Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stoppen met organisatie doedag2011
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Stoppen met organisatie doedag2011
We hebben de samenwerking rondom de doedag moeten stoppen vanwege een te groot verschil van mening. Wij willen graag dat iedereen een zo gelijk mogelijke kans heeft op een workshop naar keuze en niet dat de een er 2 heeft en een ander misschien niks. We weten dat er meer plaatsen zijn dan vorig jaar maar we konden het er niet mee eens zijn dat degene die zich als eerste inschrjft gelijk workshop 1&2 van de keuzes toegewezen krijgt en degene die zich als 40e aanmeld misschien alleen keuze 3&4. Helaas was dit niet mogelijk dus zal Sjaak-k de organisatie van de doedag2011 doen.
Bij deze willen we het alleen even laten weten. We hebben geen zin in geruzie of gedoe maar zo is het voor iedereen duidelijk dat men voor verdere dingen rondom de doedag bij Sjaak-k moet zijn er niet bij ons.
Groetjes, Shanty&Machie
Bij deze willen we het alleen even laten weten. We hebben geen zin in geruzie of gedoe maar zo is het voor iedereen duidelijk dat men voor verdere dingen rondom de doedag bij Sjaak-k moet zijn er niet bij ons.
Groetjes, Shanty&Machie
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Stoppen met organisatie doedag2011
Duidelijk
bedankt voor de terugkoppeling.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Machie schreef:We hebben de samenwerking rondom de doedag moeten stoppen vanwege een te groot verschil van mening. Wij willen graag dat iedereen een zo gelijk mogelijke kans heeft op een workshop naar keuze en niet dat de een er 2 heeft en een ander misschien niks. We weten dat er meer plaatsen zijn dan vorig jaar maar we konden het er niet mee eens zijn dat degene die zich als eerste inschrjft gelijk workshop 1&2 van de keuzes toegewezen krijgt en degene die zich als 40e aanmeld misschien alleen keuze 3&4.

Zo ging het vorig jaar toch ook?
Ik vond er niks mis mee.
Nouja, gelukkig maar dus, want het gaat nu net zo, begrijp ik, en er zijn zelfs meer plaatsen.
Lijkt me prima geregeld.
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Heel jammer dat jullie ermee stoppen maar als de meningen zo verschillen is het de enige juiste keuze, dank voor jullie moeite en input! 

- MJ
- Zeer actief
Jammer meiden maar wel erg bedankt voor alle gedane moeite ! 

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Jammer dat jullie niet tot een compromis hebben kunnen komen. Bedankt meiden!

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ik vind het enorm onpersoonlijk verlopen zoals het nu gaat.
Ik heb daardoor er geen vertrouwen in dat de organisatie zoals hij nu verloopt succesvol zal zijn.
Vandaar dat ik me heb teruggetrokken voor het geven van een workshop. Ik ga niet bijna 400 km op een dag rijden als ik er geen vertrouwen in heb. Dat kost me teveel geld en tijd, welke ik ook anders kan besteden.
Geen zoekhondenworkshop dus met mij.
Ik heb daardoor er geen vertrouwen in dat de organisatie zoals hij nu verloopt succesvol zal zijn.
Vandaar dat ik me heb teruggetrokken voor het geven van een workshop. Ik ga niet bijna 400 km op een dag rijden als ik er geen vertrouwen in heb. Dat kost me teveel geld en tijd, welke ik ook anders kan besteden.

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Inge schreef:Ik vind het enorm onpersoonlijk verlopen zoals het nu gaat.
Owhhhhh dat vind ik nu heel jammer

En de groeten van de mannen 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik weet dat Sjaak heel hard aan het werk is en al veel leuke dingen geregeld heeft, weet wel zeker dat het een succesvolle en hele leuke doe dag gaat worden 

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Vorig jaar hebben Bob en ik genoten van het zoekhondengedeelte met Inge (en Jan). Ik had me erop verheugd om het dit jaar weer te kunnen doen.
Ik heb respect voor het besluit van Inge, maar blijf het jammer vinden.
Ik ben benieuwd wat Sjaak allemaal uit zijn hoge hoed tovert.
En de groeten van de mannen 

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik heb er alle vertrouwen in.
Ik mag ook twee workshops gaan doen en ik heb er helemaal zin in!
Ik mag ook twee workshops gaan doen en ik heb er helemaal zin in!

Omdat Sjaak al dat monniken-werk automatiseert? Dat vind ik nu dus weer flauw. Maar goed, ik zeg verder niets want ik heb niets met doe-dag te maken. Wel vind dat jij, Inge, het werk wat Sjaak hieraan heeft (en heeft gehad) enorm tekort doet.Inge schreef:Ik vind het enorm onpersoonlijk verlopen zoals het nu gaat.
Geen idee wat er is gebeurd, wel jammer.
Maar goed, ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt.
Maar goed, ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt.
- Bonnie F
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Fijn dat jullie het op deze beschaafde wijze oplossen en niet over het scherm heen buitelen.
Dank daarvoor.
Trouwens wel jammer dat ik op vakantie ben, had dit jaar graag gekomen.
Dank daarvoor.
Trouwens wel jammer dat ik op vakantie ben, had dit jaar graag gekomen.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Misschien moet jij geen conclusies trekken op basis van veronderstellingen die je nu doet?Marion. schreef:Omdat Sjaak al dat monniken-werk automatiseert? Dat vind ik nu dus weer flauw. Maar goed, ik zeg verder niets want ik heb niets met doe-dag te maken. Wel vind dat jij, Inge, het werk wat Sjaak hieraan heeft (en heeft gehad) enorm tekort doet.Inge schreef:Ik vind het enorm onpersoonlijk verlopen zoals het nu gaat.
Want volgens mij heb ik nergens ook maar iets gezegd dat impliceert dat het ook maar iets met de automatisering te maken heeft.

Groetjes Inge

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar wel dat Sjaak erg gemotiveerd is en z'n best doet. Ze (nu hij) hebben tot nu toe weinig aan me gehad omdat mijn hoofd er niet naar stond/staat. Wel een draaiboek waar het allemaal in staat.
Nu heb ik wel contact met Sjaak en ik heb toegezegd een keer samen met hem te kijken of er nog iets mist. Meer dan dat kan ik even niet bieden. Zelf heb ik het gevoel dat hij het prima organiseert.
Nu heb ik wel contact met Sjaak en ik heb toegezegd een keer samen met hem te kijken of er nog iets mist. Meer dan dat kan ik even niet bieden. Zelf heb ik het gevoel dat hij het prima organiseert.

Linda, Izzie en Bram
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
Komt vast goed
In ieder geval bedankt Sharmayne en Marleen voor wat jullie al gedaan hebben.
Sjaak, succes!

In ieder geval bedankt Sharmayne en Marleen voor wat jullie al gedaan hebben.
Sjaak, succes!

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
No need to worry, de workshop zoekhonden blijft voorlopig gewoon staanReny schreef:Vorig jaar hebben Bob en ik genoten van het zoekhondengedeelte met Inge (en Jan). Ik had me erop verheugd om het dit jaar weer te kunnen doen.

De DoeDag gaat ook zeker door, en zal een aantal leuke en nieuwe dingen ten opzichte van vorig jaar hebben. Meer informatie verwacht ik over ~ 2 weken online te hebben
Ik ga de discussie hier verder niet voeren, workshopbegeleiders doen het vrijwillig, het staat hun vrij nee te zeggen om wat voor reden dan ook, de reden om dit publiekelijk te doen begrijp ik dan weer niet helemaal aangezien nog nergens is aangegeven welke workshops er zijn en wie deze gaan geven