Moderator: moderatorteam
hij is idd erg gaaf, nog ff met hem gekroeldLongFields schreef:Die andere was ook een teef als ik het goed heb.![]()
Zij won in Utrecht rasgroep 1.
De reu heb ik voornamlijk gekozen op zijn geweldige karakter, wat hij lijkt te hebben doorgegeven aan zijn eerste nakomelingen. Het is niet helemaal mijn droomreu qua exterieur, maar ik denk dat de mix van Nozem en hem wel eens heel goed zou kunnen gaan uitpakken.
Dit is een hele mooie hond, en ook een fijn karakter, ik stond naast hem tijdens de voorkeuring. Absoluut de mooiere van de twee.LongFields schreef:Ondanks het slechte licht toch een hele goede impressie zo van de show Noor, complimenten!
Dit is trouwens de vader van Nozems (hopelijk) aankomende nest:
Leuk trouwens dat er dit jaar maar liefst 2 Laekense mee mochten doen aan de Hond van het Jaar show. Dat is vrij uniek te noemen.
Had je Jeroen in pak gehesen en de catwalk opgestuurd?bieb4 schreef:Hey wat leuk mijn Troyaan
Het teefje is nog heel jong, net anderhalf nu als ik het goed heb, en ze is inderdaad nog wat bedeesd. Ik kan me ook best voorstellen dat de hele entourage op de hond van het jaar show wat overweldigend kan zijn, zeker voor een hond die nog zo jong is en al niet heel erg vrij van nature.sirene schreef:Leuke foto van Toq en mij! We lopen zo blij en in de maat![]()
Die Laekens waren ook wel heel verschillend, de één vrij fors en met een volle vacht, de ander veel lichter en een veel dunnere en lichte vacht. De reu vond ik ook heel mooi. De ander was erg onder de indruk van alles, die liep ook een beetje sluipend over de catwalk. In stand vond ik haar wel mooi hoor.
Podenji schreef:leuk al die fotos en ook leuk je weer ff gesproken te hebbenmaar waar is solpje nou op je fotos?
Net of dat evolueerd naar een grote hond zo xDyamie schreef:
wat is ie groot zeg
Mooie Peruaanse naker.... eindelijksTefaniA schreef:wat is ie groot zegik wist niet dat die peruaanse? nakers zo gigantisch waren.
Nu vind ik ze nog leuker
Hij is schitterend Suzanne, wauw!LongFields schreef:Ondanks het slechte licht toch een hele goede impressie zo van de show Noor, complimenten!
Dit is trouwens de vader van Nozems (hopelijk) aankomende nest:
Leuk trouwens dat er dit jaar maar liefst 2 Laekense mee mochten doen aan de Hond van het Jaar show. Dat is vrij uniek te noemen.
zijn enige momentje van glorie, hierna werd hij gediskwalificeerdmassam schreef:jaaaa een engelse staff mét buiklijn!!!
*Charlotte schreef:Wat een leuke foto's Noor, geeft een goede impressie!
Zie Keenan (de Pembroke) ook nog langskomen, leuk hoor!
yamie schreef:zijn enige momentje van glorie, hierna werd hij gediskwalificeerdmassam schreef:jaaaa een engelse staff mét buiklijn!!!
yamie schreef:zijn enige momentje van glorie, hierna werd hij gediskwalificeerdmassam schreef:jaaaa een engelse staff mét buiklijn!!!
tja... als je als eigenaren niet zo goed op let, of je hond niet kort genoeg houdt...massam schreef:yamie schreef:zijn enige momentje van glorie, hierna werd hij gediskwalificeerdmassam schreef:jaaaa een engelse staff mét buiklijn!!!
kssssttt![]()
![]()
wat hattiedaan?
Elmo/maureen schreef: