Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Muk schreef:De Sint-Bernard en de Duitse Dog, alhoewel een Bullmastiff ook een hele mooie kop heeft. En de Kaukaas van billy (Els) heeft ook een ontzettend mooie en brede kop.
En deze foto vind ik geniaal.... met die tekst eronder
Muk schreef:De Sint-Bernard en de Duitse Dog, alhoewel een Bullmastiff ook een hele mooie kop heeft. En de Kaukaas van billy (Els) heeft ook een ontzettend mooie en brede kop.
En deze foto vind ik geniaal.... met die tekst eronder
Hihi, mijn smaak staat dus haaks op de jouwe. Ik hou van veel stop, brede koppen en vooral hangende oren. En harig. Donkere ogen met veel pigment en dito neus.
Dus zeg maar een Golden. Maar dat mag niet, dus zeg ik Berner Sennen / Newfy... die trant.
lieke schreef:Grappig dat zo veel mensen vallen voor de (langharige) windhonden en er eigenlijk relatief weinig mensen voor kiezen. Komt de vraag bij mij op, waarom eigenlijk?
Ik zou bijvoorbeeld nooit voor de afghaan of de barzoi kiezen omdat het karakter niet bij me past. De zachte silken trouwens weer wel (en ooit, óóit ga ik er één kopen). Hoe zit dat bij jullie?
Hier hetzelfde. De Afghaan is mijn droomhond maar ze passen niet bij me.
lieke schreef:Grappig dat zo veel mensen vallen voor de (langharige) windhonden en er eigenlijk relatief weinig mensen voor kiezen. Komt de vraag bij mij op, waarom eigenlijk?
Ik zou bijvoorbeeld nooit voor de afghaan of de barzoi kiezen omdat het karakter niet bij me past. De zachte silken trouwens weer wel (en ooit, óóit ga ik er één kopen). Hoe zit dat bij jullie?
Hier hetzelfde. De Afghaan is mijn droomhond maar ze passen niet bij me.
Ik had het topic nog niet doorgelezen toen ik mijn reactie plaatste (ook dus afghaan) Ik vind het mooie honden om te zien prachtige honden, en me nooit verdiept in het karakter trouwens ze zijn nogal stug en onafhankelijk geloof ik.
Neemt niet weg dat ik ze mooi vind.
Hier komt er wel een, ooit. En dan ook wel twee.
Maar ik val op zóveel rassen, ik moet minstens 110 jaar oud worden om alles eens te bezitten waar ik van droom.