Tring schreef:Ik dénk dat ik het weetScooby schreef:Weet je dan nu wie ik was?Tring schreef:Hahahaha, slim. Wist je dat ik niet eens gezien had dat je een website had? Ik heb 'em nu bekeken, af en toe zie ik dingen ECHT over het hoofd..

Moderator: moderatorteam
Tring schreef:Ik dénk dat ik het weetScooby schreef:Weet je dan nu wie ik was?Tring schreef:Hahahaha, slim. Wist je dat ik niet eens gezien had dat je een website had? Ik heb 'em nu bekeken, af en toe zie ik dingen ECHT over het hoofd..
We hebben bijna de hele keuring van de langharen achter je gestaan omdat ik materiaal voor een artikel nodig had.Scooby schreef: De paar keer dat ik rond gelopen heb (op weg naar het secretariaat of naar het toilet) heb ik wel gekeken of ik je zag, maar verder ben ik de hele dag enorm druk geweest met schrijven (allemensen; wat dicteerde die man snel en veel! :N: ).
Ja, dat is zeker stom!Marjoleine schreef:We hebben bijna de hele keuring van de langharen achter je gestaan omdat ik materiaal voor een artikel nodig had.Scooby schreef: De paar keer dat ik rond gelopen heb (op weg naar het secretariaat of naar het toilet) heb ik wel gekeken of ik je zag, maar verder ben ik de hele dag enorm druk geweest met schrijven (allemensen; wat dicteerde die man snel en veel! :N: ).
Alleen realiseerde ik me toen niet dat jij daar zat, ik heb alleen op die honden gelet![]()
Later zat ik naast de fotografe, in de erering dus.
Stom zeg, ik heb wel diverse andere kenden gezien, en jou dus niet
Klopt; hij heeft een jaar of 3 geleden het keurmeestersexamen voor het Markiesje gedaanTring schreef:Hilverda is geen allround keurmeester hoor
Al had ie dat niet gedaan: hij is groepskeurmeester voor groep 9.Keesjaap schreef:Klopt; hij heeft een jaar of 3 geleden het keurmeestersexamen voor het Markiesje gedaanTring schreef:Hilverda is geen allround keurmeester hoor
linda met 4 schreef:Ik heb Yoko ingeschreven. Ze is alleen helemaal uit vacht en begint loops te worden. Ik ga toch maar, ik heb toch al betaald. Maar veel zal het niet worden met zo'n kale aap.
Ze presteert het iedere keer al haar haren te verliezen als ik al eens naar een show ga. Ze heeft catnr. 5
Kan ik ook wat mensen van het forum zien.
Gezien je eerste bericht vind ik het vreemd dat je zo reageert op het feit dat Yoko een ZG heeft gekregen.linda met 4 schreef:Een beetje een teleurstelling dat mijn hondje haar eerste ZG ooit heeft gehaald gisteren, Het was geen markiesjes keurmeester. Het andere markiesje was beste pup bij de clubmatch en kreeg ook een ZG, dus geen een markiesje in de ere-ring.
Twee weken daarvoor had mijn hondje nog een U van wel een markiesjes keurmeester. Maar ja zo gaat dat eenmaal. Ik schrijf niet meer in bij een algemeen keurmeester voortaan.