Moderator: moderatorteam
de naam staat in de foto dat is wel genoeg!!!Super mooie foto's...ik hoop dat je het goed vindt, maar je foto heb ik op de website van Nuran gezet...wil je er nog met naam en toenaam bij, want dan zet ik dat er even onder...www.nurangino.nl
MissDorien schreef:Wauw, wat een mooie ZWH
hahaha ok, dan zet ik er niks bij, nogmaals bedankt voor het maken van de foto!bieb4 schreef:de naam staat in de foto dat is wel genoeg!!!Super mooie foto's...ik hoop dat je het goed vindt, maar je foto heb ik op de website van Nuran gezet...wil je er nog met naam en toenaam bij, want dan zet ik dat er even onder...www.nurangino.nl
Ben ik met je eens, ik vind een boef met een strakker model toch mooierNanna schreef:Die Bouvier kan eigenlijk ook wel door voor een "whole-coloured" Bobtail
Jesis, wat een giga pak vacht zit daar op.
Oh, is dat Nuran?Nuran Gino schreef:MissDorien schreef:Wauw, wat een mooie ZWHAls je Nuran bedoelt, ben het helemaal met je eens hahaha.
Nuran is best goed gelukt, en heeft een heerlijk karakter.
Dank je, zal het aan hem doorgevenMissDorien schreef:Oh, is dat Nuran?Nuran Gino schreef:MissDorien schreef:Wauw, wat een mooie ZWHAls je Nuran bedoelt, ben het helemaal met je eens hahaha.
Prachtige hond
Ik heb even het programmaboekje nagekeken, er deden twee border collies mee, misschien staat eentje niet op de foto of was eentje absent.Magic schreef:Mooie foto's zeg!
Weet je toevallig wie die border is?
Bedankt voor het nakijkenNuran Gino schreef:Ik heb even het programmaboekje nagekeken, er deden twee border collies mee, misschien staat eentje niet op de foto of was eentje absent.Magic schreef:Mooie foto's zeg!
de beide namen zijn,
Flair Kiwi Kobi at Lochburn en
From Borders Home Unique Sem
Weet dus helaas niet welke van de twee op de foto staat, maar misschien kom je daar nog achter?
nee twee reuen....ik weet inmiddels dat het Thornapple Double Jeopardy is.Magic schreef:Bedankt voor het nakijkenNuran Gino schreef:Ik heb even het programmaboekje nagekeken, er deden twee border collies mee, misschien staat eentje niet op de foto of was eentje absent.Magic schreef:Mooie foto's zeg!
de beide namen zijn,
Weet dus helaas niet welke van de twee op de foto staat, maar misschien kom je daar nog achter?.
Op de foto lijkt het wel een andere hond, deden er geen border teven mee?
Ben jij dat die hem voorbrengt?Nuran Gino schreef:MissDorien schreef:Wauw, wat een mooie ZWHAls je Nuran bedoelt, ben het helemaal met je eens hahaha.
Hahaha, ja dat ben ik die hem voorbrengt. Ik was voor mijn doen erg netjes gekleed, meestal heb ik gewoon een donkere broek en truitje aan. Nu een gebreide jurk! Maar dank je wel. Ik stond ook verbaasd over het hoge gehalte aan galajurken. Moet ieder voor zich weten, maar ik zou me er zeer ongemakkelijk in voelen......Magic schreef:Ben jij dat die hem voorbrengt?Nuran Gino schreef:MissDorien schreef:Wauw, wat een mooie ZWHAls je Nuran bedoelt, ben het helemaal met je eens hahaha.
Ik dacht net: eindelijk iemand die normale kleding erbij draagt, daarna zag ik pas welke hond er bij stond.
Ik snap niet wat mensen met een herder in galajurk doen.
Opschepper.marietje schreef:mooie foto`s hoor![]()
vooral de laatste foto van de bouvier ,dat is mijn hond
Ik herkende die in eerste instantie niet als BouvierNanna schreef:Die Bouvier kan eigenlijk ook wel door voor een "whole-coloured" Bobtail
Jesis, wat een giga pak vacht zit daar op.
En volgens mij een paar kilo's te zwaar.bennie schreef:Is dat jouw Jeroen met een van jullie Beaucies?
Ik herkende die in eerste instantie niet als BouvierNanna schreef:Die Bouvier kan eigenlijk ook wel door voor een "whole-coloured" Bobtail
Jesis, wat een giga pak vacht zit daar op..
Wat heeft die border collie korte pootjes of lijkt dat maar zo. Niet mijn ding, ziet er ook al uit als een vachtexplosie.
Ja maar op de Border Collie, daar is dan ook de hele middag op om gepoetst, geknipt en geborsteld....kom ik aan....gauw nog even een borstel eroverheen, voor we de ring in gaan....moet genoeg zijn!bennie schreef:Is dat jouw Jeroen met een van jullie Beaucies?
Jesis, wat een giga pak vacht zit daar op..
Wat heeft die border collie korte pootjes of lijkt dat maar zo. Niet mijn ding, ziet er ook al uit als een vachtexplosie.
hoi keesbouvierpoedel schreef:Opschepper.marietje schreef:mooie foto`s hoor![]()
vooral de laatste foto van de bouvier ,dat is mijn hond![]()
hahah .
ja Gerry heeft een mooi hondje aan het touwtje.
Ja dat is mijn Jeroen met onze Troy...ff opscheppen hoor maar de enige beauceron die deze show heeft mogen lopen(ook al in 2006) dus super trots zijn we daarop. Op zich vind ik het niet een hele leuke show maar ik vind als je voor deze word uitgenodigd met een onbekend ras dat je deze moet laten zien. En zeker die van 2006 was speciaal, nu kan er van elk ras 1 aanwezig zijn via de clubmatch winnaar(wat ook super is natuurlijk)Is dat jouw Jeroen met een van jullie Beaucies?
De hond in deze serie is Flair Kiwi Kobi At Lochburn. From Borders Home Unique Sem heb ik wel nog in een ander Hond vh Jaar -topic langs zien komen, en z'n pa Tonkory Valley Of The Storm deed mee bij de veteranen (werd reserve). Er deden volgens mij geen borderteven mee, terwijl Lady Of Soul From Forever Clever zich wel had geplaatst?Magic schreef:Bedankt voor het nakijkenNuran Gino schreef:Ik heb even het programmaboekje nagekeken, er deden twee border collies mee, misschien staat eentje niet op de foto of was eentje absent.Magic schreef:Mooie foto's zeg!
de beide namen zijn,
Weet dus helaas niet welke van de twee op de foto staat, maar misschien kom je daar nog achter?.
Op de foto lijkt het wel een andere hond, deden er geen border teven mee?