Nou zondagochtend om half 10 stond ik daar.. Narda wist nog van niks, wilde alleen maar naar de honden toe, als eerst even een rondje volgen.. en pff ik was zelfs een beetje zenuwachtig, 16 ogen op mij en Narda gericht, en ze deed het goed, ondanks dat het ontzettend prettig rook op de grond!

Ik mocht meekijken hoe de andere honden het deden, belangrijker nog, Narda mocht meekijken.. en ze vond het interessant! Ik was niet belangrijk meer, de honden waren niet belangrijk meer, alleen de dummy/konijn/eend..

Ik stond daar heel rustig langs de kant te kijken met Narda zittend naast me en de lijn slapjes in mn hand, tot een hond een apport kwam brengen richting baas en Narda er genoeg van had, ze ging blaffen en gillen want IK WIL OOOOOOK dacht ze!
Pfoe, dat had ik toch niet verwacht, wat piepen en dergelijke wel, maar nu ging ze gillen, oke Narda STIL! En stil was ze, waarna ze nog een paar keer duidelijk liet weten dat ze het er niet mee eens was

We mochten zelf ook even meedoen, wat slalommend volgen en aan het eind apport weggooien, stuk teruglopen, aflijnen en apport! En wat ging ze er heen, als een speer, in een rechte lijn

Maar ze vonden dat ze het heeeeel erg goed deed en met wat training het een heel goed hondje kan worden (dan weer jammer dat ze geen stamboom heeft..

Al met al hebben we 3 uur getraind, en tuurlijk was ze nog niet moe, ze wilde meer, en meer en meer.. Maar, zondag weer