Mijn 8 jarige Bullterrier is heel enthousiast als het om kluiven/botten gaat, maar helaas is ze er niet erg vertrouwd mee. Binnen 5 minuten bijt ze er al snel zo'n stuk af dat ik haar niet met een gerust hart kan laten kauwen/kluiven. Even leken de Rawhide kluiven een uitkomst, gemaakt van onderhuidsbindweefsel, maar in plaats van te kluiven scheurt ze de droge stukken onderhuidbindweefsel eraf en probeert ze die door te slikken. Omdat het om veel te grote stukken gaat kan ze het niet wegkrijgen en moet ik het uit haar bek halen. Zo schiet het natuurlijk niet op en het is ook niet leuk. Het pupje kan er zich dan wel weer goed mee vermaken, maar mijn Bulletje kijkt erg jaloers en snapt niet goed waarom het voor haar niet zo'n goed idee is. Mijn moeder was laatst per ongeluk vergeten de dental roll (grootste) maat van de pup weg te halen toen ze even een wandelingetje met hem ging maken. Bull bleef thuis en toen ze een half uur later terug kwam bleek dat onze Bull de grote dental roll had opgegeten.
Ik zoek dus eigenlijk een soort bot of kluif waar zelfs met supersterke tandjes niet zo snel grote loslatende stukken vanaf kunnen worden gehaald en waar geen enge dingen mee kunnen gebeuren.
Alvast erg bedankt.