Ik hoop van harte dat alles blijft werken (al heb ik er wel vertrouwen in

Moderator: moderatorteam
+1, patienten moeten maar een paar minuutjes wachtenYvetteJ schreef:Ik zit er klaar voor!
Zo is het haha!Jeannettebo schreef:+1, patienten moeten maar een paar minuutjes wachtenYvetteJ schreef:Ik zit er klaar voor!
sjaak-k schreef:87 aanmeldingen in 34 seconden
YvetteJ schreef:sjaak-k schreef:87 aanmeldingen in 34 seconden![]()
Wij zijn heul niet gek met zijn allen!
Wat leuk!Veronique & Kyra schreef:Maar, ik heb me ook ingeschreven, ik ben benieuwd
Ik ook om 20.00 uur preciesYvetteJ schreef:Ja, ik ben ook klaar!Met bevestigingsmail om 20:00 uur en al
Dan is het gelukt ja.. of je ingedeeld bent is nog maar de vraagDemi schreef:als je dit ziet, ben ik dan aangemeld![]()
![]()
Gekozen workshops
Je hebt onderstaande keuzes doorgeven voor de DoeDag 2011. Je kunt de naam van de hond eventueel hieronder wijzigen, je kunt geen andere volgorde of workshop meer kiezen! Je mag op de DoeDag in overleg met de begeleider ook beslissen een andere hond te gebruiken. Onderling ruilen is toegestaan mits de workshopbegeleider(s) hier mee akkoord gaat. De definitieve lijst komt online (op deze pagina) zodra deze beschikbaar is..
Workshop Naam hond Naam handler(s)
1e keuze Agility Allison van Zoeren
2e keuze Bouw & gangwerk Allison van Zoeren
3e keuze Treibball Allison van Zoeren
4e keuze Zoekhonden Allison van Zoeren
Geen probleemMachie schreef:Wat leuk!Veronique & Kyra schreef:Maar, ik heb me ook ingeschreven, ik ben benieuwd
T lijkt me zo leuk jou te zien!
Ik heb me ook ingeschreven. Het met luca als naam gedana maar het kan best zijn dat ik toch n andere hond mee neem, geen probleem toch?
_Inge_ schreef:Dan is het gelukt ja.. of je ingedeeld bent is nog maar de vraagDemi schreef:als je dit ziet, ben ik dan aangemeld![]()
![]()
Gekozen workshops
Je hebt onderstaande keuzes doorgeven voor de DoeDag 2011. Je kunt de naam van de hond
op de DoeDag in overleg met de begeleider ook beslissen een andere hond te gebruiken. Onderling ruilen is toegestaan mits de workshopbegeleider(s) hier mee akkoord gaat. De definitieve lijst komt online (op deze pagina) zodra deze beschikbaar is..
Workshop Naam hond Naam handler(s)
1e keuze Agility Allison van Zoeren
2e keuze Bouw & gangwerk Allison van Zoeren
3e keuze Treibball Allison van Zoeren
4e keuze Zoekhonden Allison van Zoeren
Zeker zegfenneke schreef:![]()
![]()
zo dan dat gaat snel