Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smuldier uit assortiment AH

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Re: Smuldier uit assortiment AH

Ongelezen bericht door flamme »

fenneke schreef:
Elmo/maureen schreef:C1000 heeft het ook ;) ze hebben net even voor mij 14 besteld :engel: morgen is het er :ok:

maar bij de c 1000 kost het 69 cent en bij de ah 48 nogal een verschil :wink:
Maar zijn dat dan wel dezelfde soorten?
Hier bij de plus kosten de enkelvoudige varianten 50 cent. De penscompleet kost 60 cent en de vleescompleet (of hart, dat weet ik niet zeker) kost 69 cent.

Ik geef wel eens smuldier. Maar ik bestel meestal bij Lotgering en daar ben ik superenthousiast over :ok:
Foetsie
Actief
Mijn ras(sen): boomer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Foetsie »

Paulala schreef:
Foetsie schreef:Voor jullie is het jammer, ik vind het niet erg.
Mijn dieren lusten het toch niet. :tongue:

Jij hebt rare dieren, of het zijn konijnen :pffff:
Hahahaha.... mijn katten en honden lusten het gewoon niet.
Eten wel graag het Lidle voer.
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Hier was de Smuldier kant van de vriezer bij Ap al helemaal leeg. :ugh:
Boodschappen dus maar bij de Deka gedaan, wel hondenvoer gescoord maar daar hebben ze verder ook niks lekkers. Zelfs de koekjes vindt Sjon vies. Vanaf nu maar apart, eerst Smuldier halen bij de Deka en dan mijn eigen boodschapjes maar bij de AH. Vind het echt ontzettend balen, juist van de Appie verwacht je niet dat ze zoiets uit hun assortiment halen. :klaar:
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

sjaak-k schreef:Hmm, bij de AH kost smuldier 46 cent, bij andere supermarkten 69 cent. Verkrijgbaar: ja vast, maar verder...

Hier kostte het bij andere supers tot 55 cent. Bij de Nettorama ook 46 cent en bij de Plus hebben ze vorige week de prijs verlaagd tot ook 46 cent. Dus wat dat betreft zat ik niet meer om de Appie verlegen. Ik ging er alleen maar heen voor de Smuldier, maar kwam er al lange tijd niet meer. Balen als je geen andere super in de buurt hebt.
Gr. Aniek

Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Paulala schreef:Heb ik het dan zo luxe hier ofzo?
Hier in Zwijndrecht zitten 2 AH's, een Bas, een Super, een Jumbo, een C1000.
En dan hiernaast in H.I.Ambacht nog de Plus en die verkoopt het ook volgens mij.

Zelf koop ik het altijd bij de Bas of de Jumbo.
Hier zitten ook zat supermarkten..maar ik heb alleen een fiets. Heb ook geen tijd om alleen voor smuldier naar een andere supermarkt te gaan die ver weg zit. De supermarkten dichtbij hebben geen smuldier. Mijn eigen boodschappen haal ik altijd bij de appie.

Naja dat word dan maar een tijdje brokken tot ik een andere oplossing gevonden heb :hmmm: Ze verkopen wel duck hier, maar dat vind ik wel weer gelijk erg duur.
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

_Inge_ schreef:
En dan hiernaast in H.I.Ambacht nog de Plus en die verkoopt het ook volgens mij.

Hier zitten ook zat supermarkten..maar ik heb alleen een fiets. Heb ook geen tijd om alleen voor smuldier naar een andere supermarkt te gaan die ver weg zit. De supermarkten dichtbij hebben geen smuldier. Mijn eigen boodschappen haal ik altijd bij de appie.

Naja dat word dan maar een tijdje brokken tot ik een andere oplossing gevonden heb :hmmm: Ze verkopen wel duck hier, maar dat vind ik wel weer gelijk erg duur.

