Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Valerie schreef:
Marlies ik ben vorig jaar met Jigzy gegaan en ik ga liever naar de doedag dan een staffordevenement. Mensen zijn veel meer bewust van hun honden en alles gaat een stuk beter en relaxter.
Oke fijn om te horen, op een staffordevenement is dat nogal eens anders ja!
Ik kom dan met Ox, die doet op zich niet zoveel, als ze hem gewoon met rust laten..
Dat komt goed hoor. Ik heb ook een hond die niet makkelijk is met andere honden en die mensen ook niet zomaar kunnen aaien.
Iedereen was voorzichtig met hem en liet hem met rust. (Hoewel hij vorig jaar in een hele goede bui was die dag en iedereen opeens zn beste vriend was :N: )
Mensen geen probleem, nou ja, je kan nog wel eens omver geknuffeld worden
Gaat me echt vooral om andere honden, maar zo te lezen komt dat allemaal goed!
EschaenStefanie schreef:hoe zit het met de agility (onderling parcoursje) want ik zie agility gevorderden staan? moet je je dan inschrijven voor Agility workshop en dan bijv. doorgeven of je al gevorderd bent?
De workshop staat los van de wedstrijd. De workshop heeft een beperkt aantal plekken, de wedstrijd niet. Je kunt je voor beide inschrijven, maar ook voor één van beide, dat maakt niet uit. Inschrijven kan straks via de website.
De workshop agility is voornamelijk beginners niveau.
zijn er nog extra kosten verbonden aan de agility-wedstrijd?
EschaenStefanie schreef:hoe zit het met de agility (onderling parcoursje) want ik zie agility gevorderden staan? moet je je dan inschrijven voor Agility workshop en dan bijv. doorgeven of je al gevorderd bent?
De workshop staat los van de wedstrijd. De workshop heeft een beperkt aantal plekken, de wedstrijd niet. Je kunt je voor beide inschrijven, maar ook voor één van beide, dat maakt niet uit. Inschrijven kan straks via de website.
De workshop agility is voornamelijk beginners niveau.
zijn er nog extra kosten verbonden aan de agility-wedstrijd?
Als je niet wilt of kunt meedoen met de workshops, maar wel met de agility wedstrijd draag je 2,50 bij voor de prijs, ongeacht het aantal honden dat je daar voor inschrijft.
Als ik vervoer kan regelen dan kom ik ook ! En dan kan ik me wel over Jules ontfermen als je iets te doen hebt Dan heb je vast een buddy en Diesel ook want ik neem denk ik die sukkel mee
SAAAAAAAMMM!! Ga jij naar de doe-dag?
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
EschaenStefanie schreef:dankjewel! Dan schrijf ik me sowieso in voor de agility wedstrijd. Misschien voor Dana nog met de training... die doet het nog niet zo lang/vaak
Leuk! En voor beginners is het gelijk een mooie oefening, vorig jaar deden er volgens mij ook mensen mee die nog niet zo lang bezig waren.
Als ik vervoer kan regelen dan kom ik ook ! En dan kan ik me wel over Jules ontfermen als je iets te doen hebt Dan heb je vast een buddy en Diesel ook want ik neem denk ik die sukkel mee
Als het goed is ben ik er ook met Nova. Zou ook wel een hele goede oefening zijn voor Kenzo maar ik wil die dag wel lekker ontspannen rond lopen en dat gaat zonder hem toch wat makkelijker
Denise. schreef:Als het goed is ben ik er ook met Nova. Zou ook wel een hele goede oefening zijn voor Kenzo maar ik wil die dag wel lekker ontspannen rond lopen en dat gaat zonder hem toch wat makkelijker
Ja James doe ik in een pension 10 minuten verderop..vorig jaar ging het goed, maar kan nu niet de hele dag op hem letten. Hij is er alleen na 5 uur dan, anders moest die een nacht blijven daar.
Denise. schreef:Als het goed is ben ik er ook met Nova. Zou ook wel een hele goede oefening zijn voor Kenzo maar ik wil die dag wel lekker ontspannen rond lopen en dat gaat zonder hem toch wat makkelijker
Ja James doe ik in een pension 10 minuten verderop..vorig jaar ging het goed, maar kan nu niet de hele dag op hem letten. Hij is er alleen na 5 uur dan, anders moest die een nacht blijven daar.
