Wij hebben alleen Jimmy in de jeugdklasse, we zouden helemaal niet heen, maar voor de fok heeft hij officieel nog een tentoonstellingsuitslag nodig na de 15 mnd. En ach hij kan hier ook gelijk Nederlands jeugdkampioen worden

Moderator: moderatorteam
heb er overheen gelezen, maar stond dus ook niet bij showsjeanet01 schreef:http://www.hondenforum.nl/plaza/eveneme ... 04239.html
Kan het zijn dat ik jullie wel eens in de buurt van Appingedam/Delfzijl heb zien lopen?Trinand schreef:Ik ben er ook met Dinand. Ook een thuiswedstrijd net als Biep. Dan moet je wel heen toch?
Machie schreef:Ik kom iig zaterdag kijken
Ja, ik woon meer richting de Eemshaven.Trinand schreef:@Nawosh, als je ons 6 km. vanaf Appingedam zag, jaa dan zijn wij dat.
Maar ik weet dat er in Delfzijl ook iemand woont met een blonde en zwarte briard![]()
Woon je daar ook in de buurt?
Mij wel aanmoedigen héshanty schreef:Machie schreef:Ik kom iig zaterdag kijken
Ik ben er zondag. Maar daar heb je niet veel aan vrees ik.crutz schreef:Zoek nog iemand die mee wil rijden, heb 2 herders & een PRT ingeschreven op 6 mrt, maar Frank kan onverwachts niet...
Machie schreef:
Mag ik ook gewoon Elmo knuffelen?
Of verwacht je spandoek met "hup maureen&elmo hup"
Je was me al weer voor Mel! hahahasaiko schreef:wij zijn er ook met melissa en tjika in de jeugdklasse
en loeks ook een pup van ons is er ook
Is inmiddels al geregeldMarjoleine schreef:Ik ben er zondag. Maar daar heb je niet veel aan vrees ik.crutz schreef:Zoek nog iemand die mee wil rijden, heb 2 herders & een PRT ingeschreven op 6 mrt, maar Frank kan onverwachts niet...
Ik ben er wel op zaterdag en Manon ook!MissDorien schreef:Argh, ik weet nou nog steeds niet op welke dag ik zal gaan :N:
Eigenlijk wil ik beide dagen maar heb geen zin om er in mn eentje heen te sjouwen
Ja, en de Vizslas ook, daar wil ik heen. En m'n moeder wil zondag naar de colliesLéonieHonden schreef:Ik ben er wel op zaterdag en Manon ook!MissDorien schreef:Argh, ik weet nou nog steeds niet op welke dag ik zal gaan :N:
Eigenlijk wil ik beide dagen maar heb geen zin om er in mn eentje heen te sjouwen
Je komt maar mooi op Zaterdag dus!MissDorien schreef:Ja, en de Vizslas ook, daar wil ik heen. En m'n moeder wil zondag naar de colliesLéonieHonden schreef:Ik ben er wel op zaterdag en Manon ook!MissDorien schreef:Argh, ik weet nou nog steeds niet op welke dag ik zal gaan :N:
Toevallig hadden we het er net over onder het eten, en op voorwaarde dat ze Nilo dan mocht zien gaan we op zaterdagMaeve schreef: Je komt maar mooi op Zaterdag dus!
Dat mag, knuffelen mag ookMissDorien schreef:Toevallig hadden we het er net over onder het eten, en op voorwaarde dat ze Nilo dan mocht zien gaan we op zaterdagMaeve schreef: Je komt maar mooi op Zaterdag dus!![]()
Bovendien kan ze de collies wel op de Paasshow zien (ja de Vizslas ook maar goed)
Ik neem Beuk ook mee, kan die even weer oefenen voor de Paasshow!