Moderator: moderatorteam
Inge O schreef:mooie honden en gelukkig showen ze nu helemaal niet meer aan strakke lijntjes.
Inge O schreef:mooie honden en gelukkig showen ze nu helemaal niet meer aan strakke lijntjes.
Mijne hing los!yamie schreef:Inge O schreef:mooie honden en gelukkig showen ze nu helemaal niet meer aan strakke lijntjes.
hadden we het gisteren nog over.. goh.. vanaf wanneer gaat dat in? dat niet meer "op mogen hangen"
![]()
sirene schreef:Wauw, mooie foto's. Wat jammer zeg dat je RG 5 niet hebt!![]()
Mijne hing los!yamie schreef:Inge O schreef:mooie honden en gelukkig showen ze nu helemaal niet meer aan strakke lijntjes.
hadden we het gisteren nog over.. goh.. vanaf wanneer gaat dat in? dat niet meer "op mogen hangen"
![]()
Er werden idd nog wel honden aan echt een strak lijntje geshowd maar het was wel echt minder hoor. Ik heb weinig honden met hun voorpoten in de lucht zien spinnen, wat ik vorig jaar nog wel zag.
bieb4 schreef:moet ik ff opzoeken die dalmaten maar jeroen is aan het werk en het boekje legt denk ik in de auto!
sorry....Wauw, mooie foto's. Wat jammer zeg dat je RG 5 niet hebt
Ik heb volgens mij vanavond de mkIII verkocht dus dat zal niet meer gaanbieb4 schreef:nee hou die mark zelf maar:-) dat vind ik eng als daar wat mee gebeurt. Maar die 7d die zou ik heel graag uitproberen met die 85m. zitten daar dezelfde geheugen kaarten in als in de 40D??
Ik ben best redelijk tevreden over deze foto's, maar het kan altijd beter.
Heb wel zin in dat weekend groningen maar vind de vrijdag ervoor ook al zo leuk
bieb4 schreef:Dalmatsiche hond
Sjors of the Stallions Stable
Elaridge Celtic Warrior
Gwynmor Chiquitita