat god verboden heeft op een show. Nu is zijn eigenaresse helemaal vastbesloten om ringtraining te volgen om te laten zien dat hij het wel kan, want dat kan hij zeker, lieten ze aan eind vd dag in een lege ring zien.
Het teefje Ziva liep super netjes en mocht als beste pup de erering in. geweldig om te zien. Leuke was dat ik veel van haar moeder Thilda terug zag terwijl ze zo stond in de erering
Onze Luke kreeg een 1 U in de openklas en kreeg het RCAC/RCACIB (maar volle CAC wordt doorgeschoven omdat de beste reu al kampioen was). Dik en dik tevreden en most important, super gezellig dagje
Verder was ik erg trots op de door mij gefokte puppeduppen die waren ingeschreven,
Het reutje Diesel besloot door alle zenuwen van het vrouwtje maar mooi alles te doen wat god verboden heeft op een show. Nu is zijn eigenaresse helemaal vastbesloten om ringtraining te volgen om te laten zien dat hij het wel kan, want dat kan hij zeker, lieten ze aan eind vd dag in een lege ring zien.
Het teefje Ziva liep super netjes en mocht als beste pup de erering in. geweldig om te zien. Leuke was dat ik veel van haar moeder Thilda terug zag terwijl ze zo stond in de erering

Onze Luke kreeg een 1 U in de openklas en kreeg het RCAC/RCACIB (maar volle CAC wordt doorgeschoven omdat de beste reu al kampioen was). Dik en dik tevreden en most important, super gezellig dagje

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Hier een kiekje van Tapas dat gemaakt is door een forumlid van een ander forum:

-
- Actief
- Mijn ras(sen): Heidewachtels
Wij zijn ook weer dik tevreden! Onze Sterre (net 13 maanden) is beste van het ras geworden! Lune (18 maanden) werd reserve beste teef. Reserve reu werd Murphy (door ons gefokt) en beste reu werd een pup uit de combinatie van onze Darko met een teefje wat ook is geboren... Familiefeestje dus! Het waren tevens ook de enige 4 honden met een Uitmuntend van de 13! Wij zijn dus erg trots!
Groetjes Judith

Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten!!!!
- Gizmogirl
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 Australian Shepherds, 1 Finse Lappenhond en 2 Pomeranians
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik kon zelf niet gaan, dus heb Mowgli moeten meegeven met de fokster van mijn Aussie.
Ze hebben dat samen super gedaan want Mowgli werd BOB
Hiermee heeft hij zijn tweede jeugdpunt en ook al 2 punten voor zijn Nederlands kampioenschap. Niet slecht voor een hondje van nog geen 11 maand
Ze hebben dat samen super gedaan want Mowgli werd BOB

Hiermee heeft hij zijn tweede jeugdpunt en ook al 2 punten voor zijn Nederlands kampioenschap. Niet slecht voor een hondje van nog geen 11 maand

- Gizmogirl
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 Australian Shepherds, 1 Finse Lappenhond en 2 Pomeranians
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Proficiat!!!EvelineH schreef:Wij zijn ook weer terug uit Utrecht.

- heppiedepeppie
- Actief
- Mijn ras(sen): Beagles
Mijn moeder schreef in die ring de keurverslagen. Was inderdaad erg weg van je hond en ook de keurmeester (ze had ze zelden zo mooi gezien had ze tegen mijn moeder gezegd.). Volgens mijn moeder dus echt duidelijk dat deze een terechte winnaar was!!!!Gizmogirl schreef:Ik kon zelf niet gaan, dus heb Mowgli moeten meegeven met de fokster van mijn Aussie.
Ze hebben dat samen super gedaan want Mowgli werd BOB![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD.

In loving memory
Wiljean's Branko (28 augustus 1995 - 16 maart 2010)
Geable v/d Oppershoeve (10 mei 2000 - 14 december 2010)
Mary Tudor of Geable's Pride (11 april 2010 - 22 december 2010)
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
van harte allemaal 

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Heidi Jongen
- Actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder ruwhaar en een Laekense herder
- Contacteer:
Mare, BOBRachelleAmericanBulldog schreef:En nu Heidhaha ik laat de eer aan jouw

Saake, BOB

En dan tot onze grote verrassing werd Saake als 6de geplaatst in de rasgroep

Voor onze HH ruwheden is het meestal ring in en ring uit, dus deze plaatsing was een verrassing!
Rachelle heeft Saake voorgebracht en ze deden het geweldig!!!!
Rachelle, nogmaals bedankt

Nanna en Hoppa ontmoet! Zo leuk om mensen van het forum te ontmoeten, en Hoppa is zo'n leuke hond, lekker koppie!
Suzanne en Tapas, leuk om jullie ontmoet te hebben en om samen met je in de ring te staan. Tapas is werkelijk een lekker ding! En dank voor de tips betreffende de tuigjes, ik heb ze vanochtend uitgeprobeerd, ze zijn prima.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Heidi Jongen schreef:Mare, BOBRachelleAmericanBulldog schreef:En nu Heidhaha ik laat de eer aan jouw
![]()
Saake, BOB![]()
En dan tot onze grote verrassing werd Saake als 6de geplaatst in de rasgroep![]()
![]()
!!!
Voor onze HH ruwheden is het meestal ring in en ring uit, dus deze plaatsing was een verrassing!
Rachelle heeft Saake voorgebracht en ze deden het geweldig!!!!
Rachelle, nogmaals bedankt!
Nanna en Hoppa ontmoet! Zo leuk om mensen van het forum te ontmoeten, en Hoppa is zo'n leuke hond, lekker koppie!
Suzanne en Tapas, leuk om jullie ontmoet te hebben en om samen met je in de ring te staan. Tapas is werkelijk een lekker ding! En dank voor de tips betreffende de tuigjes, ik heb ze vanochtend uitgeprobeerd, ze zijn prima.
en nogmaals geen dank haha,..ik vond het erg leuk om te doen

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
iedereen gefeliciteerd met de resultaten!!
ik heb wel even een vraagje...ik las ergens in dit topic dat het CAC werd doorgeschoven omdat de betreffende hond al kampioen is???
zit die hond dan wel in de goede klasse??
ik ken alleen de kattenshows en als daar een kat kampioen is, mag hij niet meer in de open klasse worden ingeschreven maar moet in de kampioensklasse...
daarom vraag ik het me af...
ik heb wel even een vraagje...ik las ergens in dit topic dat het CAC werd doorgeschoven omdat de betreffende hond al kampioen is???
zit die hond dan wel in de goede klasse??
ik ken alleen de kattenshows en als daar een kat kampioen is, mag hij niet meer in de open klasse worden ingeschreven maar moet in de kampioensklasse...
daarom vraag ik het me af...
groetjes Tamara
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Bij honden mag je kiezen, je kunt een hond die kampioen is nog steeds in de open klasse inschrijven als je dat wil.
En een hond in de kampioensklasse kan ook gewoon beste reu of beste teef worden waardoor hij of zij het CAC in principe krijgt. Mocht de hond al Nederlands kampioen zijn, dan schuift het volle punt door naar de hond die het reserve CAC kreeg.
Het reserve CAC komt daarmee te vervallen want die schuift niet door.
En een hond in de kampioensklasse kan ook gewoon beste reu of beste teef worden waardoor hij of zij het CAC in principe krijgt. Mocht de hond al Nederlands kampioen zijn, dan schuift het volle punt door naar de hond die het reserve CAC kreeg.
Het reserve CAC komt daarmee te vervallen want die schuift niet door.