Moderator: moderatorteam
ik heb geen catalogus dus ik heb echt geen flauw ideekrullie schreef:mooie foto's zeg.
prachtige honden.
weet je toevallig wie de curl is?
haar ken ik wel maar twijfel of het darwin is.
das Floor, ik moest er ook om lachen, ze kwam binnen op best flinke hakken, ik zei nog, zo .. das dapper en knapnathalie schreef:Die mevrouw op blote voetjes
hij is chique hejores schreef:oh god, die foto van Tristan en mij![]()
je hebt wel hele leuke foto´s ertussen staan, waarde kwaliteit ook best goed van is
TeamWork schreef:Die mevrouw op blote voetjes heeft nu tenminste niet zo'n blote jurk aan
yamie schreef:hij is chique hejores schreef:oh god, die foto van Tristan en mij![]()
je hebt wel hele leuke foto´s ertussen staan, waarde kwaliteit ook best goed van is
yamie schreef:ik heb geen catalogus dus ik heb echt geen flauw ideekrullie schreef:mooie foto's zeg.
prachtige honden.
jores schreef:yamie schreef:ik heb geen catalogus dus ik heb echt geen flauw ideekrullie schreef:mooie foto's zeg.
prachtige honden.
dat is roughyeds Poseidon
sirene schreef:Ondanks kwaliteit toch erg leuk om te zien hoor. Die ene Lahsa Apso heb je goed vastgelegd, die liep echt zo trots en showy. Keek even naar het publiek van "kijk mij". Echt een leuk hondje.
Ik heb jou trouwens niet gezien of heb ik je niet herkent ? (of niet bewust herkent, want ik heb best vaak dat ik weet dat ik iemand ken maar niet meer kan plaatsen)
Ow, chips. Ik ben echt erg. In de auto zat mijn moeder ook al iets te vertellen waar ik dus niks meer van wist waar ik bij had gestaan. Ik weet wel dat Marianne in de gang bij een tafel stond, verder kan ik me niets herinnerenyamie schreef:![]()
we hebben nog ff "gepraat", stonden bij de tafel met Marianne (podenji)
sirene schreef:Ow, chips. Ik ben echt erg. In de auto zat mijn moeder ook al iets te vertellen waar ik dus niks meer van wist waar ik bij had gestaan. Ik weet wel dat Marianne in de gang bij een tafel stond, verder kan ik me niets herinnerenyamie schreef:![]()
we hebben nog ff "gepraat", stonden bij de tafel met Marianne (podenji)![]()
Nou ja, leuk je weer eens gezien te hebben Noor!
Triplefox schreef:Hey gaaf.... je stond echt pal onder mij zo te zien, op zich best een mooi standpunt ik heb ook nog zitten twijfelen om naar beneden te gaan, het balkon was fijn ivm mensen die je niet onderste boven lopen maar van bovenaf.... nah maakt de foto's een beetje té afstandelijk.
volgens mij Popovs Teddy Bear, maar ben niet 100 % zeker....martin* schreef:Leuk om hier de foto's te zien..
Wie weet toevallig wie deze Afghaan is?
volgens mij heb je wel gelijk hooryamie schreef:volgens mij Popovs Teddy Bear, maar ben niet 100 % zeker....martin* schreef:Leuk om hier de foto's te zien..
Wie weet toevallig wie deze Afghaan is?
Inderdaad!sirene schreef:Ondanks kwaliteit toch erg leuk om te zien hoor.