Hahaha, aghos. Ik ga maar snel naar bed, moet er om half 7 uit wil ik alles reddenheidie schreef:Klopt helemaal.... maar niet zwarte en bruine op een lijf, hahaha
Maar snoepjes in ruil voor knuffels is ook goed volgens denia..

Moderator: moderatorteam
Hahaha, aghos. Ik ga maar snel naar bed, moet er om half 7 uit wil ik alles reddenheidie schreef:Klopt helemaal.... maar niet zwarte en bruine op een lijf, hahaha
Ik ookHilde schreef:Hahaha, aghos. Ik ga maar snel naar bed, moet er om half 7 uit wil ik alles reddenheidie schreef:Klopt helemaal.... maar niet zwarte en bruine op een lijf, hahaha
djow schreef:Ik ookHilde schreef:Hahaha, aghos. Ik ga maar snel naar bed, moet er om half 7 uit wil ik alles reddenheidie schreef:Klopt helemaal.... maar niet zwarte en bruine op een lijf, hahaha
Maar snoepjes in ruil voor knuffels is ook goed volgens denia..2 uur rijden!
Welke hondmoosje schreef:Whahaha, loop je voor t eerst van je leven in de ring om een hond voor te brengen die je die dag voor het eerst ziet en dan win je meteen de eerste prijs!
Shima (Shilo Shephard)_Inge_ schreef:Welke hondmoosje schreef:Whahaha, loop je voor t eerst van je leven in de ring om een hond voor te brengen die je die dag voor het eerst ziet en dan win je meteen de eerste prijs!
Uiteraard!magnum schreef:Hoop dat jullie een leuke dag hebben, ben toch maar niet gaan rijden met Colt.
Magnum was nog niet zo opgeknapt dat ik hem bij mijn moeder wou achter laten.
En tja mijn mannetje gaat dan toch voor een gezellige dag.
Ik heb je niet gezien!!!Expecting schreef:Uiteraard!magnum schreef:Hoop dat jullie een leuke dag hebben, ben toch maar niet gaan rijden met Colt.
Wij zijn net weer thuis, zo'n hele dag is erg lang voor een jongetje van nog geen 5. Maar het was erg leuk, veel honden gezien. Vond t erg gezellig, mn zoontje ook. Heb veel mensen van t fourm gezien ook en sommigen waarbij ik twijfelde (of niet durfde aan te spreken) Volgens mij had iedereen het naar de zin, dus erg geslaagd!
Haha je hebt me wel gezien hoor, ik stond achter je toen je met Denia in de ring stond. Ze probeerde de ring uit te huppelen en toen zei je tegen me dat ze naar je andere hond wildeheidie schreef:Ik heb je niet gezien!!!Expecting schreef:Uiteraard!magnum schreef:Hoop dat jullie een leuke dag hebben, ben toch maar niet gaan rijden met Colt.
Wij zijn net weer thuis, zo'n hele dag is erg lang voor een jongetje van nog geen 5. Maar het was erg leuk, veel honden gezien. Vond t erg gezellig, mn zoontje ook. Heb veel mensen van t forum gezien ook en sommigen waarbij ik twijfelde (of niet durfde aan te spreken) Volgens mij had iedereen het naar de zin, dus erg geslaagd!
Ik ben ook weer terug erg vermoeide dag! hahaha Maar mega leuk!
Denia mocht eerst, als er een prijs was mooiste hyperhond had ze em gehad! ahahah Maar helaas voor haar die was er niet dus, mochten we de ring verlaten!
Daarna met oude marie in bij de senioren. Er waren zes honden die in deze klasse meededen. En jajaaja Marie werd eerste!!!!![]()
![]()
![]()
Echt super trots op mijn meissie! Een heuze beker en lekkere brokjes die we maar als snoepgoed gaan gebruiken.
Daarna moesten we nog een keer voor de BIS en daar mochten we meteen naar de laatste en zesde plek, maar helemaal niet erg! Super om dit met mijn meissie te doen.
Ik zeg niet wie, maar wil alvast degeen die de eerste plek had feliciteren!! Ben er niet meer daar aan toegekomen! Erg mooie hond heb je!
Corine erg leuk om samen met je in de ring te staan enalles was mega goed georganiseerd! Petje af!
Stond jij tweede bij bis?? ik heb je niet gezien.moosje schreef:Ik heb Shima mogen showen vandaag, geweldige honden die Shiloh's!
In de open klasse waren we eerste en in de BIS tweede, na een hele mooie (kleur) Cane Corso. Die heeft daarna de rest ook verslagen.
Zwanet, bedankt voor het vertrouwen en Corina, bedankt voor de goede organisatie!
Ik heb echt medelijden met die Bulldog.Die is nu pas 8 maanden en als die nog moet uitzwaren kan hij straks geen stap meer verzetten zonder amechtig te hijgen.heidie schreef:Stond jij tweede bij bis?? ik heb je niet gezien.moosje schreef:Ik heb Shima mogen showen vandaag, geweldige honden die Shiloh's!
In de open klasse waren we eerste en in de BIS tweede, na een hele mooie (kleur) Cane Corso. Die heeft daarna de rest ook verslagen.
Zwanet, bedankt voor het vertrouwen en Corina, bedankt voor de goede organisatie!
Stond met marie op nummer zes, glunder glunder haha
Die cane corso (ook van het forum) was idd erg mooi!
De bulldog op de tweede plek vond ik ook erg grappig, kon me alleen niet voorstellen dat dat een pup was!!
ik ben nu aan het bewerken zie helaas dat er heel wat mislukt zijn door het stomme licht in zo een binnenbak.dat heb ik met de paardenfotos ook altijdheidie schreef:Heb je toevallig ook foto's van Marie??? Of denia??
Ik heb helemaal geen foto's van mijn dames!
heb wel wat foto's gemaakt maar weet niet of ze gelukt zijn moet nogheidie schreef:Heb je toevallig ook foto's van Marie??? Of denia??
Ik heb helemaal geen foto's van mijn dames!