Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond van het jaar show "foto's" ( deel 2)
Moderator: moderatorteam
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Re: hond van het jaar show "foto's" ( deel 2)
"geluk"was ws, dat de andere hond een maatje groter was en dat mensen er natuurlijk bovenop stondenElmo/maureen schreef:aah okIk dacht een andere hond naar zijn mallemoer

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
och vast wel, maar bleek maar wel weer, vast is vast en vliegensvlugElmo/maureen schreef:Nah dat gebeurt wel bij meerdere rassen

- Elmo/maureen
- Zeer actief
Dat scheelt dan wel, maar ja de andere hond is dan meestal ook van zijn padje.
Ja dat is meestal bij een staf hé :N:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
andere hond was een am staff, die liep even later kwispelend zijn rondjeElmo/maureen schreef:Dat scheelt dan wel, maar ja de andere hond is dan meestal ook van zijn padje.

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
en wonyamie schreef:andere hond was een am staff, die liep even later kwispelend zijn rondjeElmo/maureen schreef:Dat scheelt dan wel, maar ja de andere hond is dan meestal ook van zijn padje.

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
Podenji schreef:en wonyamie schreef:andere hond was een am staff, die liep even later kwispelend zijn rondjeElmo/maureen schreef:Dat scheelt dan wel, maar ja de andere hond is dan meestal ook van zijn padje.
nee dat was een andere toch?

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ehhhhh nu weet ik het niet meeryamie schreef: nee dat was een andere toch?

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
die won, was die bonte, die gegrepen werd was een uh iig meer egaal van kleurPodenji schreef:ehhhhh nu weet ik het niet meeryamie schreef: nee dat was een andere toch?

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
trouwens, waarom deden ze nu geen spotlights op de catwalk bij de groepskeuringen? verleden jaar deden ze dat wel, dat gaf het toch ook wat extra's weer.
Ik vond het ook jammer dat het nu echt allemaal zo krap was, leuk al die clubwinners erbij, maar dat maakte de boel op het podium wel errug krap, en dat is jammer.
was wel handig dat ze dat bord aan het einde van de catwalk niet meer hadden neergezet, vorig jaar stond daar dus ene bord, en dat vonden de meeste honden maar niets om er naar toe te lopen.
Ik vond het ook jammer dat het nu echt allemaal zo krap was, leuk al die clubwinners erbij, maar dat maakte de boel op het podium wel errug krap, en dat is jammer.
was wel handig dat ze dat bord aan het einde van de catwalk niet meer hadden neergezet, vorig jaar stond daar dus ene bord, en dat vonden de meeste honden maar niets om er naar toe te lopen.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
LongFields schreef:Ondanks het slechte licht toch een hele goede impressie zo van de show Noor, complimenten!
Dit is trouwens de vader van Nozems (hopelijk) aankomende nest:
Leuk trouwens dat er dit jaar maar liefst 2 Laekense mee mochten doen aan de Hond van het Jaar show. Dat is vrij uniek te noemen.
Hij is geweldig

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Over alles met je eens. Hoewel ik het nog steeds een hele leuke show vind was het echt frustrerend hoe weinig plaats je had om je hond normaal neer te zetten. Je hond stond met zijn neus in de voorganger (als je geluk had, anders stond je er tussen gepropt). De spotlights vond ik ook jammer. Dat was erg speciaal, maar misschien was het voor sommige mensen dan slecht te zien ofzo ?Podenji schreef:trouwens, waarom deden ze nu geen spotlights op de catwalk bij de groepskeuringen? verleden jaar deden ze dat wel, dat gaf het toch ook wat extra's weer.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ik weet het niet, vorig jaar was de eerste keer dat ik erbij mocht zijn, jij was er het jaar ervoor ook, hoe was het toen geregeld met die spotlights?sirene schreef:
Over alles met je eens. Hoewel ik het nog steeds een hele leuke show vind was het echt frustrerend hoe weinig plaats je had om je hond normaal neer te zetten. Je hond stond met zijn neus in de voorganger (als je geluk had, anders stond je er tussen gepropt). De spotlights vond ik ook jammer. Dat was erg speciaal, maar misschien was het voor sommige mensen dan slecht te zien ofzo ?
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kan het me niet meer herinneren maar aan de foto's te zien liep je toen ook in de spotlights.
En ze plaatsten 5 honden!
En ze plaatsten 5 honden!