Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Clickertraining "Get in the bowl"

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Clickertraining "Get in the bowl"

Ongelezen bericht door Maeve »

Geinspireerd door de geniale M&M's reclame :mann: Wou ik Nilo dit commando al een tijdje aanleren. Ofwel: Get in the bowl!
En nu hij weer mank loopt en zich dus niet kan uitleven, leek me dit wel een leuk moment om hier mee te oefenen. Ja, onze bowl is een afwasbak :pffff: Maar dat geeft niet! Allereerste trainingsessie. Hij doet het al beter dan ik verwacht, meestal vind hij dat soort relatief onbekende voorwerpen wat eng. En het is misschien niet heel goed te zien, maar aan het einde staat hij er met twee poten in! :cheer:

" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Ja, mobiele telefoon kwaliteit. Mijn videocamera + zand was geen goede combinatie :ugh:
Ήυs

Re: Clickertraining "Get in the bowl"

Ongelezen bericht door Ήυs »

Maeve schreef:Geinspireerd door de geniale M&M's reclame :mann: Wou ik Nilo dit commando al een tijdje aanleren. Ofwel: Get in the bowl!
En nu hij weer mank loopt en zich dus niet kan uitleven, leek me dit wel een leuk moment om hier mee te oefenen. Ja, onze bowl is een afwasbak :pffff: Maar dat geeft niet! Allereerste trainingsessie. Hij doet het al beter dan ik verwacht, meestal vind hij dat soort relatief onbekende voorwerpen wat eng. En het is misschien niet heel goed te zien, maar aan het einde staat hij er met twee poten in! :cheer:

" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Ja, mobiele telefoon kwaliteit. Mijn videocamera + zand was geen goede combinatie :ugh:
:mrgreen: :mrgreen:

Heb het met fay ook gedaan!

In een doos :D:D Super leuk. Ze kan ook al bijna 't licht uit doen.
Maeve
Zeer actief
Contacteer:

Licht uit doen wil ik Nilo ook leren. Maar dat mag niet van mam, bang voor vieze muren en constant knipperende lampen als hij het eenmaal door heeft :smile:
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

Maeve schreef:Licht uit doen wil ik Nilo ook leren. Maar dat mag niet van mam, bang voor vieze muren en constant knipperende lampen als hij het eenmaal door heeft :smile:
Hihi, dat is het ideale van een eigen huis..

Maar je kan het wel al een heel deel leren hoor. Ik ben gaan clicken voor "touch"

Dan moet ze met haar neus mijn hand aantikken, toen ze dat eenmal kon, maakte ik het moeilijker door mijn hand op afstand te houden, en nu houd ik mijn hand bvb tegen de muur en zeg ik "touch" en gaat ze mijn hand zoeken om met haar neus ertegen te tikken.

Kun je makkelijk aaleren door je hand vlak te houden en een koekje tussen je vingers te houden, en clicken op het moment dat de neus de hand raakt. :mrgreen:
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Leuk zeg :D Diesel kan het ook, op het commando 'in de pot' :mrgreen: Hij kan ook op de pot met twee poten, met alle poten en mooi zitten op de pot. Ik heb er eerst zijn deken in gelegd en zo ging het heel snel, telkens het deken (of kussen) een beetje verder eruit en uiteindelijk zonder. Ik denk dat hij het toen als zijn nieuwe mand zag, en niet als een enge pot.

Afbeelding
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Contacteer:

Djow: Nilo kent het commando touch inderdaad. Daarom vind je hier rond het hele huis hondenneus-afdrukken :mrgreen: Alles word getouched!

Stefania: Ah, das een echte bowl! :cheer: In plaats van een afwasbak, haha.
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Maeve schreef:Djow: Nilo kent het commando touch inderdaad. Daarom vind je hier rond het hele huis hondenneus-afdrukken :mrgreen: Alles word getouched!

Stefania: Ah, das een echte bowl! :cheer: In plaats van een afwasbak, haha.
Het is eigenlijk ook een kapotte afwasbak hoor. Maar dan een ronde. Echt, als je er een kussen of deken in legt gaat het zoveel sneller!
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Naar Animal Event dan he
Maeve
Zeer actief
Contacteer:

Rosita Compagner schreef:Naar Animal Event dan he
Zou hij wel willen :mrgreen:
Hij heeft de pech dat ik hier niet super gemotiveerd voor ben. Zo af en toe is het leuk hoor, maar ik werk liever aan iets "nuttigs" voor bijvoorbeeld agility of obedience.
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”