Ik doe ook alles op de fiets, maar heb dus het geluk dat de Bas op 5 minuutjes fietsen is, en de Jumbo op 10 minuutjes.
Wel balen als je er erg ver voor moet gaan.
:zweep:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ik heb al een mailtje gehad, het stopt per 1 mei en ze zouden het doorgeven aan de verantwoordelijke manager. Ik moet maar een nieuw adresje zoeken :jank:
Ik zal dit linkje wel sturen naar de AH, kunnen ze het zelf lezen :ok:
Laatst gewijzigd door Rataplan op 30 mar 2011 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Inne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Inne »

Ik heb het dan ook luxe, denk ik, met (in de buurt) een Plus twee AH, twee Jumbo's, een Dirk vd Broek, een Nettorma, en Supercoop. En voor mij betekent in de buurt max 10 min met de auto. Als ik iets verder rijd kan ik kiezen uit nog meer AH, en ook C1000. Had er alleen geen idee van dat de prijzen zo uit elkaar liggen.
Afbeelding
Madison

Boris, voor altijd in mijn hart
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

fenneke schreef:
Elmo/maureen schreef:C1000 heeft het ook ;) ze hebben net even voor mij 14 besteld :engel: morgen is het er :ok:

maar bij de c 1000 kost het 69 cent en bij de ah 48 nogal een verschil :wink:
Ik neem aan dat alle C1000's dezelfde prijzen hanteren toch? Want ik betaal toch echt maar 46 cent voor de complete versies. :wink:
Bij AH hetzelfde en de Jumbo is het goedkoopst met 45 cent.
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

stefanie schreef:
Ik neem aan dat alle C1000's dezelfde prijzen hanteren toch? Want ik betaal toch echt maar 46 cent voor de complete versies. :wink:
C1000 was dacht ik juist een stuk meer dan de 46 cent van de AH. De laatste tijd was de smuldier erg vaak uitverkocht bij de AH XL, dus momenteel koop ik het bij een andere supermarkt (Poiesz).
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

Ik ga voorvaan maar naar de Vomar hier :19:
Ik ga wel naar de AH XL hier in de buurt voor de runderhart (al in blokjes gesneden) voor in de droogmachine
En de groeten van de mannen :zwaai
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

AH was hier slecht qua bestellen, had je 10 dozen besteld hadden ze er 5 in de winkel gelegd :oeps: dat soort dingen. Ik ga dus al een tijdje naar de Jumbo, die voeren de vlees/pens niet in hun assortiment maar bestellen deze netjes elke maand voor mij en 2 dozen kip, ook buiten hun eigen assortiment.
Heel netjes dus, staat netjes apart dus ik heb ook echt het aantal wat ik besteld heb.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Angel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Angel »

kwam toch alleen bij de appie om de bestelde dozen van smuldier op te halen.
de c1000 die ik straks in de buurt heb zitten heeft ook smuldier en het kost daar ook gewoon 48 cent.

raar eigenlijk dat je smuldier niet online kunt bestellen.
tenminste ik kan het nergens vinden :oeps: dat het kan.

*edit tekst toegevoegd*
groetjes Angel en een poot van Boes
Afbeelding
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

ik heb de smuldier weleens gebeld hoe of wat of dat je ook bij hun zelf kon ophalen,maar ze zeiden dat bij de appie kopen goedkoper was als bij hun ophalen...

we hebben sindsdien altijd besteld bij de appie en heel vaak was onze bestelling al "opgehaald",dus gaven ze de dozen mee aan andere mensen...ook lekker handig..

voor de mensen die smuldier voeren en nu niet weten hoe of wat,er zijn zoveel soorten kvv en er zit altijd wel een dealer in de buurt waar je je kvv kan kopen,en bv de lotgering bezorgd ook aan huis....

zou toch echt niet overgaan op brokken als er geen smuldier meer bestaat,dan maar een andere kvv voeren.
Angel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Angel »

@ krimmie ik heb net ff gekeken bij lotgering maar kan er niet veel wijs uit worden wat het kost per 400 gram en of ze ook penscompleet hebben.
groetjes Angel en een poot van Boes
Afbeelding
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

Hier kost het bij de C1000, de Plus en de AH 46 cent en bij de Jumbo 45 cent.
Wat raar dat er prijsverschillen zijn bij dezelfde ketens.
Ik bestel doosjes van 12 stuks bij de Plus en die houden ze keurig voor me apart.
Ik hoop niet dat de andere supermarkten het voorbeeld van de AH volgen, daar zou ik toch wel van balen.
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Angel schreef: raar eigenlijk dat je smuldier niet online kunt bestellen.
Lupa heeft het in het assortiment, maar dan een 500 gram versie. Zit je wel vast aan een minimale bestelling. Dat is helaas voor mij een probleem: vriezer te klein.

http://www.lupa-diervoeding.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Anja schreef:Hier kost het bij de C1000, de Plus en de AH 46 cent en bij de Jumbo 45 cent.
Wat raar dat er prijsverschillen zijn bij dezelfde ketens.
Ik bestel doosjes van 12 stuks bij de Plus en die houden ze keurig voor me apart.
Ik hoop niet dat de andere supermarkten het voorbeeld van de AH volgen, daar zou ik toch wel van balen.
Bij de Plus hier liggen de pakjes kompleet voor 69 cent in de vriezer :19: .
Ik zal eens gaan vragen of ze het voor me willen bestellen en wat het dan gaat kosten.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Angel schreef:kwam toch alleen bij de appie om de bestelde dozen van smuldier op te halen.
de c1000 die ik straks in de buurt heb zitten heeft ook smuldier en het kost daar ook gewoon 48 cent.

raar eigenlijk dat je smuldier niet online kunt bestellen.

*edit tekst toegevoegd*

gelukkig dier verkoopt ( en bezorgt) ook smuldier, maar dan ben je wel duurder uit...en een minimum van 30 -50 euro aan bestelkosten...

http://www.gelukkigdier.nl/N_frame.html ... igdier.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Voor degenen in omgeving Rotterdam Zuid heeft Doggystore.nl ook smuldier in het assortiment :j volgens mij niet de compleet versies, maar ik gók zomaar dat als je even een mail stuurt, dat Inge het best voor je kan bestellen :) Bezorgen gratis in de regio R'dam zuid (dus ook ridderkerk, barendrecht, ambacht enzo) voor een minimum van 25 euro per bestelling, en buiten de regio ook met een minimum van 35 geloof ik.. Maar dat is vast allemaal wel op de site te vinden ;)

Ik weet dat de C1000 die we hier in Ridderkerk hebben smuldier in het assortiment heeft maar ik heb eigenlijk geen idee voor wat voor prijs :) Ik voer zelf geen smuldier maar soms is het wel handig als m'n levering CB te laat is, om even te overbruggen ofzo :)
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Vanmiddag Smuldier bij de Deen meegenomen, ook 46 cent.
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

estherchip schreef:ik heb nog wel een paar pakjes (3 of 4 ) in de vriezer die je zo mag hebben haha
WAT een goor spul is dat zeg !!! nooit meer! vind het er goor, zwart uitzien en zie meer darmpjes enzo als echt lekker vlees.. bleeeh
ik zit weer (ja veel duurder) op de renske tot ik net zo goed maar goedkoper heb gevonden :P
Ik sta nog steeds half te kokhalzen als het stel 's ochtends de pensvariant krijgt, maar ze vinden het wel erg lekker, en het went wel een beetje, al dat ingewandenspul op mijn nuchtere maag. :D

hier bij de C1000 ook iets van 49 cent ofzo trouwens, het blijft wel giga goedkoop. Ik kocht van het weekend Carnibest bij de dierenwinkel, ook vergelijkbaar wat substantie betreft, hele stukken kraakbeen en slierten onherleidbaar, en de honden vonden het erg lekker, maar volgens mij wel iets van 4 x zo duur.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Ik kan hier gewoon kiezen waar ik het haal :mrgreen: Dirk, Super, C1000 en vooralsnog ligt hier de vriezer van de Appie nog aardig vol Smuldier :cheer: :cheer:
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Ships dat is wel heel erg balen.... ik haal ook altijd Smuldier bij de AH.
Toch maar een mailtje eraan wagen.
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder

