Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voer voor teckelpuppy
Moderator: moderatorteam
- yuri36
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising poedel/maltezer
dwergpoedel - Locatie: sittard
Re: Voer voor teckelpuppy
Maar uhm, ik stel je gewoon een paar vragen, wat heeft dat met narcisme te maken?
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Narcissus is een meelijwekkende figuur uit de Griekse mythologie die zijn spiegelbeeld verkoos boven de relatie met de meest aantrekkelijke partner van vlees en bloed. Het liep niet goed met hem af. Volgende de psychologie ben je narcist als je geobsedeerd bent met jezelf, weinig inlevingsvermogen hebt en daardoor anderen manipuleert opdat jijzelf in het stralend middelpunt kan staan. Achter deze obsessieve eigenliefde, die zowel de vorm van grootheidswaan als overdreven bescheidenheid kan aannemen, schuilt vaak een eenzame en onzekere kern. De aandachttrekkerij wordt gezien als compensatie daarvan. Narcistische trekken zijn een handige eigenschap voor hen die het willen schoppen tot roddelbladsterrendom. Maar in een ontnuchterend land als de onze moet je als narcist stevig in je schoenen staan. Gelukkig is deze van nature prima gepantserd tegen kritiek en hoon van ‘jaloerse’ uitdagers.
Weet niet of je nu trots moet zijn op felicitaties....
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Het is je van harte gegundyuri36 schreef:Dankjewel voor de felicitatiesLiesbeth schreef: Tjemig, ik hoop van harte dat het aan het late tijdstip ligt, maar anders ben jij echt, in mijn ogen, de narcist van dit forum. In dat geval, gefeliciteerd!
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- yuri36
- Zeer actief
klinkt toch wel leuk moet ik zeggenMariskaB schreef:Narcissus is een meelijwekkende figuur uit de Griekse mythologie die zijn spiegelbeeld verkoos boven de relatie met de meest aantrekkelijke partner van vlees en bloed. Het liep niet goed met hem af. Volgende de psychologie ben je narcist als je geobsedeerd bent met jezelf, weinig inlevingsvermogen hebt en daardoor anderen manipuleert opdat jijzelf in het stralend middelpunt kan staan. Achter deze obsessieve eigenliefde, die zowel de vorm van grootheidswaan als overdreven bescheidenheid kan aannemen, schuilt vaak een eenzame en onzekere kern. De aandachttrekkerij wordt gezien als compensatie daarvan. Narcistische trekken zijn een handige eigenschap voor hen die het willen schoppen tot roddelbladsterrendom. Maar in een ontnuchterend land als de onze moet je als narcist stevig in je schoenen staan. Gelukkig is deze van nature prima gepantserd tegen kritiek en hoon van ‘jaloerse’ uitdagers.
Weet niet of je nu trots moet zijn op felicitaties....
- yuri36
- Zeer actief
En U mag van de bureau-stoel af, ik ben slapenLiesbeth schreef:Het is je van harte gegundyuri36 schreef:Dankjewel voor de felicitatiesLiesbeth schreef: Tjemig, ik hoop van harte dat het aan het late tijdstip ligt, maar anders ben jij echt, in mijn ogen, de narcist van dit forum. In dat geval, gefeliciteerd!.
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Welterusten Yuri en tot wederschrijfsdiscussieziens

- yuri36
- Zeer actief
Slaap lekkerMariskaB schreef:Welterusten Yuri en tot wederschrijfsdiscussieziens![]()