Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Instructeurs cursus Doggydance..

Moderator: moderatorteam

Ήυs

Instructeurs cursus Doggydance..

Ongelezen bericht door Ήυs »

heb ik vandaag gehad!! en heeeel veel geleerd!

We hebben eerst theorie gehad, over de regels van doggydance, wat wel en niet toegestaan is, welke oefeningen je moet hebben in de basiscursus doggydance, en daarna deze oefeningen zelf geoefend, zodat je goed weet hoe ze precies moeten voor je het andere mensen leert ;)

Daarna weer een stuk theorie over de muziek, wat daar allemaal bij komt kijken, en hoe je je routine aan elkaar moet plakken, hoe je dat oefend en welke muziek bij jou en je hond past. Daarna de honden oefeningen 'ritmisch' laten doen op muziek.

En daarna nog een stuk over je lesopbouw!

Echt super super leuk!

Sommige filmpjes waren helaas mislukt. Maar had deze nog :)

http://www.youtube.com/watch?v=PGIvoWxSEbo

http://www.youtube.com/watch?v=ZNz3qnN4YIA
shanty

Re: Instructeurs cursus Doggydance..

Ongelezen bericht door shanty »

Leuk hoor ! Waar heb je de cursus gevolgd ?
Ήυs

shanty schreef:Leuk hoor ! Waar heb je de cursus gevolgd ?
In bergen op zoom :D Was echt zooo super leuk! Zo veel geleerd, was echt blij dat ik mee mocht!
shanty

Dogdance is ook heel leuk ! :mrgreen:

Ga je er nu ook les ingeven ?
Ήυs

shanty schreef:Dogdance is ook heel leuk ! :mrgreen:

Ga je er nu ook les ingeven ?
Misschien wel! Als ik meer tijd heb!
shanty

Gewoon lekker doortrainen zelf en dan kan je ook veel beter de oefeningen uitleggen aan de cursisten.

Tijd he hadden we nog maar even een doosje ergens liggen haha
Ήυs

Bijna klaar met school ;) Heb ik meer tijd..

Oefenen gaat goed! soms ook niet :P Maar het is iniedergeval erg leuk!

http://www.youtube.com/watch?v=nxpL_wQn_fk

http://www.youtube.com/watch?v=EDC0a0h8PaU

http://www.youtube.com/watch?v=u9VmC8qeBVo

http://www.youtube.com/watch?v=z05tYK6F ... ata_player

:engel:

Edit: Let niet op mijn te grote witte sokken :F:
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Leuk :ok:
Was het echt een instructeurs opleiding of meer een workshop? Want ik heb weleens gekeken en de opleidingen bij MG zijn 5 lange dagen. En daar mag je hond ook niet mee.
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Hey is dat bij Lianne?
Ήυs

Denise. schreef:Leuk :ok:
Was het echt een instructeurs opleiding of meer een workshop? Want ik heb weleens gekeken en de opleidingen bij MG zijn 5 lange dagen. En daar mag je hond ook niet mee.
Dit was een cursus wel krijgen wel vervolgen :)
shanty

Leuke filmpjes volgende keer je camera even op een stoel zetten dan heb je een veel beter overzicht dit kijkt zo lastig..

Ach ik weet niet hoor die instructeurs cursussen die ik heb gezien vind ik alleen die van Brigitte van Gestel goed genoeg. De rest hangt er maar wat tussen kwaliteit en de standaart kunstjes kan iedereen wel aanleren en leren aan mensen.

Maar vooral het verder denken want niet alles is voor alle honden even goed aan te leren op dezelfde manieren. En vooral als ze verder komen een routine in elkaar zetten is zo makkelijk nog niet en als je dat zelf nog niet hebt gedaan is dat ook wel erg lastig om aan andere uit te leggen.

Ik geef al een tijdje les ik vind het super leuk en mijn cursisten gaan ook super goed ik zal eens filmen binnenkort :ok:
Laatst gewijzigd door shanty op 27 feb 2011 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ήυs

Mirri schreef:Hey is dat bij Lianne?
Geen idee?

Het was in BOZ. Het waren enorme grote mooie hallen, en ze 'kweekte' daar ook zonnebloemen? Hele mooie ruimte, dat zeker.

We waren met 10 instructeurs ofzo, ik ben alleen echt ontzettend slecht in namen onthouden :N:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Dat moet in de DIT-hal geweest zijn.
Supernova
Zeer actief

djow schreef:
Hmm want ik vind een dag inderdaad wel erg kort om dan meteen les te kunnen geven :mrgreen: Maar ik ben erg benieuwd of je uiteindelijk ook les gaat geven :D
Ήυs

shanty schreef:Leuke filmpjes volgende keer je camera even op een stoel zetten dan heb je een veel beter overzicht dit kijkt zo lastig..

