Ik vind eigenlijk weinig koppen lelijk. Ik houd niet zo van heel veel stop en hangende oogleden. Maar daar zijn ook best wat uitzonderingen in de vinden waarschijnlijk.
Basenji

Thai Ridgeback

Bull Terriër

Moderator: moderatorteam

Ik vind ze geweldig, word er vooral hebberig van.. Maar mooi...lieke schreef: En natuurlijk heel iets anders, de bloedhond. Ik kan echt helemaal wegsmelten bij het hoofd van dit ras:

En dan wel één zonder die overbodige vellen en drellen want dat vind ik weer erg lelijk.Mekkie schreef:Ik vind ze geweldig, word er vooral hebberig van.. Maar mooi...lieke schreef: En natuurlijk heel iets anders, de bloedhond. Ik kan echt helemaal wegsmelten bij het hoofd van dit ras:
Geld voor meerder honden uit die rasgroep trouwens.

Mit schreef:

Ik heb het juist omgekeerd, op de Ier en Deerhound na val ik niet speciaal op windhonden.lieke schreef:Grappig dat zo veel mensen vallen voor de (langharige) windhonden en er eigenlijk relatief weinig mensen voor kiezen. Komt de vraag bij mij op, waarom eigenlijk?
hihi ja ik denk hetNanna schreef:Het zijn natuurlijk wel wolvendoders hègrover schreef:
Barzois vind ik trouwens echt griezelig haha, geloof echt dat ik daar de enige in ben maar nee, echt ik vind ze een beetje eng :N:Misschien ben je onbewust bang dat ze jouw nekje ook knakken

Ik vind ze ook hartstikke lelijk, en ik ben wel een windhondenfangrover schreef: Barzois vind ik trouwens echt griezelig haha, geloof echt dat ik daar de enige in ben maar nee, echt ik vind ze een beetje eng :N:

Omdat ik mijn eigen ras niet mag noemenRami schreef:
Harzer Fuchs