Moderator: moderatorteam
SollyMJ schreef:Ik ben heel benieuwd volgende week naar de workshop obedience en als dat nu zo onwijs leuk is, niet alleen om me bij de dogdance te helpen maar ook als iets op zichzelf staand om te gaan doen..dan ga ik volgende week ws heel hard huilen om dat laatste zinnetje in je post ,Manon.![]()
Haha, nee hoor...grappie.
Ik vind 75 euro ook niet duur.Herma en Boris schreef: zo duur vind ik het niet. 10 lessen voor 75 euro...
oja ze geven les in gorssel en in markelo.
Dus dat ratjetoe is wat anders dan ..niet specifiek rally-o- maar erin verweven waarschijnlijk ?Machie schreef: MJ, de instructrice bij dogwise is wel een hele goedeVolgensmij is da ratjetoe een beetje vanalles wat
ik les nu 2 jr en heb daar nog nooit meer dan 75 euro betaald...Machie schreef:Ik betaalde ruim een jar terug 90 euro voor 10 lessen...En dat vind ik in verhouding van met nu (55 euro, 16 lessen) dus duur
MJ, de instructrice bij dogwise is wel een hele goedeVolgensmij is da ratjetoe een beetje vanalles wat
Ah okay, duidelijk ! Klinkt iig heel erg leuk.Herma en Boris schreef: rally-o is idd verweven in de lessen. we zijn daar volgens mij in ratjetoe brons al mee begonnen. en steeds meer oefeningen uit de rally-o kwamen voorbij.
haha, ja dat snap ikn nu doen we er meer aan omdat in 'onze' hal een rally-o wedstrijd wordt georganiseerd. dus nu zijn we allemaal bloedfanatiek!!!
Haha ! En lekker plezier hebben met z'n tweetjes, het allerbelangrijkste! maar zo te lezen hebben jullie dat voor 10.Herma en Boris schreef:ehm, wij zijn niet bloedfanatiek... boris en ik doen alle oefeningen, maar boris heeft soms nog een beetje moeiste met zijn grote lompe lichaam in bedwang houden. dus tja, dat wordt toch gediskwalificeerd... hihi. en ik heb boris altijd rechts, en hij moet links... dus dat wordt hem ook niet. en dan nog: erg snel afgeleid en het moet zonder koekje. dus ja met dit alles blijven we gewoon oefenen!
SuusBG schreef:oh ik zie dat je de sport al gevonden hebt. had dat berichtje niet gelezen![]()
Maeve schreef:Gaaf zeg!Doe je dat ook in Almelo?
Filmpje ....leuk !!!linda] schreef:LeukIk had dit topic nog niet eerder gezien, maar treibball is echt heel leuk inderdaad! Ik doe het met Mikah en ik vind zelf dat het best goed gaat
We hebben in ieder geval samen veel lol
! Succes met trainen!
Inge O schreef:gijsje is toch echt een 'alleskunnertje' hè![]()
?
Haha, Gijsje wel,ja....ik stukken minder hoor !Sanne!! schreef:Wauw gijsje is van alle markten thuis!
Jij trouwens ook dan![]()
Nee, heb ik niet. Hopelijk binnenkort wel van linda] .Heb je een filmpje? Lijkt me ontzettend gaaf om te zien!