Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is nou eigenlijk precies het probleem van je? Ik ben het met je eens hoor, maar waarom zeg je dit allemaal tegen mij? Ik heb helemaal niets gezegd Alleen tegen hilde dat ik nogwel een kuvasz had, want die stond bij haar op 1, en daar maakte ik een grapje over, en dat de test het bij mij niet deed?
Ik weet niet waar dit ineens vandaan komt?
Waar maak jij een probleem van? Renee geeft alleen aan waarom die test niet deugd...
ik vraag mij ook af waarom renee dit tegen djow zegt
ik krijg ook niet allemaal berichtjes hoor als een staff weer iets verkeerd gedaan heeft
misschien moet je dan nog maar eens goed lezen? En dan wel bij het eerste berichtje beginnen
typisch dat de meesten het wel goed oppakken
De kuvasz heeft nergens iets verkeerds gedaan trouwens, dat maak je er zelf van!
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
zie alleen die samojeed echt niet en die toller niet echt zitten, andere 3 kloppen redelijk, al blijft het toch echt de BC (en de HO natuurlijk maar die kennen ze vast niet bij deze test)
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
massam schreef:
ik vraag mij ook af waarom renee dit tegen djow zegt
ik krijg ook niet allemaal berichtjes hoor als een staff weer iets verkeerd gedaan heeft
misschien moet je dan nog maar eens goed lezen? En dan wel bij het eerste berichtje beginnen
typisch dat de meesten het wel goed oppakken
De kuvasz heeft nergens iets verkeerds gedaan trouwens, dat maak je er zelf van!
tis goed wijffie. geen zin in bokkepruiken vandaag
renee-uk schreef:
ja daag, ik ga geen test maken ik dóé die test en uit de uitslagen maak ik op dat er geen klap van klopt.
Joh ik stel gewoon een vraag omdat ik er ook van wil leren. Je hoeft niet te antwoorden hoor. Ik vind het alleen nogal kort door de bocht om dan wel te reageren met ja als je het zelf niet weet valt er niks uit te leggen.
Emma schreef:
ik snap wel dat als je per-se voor een kleine of grote hond gaat, je dat invult. maar er is geen optie in die test ``maakt niet uit``. dus loop ik bij deze test al met de eerste vraag spaak. tenminste ik kom niet verder als ik de laatste vraag wil overslaan
Er is de optie om alle grotes aan te kruisen, je kan gewoon meerdere aankruisen bij die vraag.
renee-uk schreef:
ja daag, ik ga geen test maken ik dóé die test en uit de uitslagen maak ik op dat er geen klap van klopt.
Joh ik stel gewoon een vraag omdat ik er ook van wil leren. Je hoeft niet te antwoorden hoor. Ik vind het alleen nogal kort door de bocht om dan wel te reageren met ja als je het zelf niet weet valt er niks uit te leggen.
zeggen dat je het een mooie test vindt en dan later aan te geven dat je er weinig van weet komt bij mij echt een beetje vreemd over hoor, want waar baseer je dan op dat het een mooie test is als je de uitkomst niet kunt vergelijken?
En dan kun je toch niet van mij verwachten dat ik je alle verschillen tussen alle genoemde honden ga uitleggen, dan zit ik hier volgende week nog te typen
verder geloof ik dat je, als je het topic doorleest, prima uit mijn posts kunt halen wat ik waarom denk en vind
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Kijk, ze hebben hier de Hollander wel op 1 gezet maar het geeft een even hoge score als de Laekense Herder, het ras dat ik dus al heb.
en jij krijgt wel alemaal herders , ik doe echt iets fout in die test hoor met m'n Mastinootje
Sorry!
Wel raar trouwens, ik had opgegeven bij de haarsoort ruw haar en krullen, en dan staat er in mijn top 5 een Schotse Herdershond korthaar. De Hollandse Herder was ook een korthaar, want daar stond een foto van bij omdat het nummer 1 was in mijn lijstje. Ik vind ook niet dat een ZWH of DH nou echt ruwharig of krullend genoemd kan worden.
1) King Charles Spaniel (78%)
2) Affenpinscher (77%) Hiermee zit ik al aardig in de buurt
3) Bolognezer (76%)
4) Hollandse Smoushond (76%)
5) Engelse Cocker Spaniel (75%)
Wel raar trouwens, ik had opgegeven bij de haarsoort ruw haar en krullen, en dan staat er in mijn top 5 een Schotse Herdershond korthaar. De Hollandse Herder was ook een korthaar, want daar stond een foto van bij omdat het nummer 1 was in mijn lijstje. Ik vind ook niet dat een ZWH of DH nou echt ruwharig of krullend genoemd kan worden.
nee die zijn hooguit langstokharig of met hier en daar een krulletje (meer een kroon eigenlijk) in hun broek, maar daar houdt het dan wel mee op
Het is echt een rare test hoor
Wat ik niet snap is dat de akita regelmatig voorbij komt. En dan vooral als je ziet in welk rijtje alternatieven. Ergens klopt er gewoon iets niet in de berekening van de antwoorden.
Het zou echt triest zijn voor mens en hond als zij deze test als leidraad gaan nemen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan