Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Digitale videocamera vraag

Moderator: moderatorteam

Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Digitale videocamera vraag

Ongelezen bericht door Pumi »

Wij filmen nu nog met onze oude fotocamera, maar we willen graag een videocamera aanschaffen. Wie heeft er goede of juist slechte ervaringen met bepaalde merken en of types. Of wat moet er juist wel of niet opzitten.

Schiet maar raak ik weet er helemaal niets van, doel waarvoor we hem willen gebruiken is uiteraard filmen tijdens de agility wedstrijden :lol1:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Marion.

Re: Digitale videocamera vraag

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik film al een jaar of 13 met een JVC. Nog steeds dezelfde (al wel digitaal). Zegt genoeg denk ik.
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

Ik heb ook al jaren een JVC mini-dv. Werkt nog steeds goed en ik ben tevreden over de kwaliteit van de films die ik er mee maak.
Ondertussen is er natuurlijk heel veel beter materiaal te koop maar daar kan ik je geen advies over geven.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik heb een sony met een harddisk. Helemaal super, heb dat ding nu een jaar en die harddisk zit nog lang niet vol. Goed beeld en heel makkelijk te bedienen. En ook een leuk detail, niet verschrikkelijk duur.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ik heb een samsung, vrij simpel ding, met een 16 GB SD kaart, er gaan iets van 4 uur film van redelijke kwaliteit op. Lekker makkelijk op de PC zetten (kopieren -> plakken). Ook direct op youtube te dumpen.
Afbeelding
poembaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door poembaa »

Ik heb een Canon met DV filmpjes. Daarbij blijft de kwaliteit heel hoog. Ik zet nogal eens wat op DVD en dan is dat wel handig. Als je alleen YouTube doet maakt dat weer niet zo uit.
Nadeel is wel dat de camera echt moet importeren in de computer. Grote voordeel is wel, ik heb een Mac en dat ding doet het zowel op Mac als Windows. Dat is niet met elke (harddisk) camera het geval.
Daarvoor had ik ook een Canon met DV filmpjes en die heeft het tien jaar gedaan (Doet het eigenlijk nog wel, maar scherp stellen ging niet meer zo vlot en met behendigheid is dat best lastig hihi)
Groeten
Suzanne

Chasin', Rhythm & Jynxx
http://www.sportingk9.nl

Afbeelding
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Ongelezen bericht door SuusBG »

Ik film de laatste tijd vrij veel (thuis filmpjes maar ook filmpjes voor school), moet zeggen dat ik nooit echt over de cameras heb nagedacht :scratch: :lol1: Maar hier thuis hebben we in ieder geval een (FF op de camera gekeken hoe dat merk/ding heet) Sony digital 8 steadyshot USB streaming, handycam. Iig dat staat erop :P dit is hem: Afbeelding
We hebben deze camera al zo'n 7 jaar geloof ik, en doet het nog steeds erg goed. Vind het fijne kwaliteit en filmt gemakkelijk :D We gebruiken dus wel van die bandjes erin, das het enige nadeel vind ik. Duurt nogal lang voordat je zo'n bandje op je pc hebt gezet (gwn de hele opgenome tijd duurt dat), en heb gehoord dat er tegenwoordig ook van die geheugenkaartjes in camera's zitten ofzo, en dat daarmee het overzetten een stuk sneller gaat. Misschien slim om daar ook rekening mee te houden.
Maar ik kan je iig zeker aanraden een videocamera te kopen, je leert zoveel van de filmpjes van wanneer je behendigheid loopt!! :mrgreen:
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Ongelezen bericht door SuusBG »

En welke videocamera heb je uiteindelijk gekocht?
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

Sony handycam, zie afbeelding. We zijn er erg tevreden over :W:

Afbeelding
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”