Ja dat is handig zo'n pension Kenzo kan gewoon lekker thuis blijven bij mijn vader
En dan wil ik hem wel even zien na 5 uur, ben heel benieuwd naar hem
Jane Doe schreef:
absoluut.
mensen zijn veel meer met afstand bezig dan op stafforddagen zoals valerie al zegt.
ik zou zelfs sam mee durven nemen. (dat trekt die gek niet dus ik doe het niet maar toch)
95% van de mensen die komen op de doedag (voorgaande jaren) houd rekening met elkaar. De 5% die dat niet doet gaat niet bewust. Even op tijd elkaar aanspreken en het komt goed. Voordeel is dat je met aanspreken niet meteen een tweede wereldoorlog losmaakt maar dat mensen ook echt even nadenken over hun eigen stukje. Daarbij denk ik dat je snel genoeg ziet wie je in de smiezen moet houden een beetje
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
SAAAAAAAMMM!! Ga jij naar de doe-dag?
Ik heb heel veel te doen, dus dat mag
Deal!! I Love Jules!
Nu hopen dat sam nog op dit topic reageert
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
De website is online. Alle registraties uit de testperiode zijn verwijderd, dus je moet je opnieuw registreren. Gegevens die er nu in staan zouden moeten kloppen, als er toch nog foutjes in zitten hoor ik dat graag.
Je kunt dus alleen registreren, nog niet inschrijven, dat kan pas vanaf maandag 14-03-2011 20:00!
Betekent dat ook dat je geen ! mag gebruiken? ....
Niet dat ik kan komen, maar zou toch knap K*t zijn aangezien die in mijn forum naam zit en er misschien wel meer mensen zijn met dat soort tekens.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Top, alleen jammer dat ik mijn vakantie op die datum heb gepland.
Nou ja, volgende keer beter...
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Ik heb juist maar 2 workshops die ik echt heel interessant vind (en eentje die dan reserve zou kunnen zijn). Maar de wedstrijd heb ik al ingeschreven. BBQ doe ik dit jaar niet, was vorig jaar zo moe dat ik nauwelijks wat heb gegeten, dat vond ik nogal zonde.
Lin-C schreef:Ik wil ook zoooo graag dit jaar maar ik denk dat we dan zomaar aan t verhuizen zijn, en ik vriendlief niet zo gek krijg dat hij meegaat (en ik heb zelf nog geen rijbewijs )
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ook ga, maar dan zou je eventueel met mij mee kunnen rijden? Ik neem tenminste aan dat Alkmaar een kleine moeite is als ik via de afsluitdijk ga.
Al jaren lid, maar niet heel erg actief en ik ben ook nooit eerder op de Doedag geweest. Is dit specifiek iets voor dit forum of zijn mensen van buitenaf ook welkom (als bezoeker en deelnemer)? Ik merk dat ik een beetje twijfel, omdat ik niet weet of het een ons-kent-ons sfeertje is. Dat is onwijs gezellig natuurlijk, maar niet als je dan niemand kent . Hoeveel mensen komen er eigenlijk ongeveer? Ik las iets over 60 parkeerplaatsen?
Kreel, Noppes R.I.P., Toosje en Dirkje: GIRLPOWER!
De DoeDag is voor iedereen die hier lid is Als je komt kun je natuurlijk altijd iemand meenemen. Lang niet iedereen kent elkaar hoor Ik verwacht zo'n 100-120 mensen, maar dat is een ruwe schatting.
sjaak-k schreef:De DoeDag is voor iedereen die hier lid is Als je komt kun je natuurlijk altijd iemand meenemen. Lang niet iedereen kent elkaar hoor Ik verwacht zo'n 100-120 mensen, maar dat is een ruwe schatting.
Nou, leuk! Heb me al geregistreerd dus vanaf volgende week maandag hard duimen voor workshops begrijp ik.
Kreel, Noppes R.I.P., Toosje en Dirkje: GIRLPOWER!
Geen idee van wie de laatste aanmelding is. Maar mensen die niet lid zijn op dit forum kunnen geen workshops volgen. Met "meenemen" bedoel ik dat je met iemand mee gaat kijken, je kunt dan wel blijven barbecueën natuurlijk (mits dat opgegeven is).