Ongelezen bericht door fleurie »

Jammer hoor, ik haal het normaalgesproken bij de vomar, die het hopelijk nog wel blijven verkopen, maar die hebben van de complete versie alleen de pens variant, voor de afwisseling haal ik bij de AH de vlees variant.
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

:ugh:

ik al vroeg naar de ah en vragen om "mijn"smuldier
ze bestellen altijd 2 dozen voor mij die netjes klaar staan

maar nu niet dus

nu heeft hij 2 dozen voor morgen besteld maar de voorraad stond op 0 zei hij dus dat zal hem wel niet worden :jank:
stefanie schreef: Ik neem aan dat alle C1000's dezelfde prijzen hanteren toch? Want ik betaal toch echt maar 46 cent voor de complete versies. :wink:
nee dus :wink: t is hier echt 69 cent voor de compleet
Fenneke en Baloe
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

sjaak-k schreef:Hmm, bij de AH kost smuldier 46 cent, bij andere supermarkten 69 cent. Verkrijgbaar: ja vast, maar verder...
Hier bij c100 kost het anders 45 cent,alleen de hart is duurder
Afbeelding
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

Angel schreef:@ krimmie ik heb net ff gekeken bij lotgering maar kan er niet veel wijs uit worden wat het kost per 400 gram en of ze ook penscompleet hebben.

lotgering heeft totaalvoer met pens,het zit in rolletjes van 500 gram ,en 18 kilo kost 22.80 als je het daar afhaalt bij de lotgering zelf!!

let wel op,dealers mogen zoveel vragen als ze willen en kan zijn dat je wel 10 of 15 euro meer per krat betaald....

de bezorgkosten kan je daar vinden op die site,beste is als je het laat komen meteen tig kratten te bestellen,dan zijn de bezorgkosten verdeeld over zoveel kratten,voordeel van lotgering is dat ze ook extra dingen hebben,als pensen,strotten,vleesbotten,schapekoppen enz enz...

tis dat hier naar duitsland wel erg duur wordt met bezorgen,maar toen mijn vriend in amsterdam gedetacheerd zat ,ging ie altijd langs de lotgering boerderij,en nam hele bestellingen mee...echt super voer verder ( beter als de smuldier..)
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

vorige week toevallig van die rollen carnibest opgehaald om te proberen, buster is een vrij slechte eter en wil geen moeite doen om iets binnen te krijgen

zelfs de stukjes bot uit de smuldier worden weer uitgespuugd :19: :mrgreen:

maar die rollen vind ik moeilijker verdelen
hij moet dan in 3en dus iets ontdooien dan snijden en een stuk uit de kk bewaren en de rest nog erin
daarna rouleren moet ik nog even een oplossing voor zien te vinden :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
lida1956
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Riesenschnauzer 2x, dwergschnauzer, teckel, boomer, Westy, asbak

Ongelezen bericht door lida1956 »

Deze info heb ik van de site van smuldier. Het is vreemd dat c1000 er niet bij staat, want daar haal ik het altijd.

28.03.2011

Lijst van Supermarkten waar Smuldier wel verkrijgbaar is:

Agrimarkt . bas van der Heijden . Boni . Co-op . Deen . Dekamarkt . Digros . Dirk van den Broek . Em-Te . Golff . Hoogvliet . Jumbo . MCD . Nettorama . Plus . Poiesz . Sanders . Super de Boer . Vomar.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”