Triplefox schreef:Ja, ik ben bang van wel al kwam ik net een misfocus tegen die toch niet helemaal mis wasPodenji schreef:@ ernst : zal ik zeker doen, maar ik geloof dat ik moet wachten tot dinsdag nietwaar?![]()

Moderator: moderatorteam
Triplefox schreef:Ja, ik ben bang van wel al kwam ik net een misfocus tegen die toch niet helemaal mis wasPodenji schreef:@ ernst : zal ik zeker doen, maar ik geloof dat ik moet wachten tot dinsdag nietwaar?![]()
Podenji schreef:Triplefox schreef:Ja, ik ben bang van wel al kwam ik net een misfocus tegen die toch niet helemaal mis wasPodenji schreef:@ ernst : zal ik zeker doen, maar ik geloof dat ik moet wachten tot dinsdag nietwaar?![]()
:N: kan me niet voorstellen dat ik zo blij keek
![]()
Triplefox schreef:GokjeRosita Compagner schreef:
Mee mág doen![]()
Leuk verslag, ben benieuwd of Ernst je ook herkend heeft en op de gevoelige plaat vastlegde. Kunnen we allemaal de outfit en de hakken zien.
![]()
Podenji schreef:wij zijn terug, solar heeft verder niets gewonnen, maar ze had wel een leuke dag, madam begon op het groene tapijt te rollen toen de keurmeester met de andere honden bezig was, en ik heb haar lekker laten gaan, zij mag dat, de koningin
Tsja.... je bent al een facebookhitPodenji schreef: de vrouw naast mij moest lachen, dus ik zei, ze mag dat ze is bijna veteraanze dacht dat solar nog een jonge hond was door dr gedrag
Triplefox schreef: Tsja.... je bent al een facebookhit
Zag het wel gebeuren.....maar door de zoeker zag het er toch anders uit, minder erg eigenlijk![]()
Voor de liefhebbers: " onclick="window.open(this.href);return false;
ik moest vooral lachen om de spreker " het is wel een heel mooi gezicht, om al die honden zo in de cirkel te zien STAAN" ... zou het een hint geweest zijnPodenji schreef:Triplefox schreef: Tsja.... je bent al een facebookhit
Zag het wel gebeuren.....maar door de zoeker zag het er toch anders uit, minder erg eigenlijk![]()
![]()
![]()
Solar kan er wat van, dat deed ze thuis dus ook altijd maar we hebben geen tapijt meer en ik denk dat ze zo wraak daarvoor wilde nemen
hahahhahaa ik denk van niet trouwens, want er lagen er nog meer op hun gat, alleen was solar de enige die er een showtje van maakteyamie schreef: ik moest vooral lachen om de spreker " het is wel een heel mooi gezicht, om al die honden zo in de cirkel te zien STAAN" ... zou het een hint geweest zijn![]()
heerlijk zo´n coole hondNuran Gino schreef:Dat zou zo maar kunnen hahaha, ik ben niet echt stressbestendig....en ik loop nog niet zo lang shows, ik vond dit iets moois om mee te maken!jores schreef:volgens mij heb ik jullie gezien, zat je in een hoek en was je stik zenuwachtigNuran Gino schreef:ook wij zijn weer thuis, ook niet geplaatst, maar wel een leuke dag gehad....
Gelukkig reageert Nuran niet erg op mijn nervositeit, scheelt weer dat één van ons cool in de kop blijft.
Ben jij zo oud???Triplefox schreef:GokjeRosita Compagner schreef:
Mee mág doen![]()
Leuk verslag, ben benieuwd of Ernst je ook herkend heeft en op de gevoelige plaat vastlegde. Kunnen we allemaal de outfit en de hakken zien.
![]()
[/quote]Podenji schreef:Triplefox schreef: Tsja.... je bent al een facebookhit
![]()
![]()
Solar kan er wat van, dat deed ze thuis dus ook altijd maar we hebben geen tapijt meer en ik denk dat ze zo wraak daarvoor wilde nemen
Had je 2 honden bij je? Ik heb buiten na afloop wel iemand met 2 witjes zien lopen, een met een tuigje om geloof ik.Nuran Gino schreef:Dat zou zo maar kunnen hahaha, ik ben niet echt stressbestendig....en ik loop nog niet zo lang shows, ik vond dit iets moois om mee te maken!jores schreef:volgens mij heb ik jullie gezien, zat je in een hoek en was je stik zenuwachtigNuran Gino schreef:ook wij zijn weer thuis, ook niet geplaatst, maar wel een leuke dag gehad....
Gelukkig reageert Nuran niet erg op mijn nervositeit, scheelt weer dat één van ons cool in de kop blijft.
Ja klopt, ik had twee honden bij me. Dan heb je me gezienHad je 2 honden bij je? Ik heb buiten na afloop wel iemand met 2 witjes zien lopen, een met een tuigje om geloof ik.
Liep met een fiets, vriendin met een (kruising) DH, we liepen langs de ingang.Nuran Gino schreef:Ja klopt, ik had twee honden bij me. Dan heb je me gezienHad je 2 honden bij je? Ik heb buiten na afloop wel iemand met 2 witjes zien lopen, een met een tuigje om geloof ik.
Ik had ook Santoz mee, onze pup van bijna 6 maanden en ik had geen oppas voor hem geregeld, vond dit wel een mooie gelegenheid om hem aan de drukte van een show te laten wennen. Nuran had het tuig om.
Had jij ook een hond bij je?
Ja die. Ben niet binnen geweest, wist niet dat er iets te doen was anders was ik zeker even naar binnen gegaan.Nuran Gino schreef:Ja dan weet ik het weer...ik stond bij het muurtje te wachten, was aan het einde van de middag...je vriendin had een duitse herder met een gentle leader om?
Dan heb ik je wel langs zien lopen en ik kan het me ook nog herinneren![]()
Ben je ook binnen geweest of alleen langsgelopen?
Volgende keer even hallo zeggen hè!
Wauw.... wat een prachtige BarsoiBadu schreef:Filmpje BIS:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was inderdaad een prachtige barsoi....echt een koninklijke uitstraling had deze.Esther1963 schreef:Wauw.... wat een prachtige BarsoiBadu schreef:Filmpje BIS:
" onclick="window.open(this.href);return false;