Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Izzie
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Izzie
" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor wie het leuk vindt...training Jan Sprij.
Voor wie het leuk vindt...training Jan Sprij.

Linda, Izzie en Bram
- Elies
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): 2 Aussies
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Re: Izzie
Ziet er goed uit. vooral dat laatste rondje wat gaat dat al vloeiend zeg 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
Watte?janinca2002 schreef:Ziet er leuk uit, maar die lichaamstaal van Linda

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
- Contacteer:
las jan je wat uitlegt ga je met armen in de zij staan. ongeveer bij 1minZoek stok! schreef:Watte?janinca2002 schreef:Ziet er leuk uit, maar die lichaamstaal van Linda
Jan

- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ziet er goed uit! Ik vind Jan erg goed training geven. Heb nu twee keer meegekeken en alleen daarvan al veel bijgeleerd
.
Ik zie op ongeveer een minuut een latje dat blijft liggen terwijl een handje naar beneden tikt. Verder valt me op dat je vaak om roept nadat voor Izzie de bocht al duidelijk is, probeer je dat commando te koppelen op die manier?
Ben nu wel benieuwd wat handen in de zij betekent Jan.

Ik zie op ongeveer een minuut een latje dat blijft liggen terwijl een handje naar beneden tikt. Verder valt me op dat je vaak om roept nadat voor Izzie de bocht al duidelijk is, probeer je dat commando te koppelen op die manier?
- Zoek stok!
- Zeer actief
O ik zal eens kijken. Wat straal ik uit dan? Dat ik niet luister? Dat is niet zo hoor, ik vind hem erg goed.janinca2002 schreef:las jan je wat uitlegt ga je met armen in de zij staan. ongeveer bij 1minZoek stok! schreef:Watte?janinca2002 schreef:Ziet er leuk uit, maar die lichaamstaal van Linda

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Nee ik ben gewoon te laat met m'n ombennie schreef:Ziet er goed uit! Ik vind Jan erg goed training geven. Heb nu twee keer meegekeken en alleen daarvan al veel bijgeleerd.

Linda, Izzie en Bram
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Wat gaat Izzie snel!
Leuk om weer eens een filmpje te zien.
En over je lichaamshouding: niets is wat het lijkt. Met je handen in je zij staan: je maakt je breed, indicatie van zelfverzekerdheid.
Maar! Je moet niet alleen op de armen letten. Gezichtsuitdrukking, hoek en stand van 't hoofd zijn belangrijk(er). Als iemand met zijn armen in zijn zij staat, wat voorover leunt en fronst of met een strakke blik naar de ander staart, kan dit een uiting van agressie of boosheid zijn.
Sta je met je armen in je zij, leun je zijwaarts en lach je vriendelijk, zou je een sportieve of vriendelijk uitdagende houding kunnen noemen.
Met je handen in zij en je hoofd naar beneden hangend kan zelfs op verslagenheid wijzen. (Dat zie je sporters wel eens doen).
(Tot zover lichaamstaal van de koude grond!
).

Leuk om weer eens een filmpje te zien.

En over je lichaamshouding: niets is wat het lijkt. Met je handen in je zij staan: je maakt je breed, indicatie van zelfverzekerdheid.
Maar! Je moet niet alleen op de armen letten. Gezichtsuitdrukking, hoek en stand van 't hoofd zijn belangrijk(er). Als iemand met zijn armen in zijn zij staat, wat voorover leunt en fronst of met een strakke blik naar de ander staart, kan dit een uiting van agressie of boosheid zijn.

Sta je met je armen in je zij, leun je zijwaarts en lach je vriendelijk, zou je een sportieve of vriendelijk uitdagende houding kunnen noemen.
Met je handen in zij en je hoofd naar beneden hangend kan zelfs op verslagenheid wijzen. (Dat zie je sporters wel eens doen).
(Tot zover lichaamstaal van de koude grond!

- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Oh wat fijn om te horen dat je schouder weer beter gaat. Enne.... http://www.google.nl/search?sourceid=ch ... +in+de+zij" onclick="window.open(this.href);return false; *winkwinksaynomore*Zoek stok! schreef:Nee ik ben gewoon te laat met m'n ombennie schreef:Ziet er goed uit! Ik vind Jan erg goed training geven. Heb nu twee keer meegekeken en alleen daarvan al veel bijgeleerd.
Ben nu wel benieuwd wat handen in de zij betekent Jan.Ze zou het commando wel moeten kennen (veel getraind), maar eigenlijk doe ik alles op lichaamshouding. Gelukkig gaat dat weer wat beter, m'n schouder is zowaar aan het herstellen. Toen bij Nanna lukte het niet goed om links te bewegen.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
[/quote]
Oh wat fijn om te horen dat je schouder weer beter gaat. Enne.... http://www.google.nl/search?sourceid=ch ... +in+de+zij" onclick="window.open(this.href);return false; *winkwinksaynomore*[/quote]
Deze bedoel je?
http://www.lichaamstaal.nl/liefde.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh wat fijn om te horen dat je schouder weer beter gaat. Enne.... http://www.google.nl/search?sourceid=ch ... +in+de+zij" onclick="window.open(this.href);return false; *winkwinksaynomore*[/quote]
Deze bedoel je?
http://www.lichaamstaal.nl/liefde.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jan

- Zoek stok!
- Zeer actief
Nou jaaaaaa, ik ben gewoon aan het trainen! Zo'n multitasker ben ik niet hoor 

Linda, Izzie en Bram
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
- Zoek stok!
- Zeer actief
bennie schreef:HapZoek stok! schreef:Nou jaaaaaa, ik ben gewoon aan het trainen! Zo'n multitasker ben ik niet hoor.

Linda, Izzie en Bram