Ach ik weet niet hoor die instructeurs cursussen die ik heb gezien vind ik alleen die van Brigitte van Gestel goed genoeg. De rest hangt er maar wat tussen kwaliteit en de standaart kunstjes kan iedereen wel aanleren en leren aan mensen.

Maar vooral het verder denken want niet alles is voor alle honden even goed aan te leren op dezelfde manieren. En vooral als ze verder komen een routine in elkaar zetten is zo makkelijk nog niet en als je dat zelf nog niet hebt gedaan is dat ook wel erg lastig om aan andere uit te leggen.

Ik geef al een tijdje les ik vind het super leuk en mijn cursisten gaan ook super goed ik zal eens filmen binnenkort :ok:

Wij kregen les van een mevrouw uit Belgie. Ze woonde daar nog maar 3 jaar, ze was buitenlands, soms wat moeillijk te verstaan, maar wat is zij goed in doggydance en in les geven, en wat een interactie met haar honden. Echt zo van genoten!
Ήυs

Denise. schreef:
djow schreef:
Hmm want ik vind een dag inderdaad wel erg kort om dan meteen les te kunnen geven :mrgreen: Maar ik ben erg benieuwd of je uiteindelijk ook les gaat geven :D

Ik geloof ook niet dat ik zei dat ik nu gelijk les mag geven ;) Maar ik kan wel soms een oefening doen, en een lesje overnemen. Doe ik nu ook met de puppycursus.
shanty

Jawel maar niemand zegt toch dat zei niet goed is. Ik vertel alleen mijn ervaring met de cursussen en ik denk toch dat ik daarvan iets meer heb gezien als jij. No offence iedereen moet ergens beginnen.

Maar ik denk dat ga eerst lekker zelf dogdance en als je zelf alles onder de knie hebt lesgeven. Maar dat ben ik.
shanty

En lees pas nu jouw reactie .. Haha ik dacht dat je al les ging geven dat leek me al zo stug.
Supernova
Zeer actief

djow schreef:
Denise. schreef:
djow schreef:

Ik geloof ook niet dat ik zei dat ik nu gelijk les mag geven ;) Maar ik kan wel soms een oefening doen, en een lesje overnemen. Doe ik nu ook met de puppycursus.
Nee je zei dat je er misschien wel les in ging geven als je meer tijd had :wink:
Ήυs

LongFields schreef:Dat moet in de DIT-hal geweest zijn.
Ja! :ok:
Ήυs

Denise. schreef:
djow schreef:
Denise. schreef:Hmm want ik vind een dag inderdaad wel erg kort om dan meteen les te kunnen geven :mrgreen: Maar ik ben erg benieuwd of je uiteindelijk ook les gaat geven :D

Nee je zei dat je er misschien wel les in ging geven als je meer tijd had :wink:
Klopt, en nu heb ik geen tijd ;)
Supernova
Zeer actief

djow schreef:
Denise. schreef:
djow schreef:

Klopt, en nu heb ik geen tijd ;)
Oke :D
Ήυs

shanty schreef:En lees pas nu jouw reactie .. Haha ik dacht dat je al les ging geven dat leek me al zo stug.
Eh, ik zit al op doggydance, en ik kan best al meelopen in lessen, doe ik nu ook.

Maar ben natuurlijk niet zo goed als jij :ok: :roll:

Jammer dat het weer zo moet gaan :( was gewoon erg enthousiast, en wil hier waarschijnlijk wel les in gaan geven, en ik denk niet dat jullie vanaf daar kunnen beoordeen of ik dat zou kunnen of niet. ;)
shanty

djow schreef:
shanty schreef:En lees pas nu jouw reactie .. Haha ik dacht dat je al les ging geven dat leek me al zo stug.
Eh, ik zit al op doggydance, en ik kan best al meelopen in lessen, doe ik nu ook.

Jammer dat het weer zo moet gaan :( was gewoon erg enthousiast, en wil hier waarschijnlijk wel les in gaan geven, en ik denk niet dat jullie vanaf daar kunnen beoordeen of ik dat zou kunnen of niet. ;)
Ik wil niet eens beter zijn mens :roll:

Je snapt het punt gewoon niet en dat ligt niet aan mij dit keer ..
Ήυs

shanty schreef:
djow schreef:

Ik wil niet eens beter zijn mens :roll:

Je snapt het punt gewoon niet en dat ligt niet aan mij dit keer ..

Goed joh :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”