Dus doe ik dat ook maar

Moderator: moderatorteam
Noeska schreef:want ik zie dat iedereen zowat om die tijd een wekker zet of anderen vraagt![]()
Jupfenneke schreef:moet je opnieuw registeren ook als je je proef hebt geregistreerd
Ik ookDemi schreef:volgens mij was ik heul snel
tot 28 maart kan er ingeschreven worden, daarna word de indeling gemaakt. Dus die komt online te staan over een paar weken.Judith-Diesel schreef:Ik heb mij ook opgegeven voor 2 workshops, maar hoe weet ik nou of je bent toegelaten tot die workshop?? (is vast al 10x gevraagd en heb ik er gewoon overheen gelezen, sorry)
Had ik ook gedaan hoor en maar goed ook want zat tv te kijkenYvetteJ schreef:Arno vindt mij raar dat ik een alarmpje in m'n telefoon had gezet![]()
Betalen pas als de indeling helemaal rond is!duitse herder schreef:Nog een stomme vraag....
Moet je eerst betalen, of is het meteen al definitief?
Yeswenche schreef:Hoe zit het nu precies met de inschrijvingen? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt?
Wij (inge en ik weten het alJeannettebo schreef:in wanneer weten we dat?
sjaak-k schreef:Wij (inge en ik weten het alJeannettebo schreef:in wanneer weten we dat?). De definitieve indeling komt over 4-6 week online.
Hahaha, waar doel jij op???sjaak-k schreef:Mag je weer?Vince schreef:Ook weer op hf na een tijdje afwezigheid
PB ff het saldo van je spaarrekening en wat daar tegen die tijd eventueel vanaf kan.Reny schreef:Stel he, stel..............
dat ik mijn workshop 1 en 2 krijg.
En mijn workshop 3 is tegen het eind niet vol. Maak je dan ook kans op 3 workshops??![]()
Ik bedoel:
Carolein is geen lid van het HF en ik vond het valsspelen als ze nu wel lid zou worden om meer workshops te kunnen doen. Voor mij gaat het dan met name om ook iets te kunnen doen met Billy. Die dan alweer bijna 9 maanden is :N:
driekeer niks en tegen die tijd misschien wel twee keer nikssjaak-k schreef:PB ff het saldo van je spaarrekening en wat daar tegen die tijd eventueel vanaf kan.Reny schreef:Stel he, stel..............
dat ik mijn workshop 1 en 2 krijg.
En mijn workshop 3 is tegen het eind niet vol. Maak je dan ook kans op 3 workshops??![]()
Ik bedoel:
Carolein is geen lid van het HF en ik vond het valsspelen als ze nu wel lid zou worden om meer workshops te kunnen doen. Voor mij gaat het dan met name om ook iets te kunnen doen met Billy. Die dan alweer bijna 9 maanden is :N: