Ik heb Shira ingeschreven voor het eerst in de openklasse.... net twee geworden.
Moderator: moderatorteam
aj, dat hopen we dan maar dat haar teen beter is!!*Evie* schreef:Wij met Nyeki in de puppeklasse!! Als haar gebroken teen wat beter is dan!
hihi, ja dat zou wat zijn...Gizmo-Erai schreef:JAAA wij gaan ook..
Erai zn eerste keer in de jeugdklasse.. Super veel zin aan.!!!
Ohw... durf het bijna niet te vragen.. wil je mijn shibeltje dan ook op de foto zetten? Vind je foto's altijd zoooo mooiHutsje schreef:als ik kan kom ik foto's maken
Gewoon 1 gericht schopje onder Erai's holletje en weg concurentie haha... hoewel, hij is het van zijn vrouwtje gewend heGizmo-Erai schreef:hihi, ja dat zou wat zijn...Gizmo-Erai schreef:JAAA wij gaan ook..
shibashira schreef:Gewoon 1 gericht schopje onder Erai's holletje en weg concurentie haha... hoewel, hij is het van zijn vrouwtje gewend heGizmo-Erai schreef:hihi, ja dat zou wat zijn...Gizmo-Erai schreef:JAAA wij gaan ook..
tnx, dan moet je me maar even aanschieten als je me zietshibashira schreef:Ohw... durf het bijna niet te vragen.. wil je mijn shibeltje dan ook op de foto zetten? Vind je foto's altijd zoooo mooiHutsje schreef:als ik kan kom ik foto's maken
Ja, dat zal ik zeker even doen. Denk je wel te herkennen.Hutsje schreef:tnx, dan moet je me maar even aanschieten als je me zietshibashira schreef:Ohw... durf het bijna niet te vragen.. wil je mijn shibeltje dan ook op de foto zetten? Vind je foto's altijd zoooo mooiHutsje schreef:als ik kan kom ik foto's maken
Jou de ring uit schoppen, da's wel wat nieuws he haha...Gizmo-Erai schreef:HAHAHA, klopt moet je toch iets anders verzinnen...
en niet gezellig meedoen??Ellepel schreef:Ik kom kijken, een pupkoper heeft een teefje ingeschreven, en vroeg of ik kwam, dus....
nee, ben stokkreupel momenteel dus breng niks uit....kijken is ook leukshibashira schreef:en niet gezellig meedoen??Ellepel schreef:Ik kom kijken, een pupkoper heeft een teefje ingeschreven, en vroeg of ik kwam, dus....
Ellepel schreef:nee, ben stokkreupel momenteel dus breng niks uit....kijken is ook leukshibashira schreef:en niet gezellig meedoen??Ellepel schreef:Ik kom kijken, een pupkoper heeft een teefje ingeschreven, en vroeg of ik kwam, dus....
jup...Hutsje schreef:jammer, dan mis ik jou ook!
Kom op zeg, wel gaan hoor!P!nki schreef:Ik ben er morgen hopenlijk ook.
Afhankelijk van of de tabletjes tegen hooikoorts gaan werken, want god wat voelde ik me vandaag beroerd :N:
Zojuist de route uit geprint, honden zijn er klaar voor, dus ik heb nog goede hoop
Wie weet tot morgen.