Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Muk schreef:De Sint-Bernard en de Duitse Dog, alhoewel een Bullmastiff ook een hele mooie kop heeft. En de Kaukaas van billy (Els) heeft ook een ontzettend mooie en brede kop.
:
Dank je en speciaal voor jou Muk
Ik hou ook van honden met grote koppen en de lakeland koppies.
Mooiste hondenhoofd, dan moet ik toch weer de new guinea singing dog aankaarten! Wat een prachtige kop hebben zij!
Basenji's, Thai ridgebacks, akitas en malamutes vind ik ook een geweldige kop hebben.
neeeeee, tis geen Duitse Staande Langhaar dus dit mag.
Ik vind de Ierse Setter een prachtige hond, die uitdrukking
Een vergeten ras, je ziet ze ( ik zie ze) nooit maar vind ze prachtig om te zien.
Langhaar schreef:Ik vind de Ierse Setter een prachtige hond, die uitdrukking
Een vergeten ras, je ziet ze ( ik zie ze) nooit maar vind ze prachtig om te zien.
In Noorwegen jagen ze zich een ongeluk met Setters. Het tilt er van op.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Nou ja....heb een foto geplaatst en deze is niet te zien
Wij gaan dit jaar naar Noorwegen, wie weet zie ik er 1 of meerdere.
Als ze Nilsson maar niet aanzien voor een Ierse Setter....zal niet de eerste keer zijn.
Laatst gewijzigd door L@nghaar op 21 mar 2011 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
neeeeee, tis geen Duitse Staande Langhaar dus dit mag.
Ik vind de Ierse Setter een prachtige hond, die uitdrukking
Vanmiddag nog een eind opgelopen met een man en een ierse setterteef. Schat van een dier en móói...
En verderop woont nog een echtpaar met twee ierse setters, even lief en mooi. Dus ik ze ze (gelukkig) vaak genoeg.
Langhaar schreef:Ik vind de Ierse Setter een prachtige hond, die uitdrukking
Een van mijn onmogelijke liefdes. Ik kom op de hei geregeld een groep van zo'n 7 setters tegen.
Ben fan van bijna alles met (erg) lange oren en dan liefst ruwhaar maar een barsoi en een poitevin zijn ook hoog op mijn verlanglijstje en misschien wat verrassend een zwarte russische terrier en mijn oude liefde de newf!
Ik vind brede koppen erg mooi . De Kaukaas van Elly vind ik een prachtig hoofd hebben, Berners, Newfoundlanders, rottweilers...
Maar niet teveel vel, een Mastino vind ik weer niets...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding