Even offtopic: Maar jouw onderschriftRebble schreef:Ik wil wel een poule openen bij wie het een opvangertje is en bij wie het een blijvertje wordt

En ook ik ben erg benieuwd natuurlijk.. En teleurgesteld dat er hier geen komt

Moderator: moderatorteam
Even offtopic: Maar jouw onderschriftRebble schreef:Ik wil wel een poule openen bij wie het een opvangertje is en bij wie het een blijvertje wordt
inderdaad jou onderschrift wat een pret bekkieRebble schreef:Ik wil wel een poule openen bij wie het een opvangertje is en bij wie het een blijvertje wordt
Tnx ik ben er ook erg blij mee, heb er speciaal een rubberen piepkip voor gekocht om haar oren een beetje alert te laten staan anders doet ze haar oren naar achterHilde schreef:Even offtopic: Maar jouw onderschriftRebble schreef:Ik wil wel een poule openen bij wie het een opvangertje is en bij wie het een blijvertje wordt![]()
komen er aanNanna schreef:FOTOOOO!Denise. schreef:Zo wij zijn ook weer thuis. Het is een puli dametje van 6 maanden en ze is onzettend leuk
Ooh wat is hij mooiCash schreef:Charlie:
Ik denk dat ik verliefd op hem benCash schreef:Nou ja, wat een toeval zeg 2x een Charlie.
Gaat dat handig zijn? Ze komen natuurlijk samen op de website bij Tineke terecht....![]()
Qua koppie is Charlie idd echt net een deerhoundje maar zijn lijf is wat apart hoor.
Als je hem ziet lopen zou je niet zeggen dat er een pup loopt.
Hij moet eigenlijk nodig even onder de douche en dan even een kambeurt ofzo. Maar dat bekijk ik morgen wel even.
Hij is in ieder geval vreselijk zoet en is nu in dromeland.
Morgen ga ik even met hem en Cash wandelen, dan zal ik even de camera meenemen voor betere foto's!Expecting schreef:Ik denk dat ik verliefd op hem benCash schreef:Nou ja, wat een toeval zeg 2x een Charlie.
Gaat dat handig zijn? Ze komen natuurlijk samen op de website bij Tineke terecht....![]()
Qua koppie is Charlie idd echt net een deerhoundje maar zijn lijf is wat apart hoor.
Hij moet eigenlijk nodig even onder de douche en dan even een kambeurt ofzo. Maar dat bekijk ik morgen wel even.
Hij is in ieder geval vreselijk zoet en is nu in dromeland.Meer foto's!
Ja dat zie ik hoor dat hij leuk isCash schreef:Morgen ga ik even met hem en Cash wandelen, dan zal ik even de camera meenemen voor betere foto's!Expecting schreef:Ik denk dat ik verliefd op hem benCash schreef:Nou ja, wat een toeval zeg 2x een Charlie.
Hij is in ieder geval vreselijk zoet en is nu in dromeland.Meer foto's!
Hij is echt leuk.
Echt alleen opvang???Denise. schreef:Ik zit hier haast de dreads in die vacht te kijkenDuurt alleen nog wel even
Maar dit zijn kruisingen krijgen die dan ook op zeker dreads of kun je daar nu nog niks van zeggen?Nanna schreef:Hoppa was anderhalf toen ik hem kreeg en die begon toen nèt.Denise. schreef:Ik zit hier haast de dreads in die vacht te kijkenDuurt alleen nog wel even
Geduld is een schone zaak
In de USA worden Puli's meestal pas geshowd met een jaar of 5 omdat dan de vacht op volle lengte is.
Ik weet het nog niet zo goedshibashira schreef:Echt alleen opvang???Denise. schreef:Ik zit hier haast de dreads in die vacht te kijkenDuurt alleen nog wel even
niet houden ?
Anderhalf pas? Dat duurt lang zeg. Die dreads hoeven van mij niet tot op de grond, halverwege vind ik lang zatNanna schreef:Hoppa was anderhalf toen ik hem kreeg en die begon toen nèt.Denise. schreef:Ik zit hier haast de dreads in die vacht te kijkenDuurt alleen nog wel even
Geduld is een schone zaak
In de USA worden Puli's meestal pas geshowd met een jaar of 5 omdat dan de vacht op volle lengte is.