Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
LongFields schreef:
Oma Sjefke doet het ondanks haar leeftijd als het goed is gewoon wel enigszins naar wens dus dat vind ik een zwak excuus.
Opa Daan is dan 13,5 en hij is natuurlijk een cairn terrier dus extra handicap
Oohhhoooooh Kiki, das heul gemeen om te zeggen!!!!
Hoezo, dit is gewoon rekening houden met zijn karakter. Hij kan er niks aan doen dat hij stront eigenwijs is, hij is en blijft toch mijn kampioen. En het is gewoon een geweldig excuus voor het geval hij iets anders doet dan ik eigenlijk had gewild.
kiki78 schreef:Opa Daan is dan 13,5 en hij is natuurlijk een cairn terrier dus extra handicap
Oohhhoooooh Kiki, das heul gemeen om te zeggen!!!!
Hoezo, dit is gewoon rekening houden met zijn karakter. Hij kan er niks aan doen dat hij stront eigenwijs is, hij is en blijft toch mijn kampioen. En het is gewoon een geweldig excuus voor het geval hij iets anders doet dan ik eigenlijk had gewild.
_Inge_ schreef:We hebben het aangepast in je gegevens hoor.. Win je in ieder geval wel een prijs
Euhm... ik moet eerst nog even met Hermina overleggen hoor, plan de campagne maken enzo anders gaan we het misschien nét niet redden tot eind augustus... Volgende maand gaat de training weer van start, ik kan alvast niet wachten!
_Inge_ schreef:We hebben het aangepast in je gegevens hoor.. Win je in ieder geval wel een prijs
Euhm... ik moet eerst nog even met Hermina overleggen hoor, plan de campagne maken enzo anders gaan we het misschien nét niet redden tot eind augustus... Volgende maand gaat de training weer van start, ik kan alvast niet wachten!
Hier hebben wij vorig jaar met de doe dag gezeten. Ze hebben afgelopen jaar wel de camping als het goed is helemaal vernieuwd, maar zeker een leuke camping en zeer aardige mensen van de camping. De afstand naar de doe-dag terrein is neit ver, alhoewel wij het wel met de auto gedaan hebben..
Je zit wel dat er in de buurt in een hondenkennel is en een grote weg en vliegtuigen laag overvliegen, maar goed dat ben ik gewoon niet gewend vanuit het stille noorden hier.