Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smuldier uit assortiment AH

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

fresan
Zeer actief
Mijn ras(sen): GBGV en laekense herder
Aantal honden: 2

Re: Smuldier uit assortiment AH

Ongelezen bericht door fresan »

Gister bij onze appie dus helemaal niks meer. Vanmorgen maar bij de Jumbo gehaald voor 0.45 per pakje. Voortaan maar weer daar bestellen :Q: :klaar:
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

fleurie schreef:Jammer hoor, ik haal het normaalgesproken bij de vomar, die het hopelijk nog wel blijven verkopen, maar die hebben van de complete versie alleen de pens variant, voor de afwisseling haal ik bij de AH de vlees variant.
De vomar hier heeft wel de pens en de vlees compleet varianten :19:
En de groeten van de mannen :zwaai
Angel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Angel »

pioenroos schreef:
Angel schreef: raar eigenlijk dat je smuldier niet online kunt bestellen.
tenminste ik kan het nergens vinden :oeps: dat het kan.
Lupa heeft het in het assortiment, maar dan een 500 gram versie. Zit je wel vast aan een minimale bestelling. Dat is helaas voor mij een probleem: vriezer te klein.

http://www.lupa-diervoeding.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dank je voor de link ik zie dat ze daar ook veel meer assortie hebben in het compleet voer dan toch maar eens kijken daarzo
wil straks in mijn nieuwe huisje een aparte diepvriezer voor het hondenvoer hebben.
dus dat komt wel goed dan.
groetjes Angel en een poot van Boes
Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

fenneke schreef:
Elmo/maureen schreef:C1000 heeft het ook ;) ze hebben net even voor mij 14 besteld :engel: morgen is het er :ok:

maar bij de c 1000 kost het 69 cent en bij de ah 48 nogal een verschil :wink:
Ik lees het nu pas :F:

46 ct :pffff: goedkoper dan ah :mrgreen:
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

46 kan ook hoor --ik kijk niet op een cent :pffff: :engel:

maar zie twitter :cheer:

de c 1000 hier ook nu 46 gelukkig maar :cheer:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

:F: Mooi zo :E:
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

bij ons bij de appie ook alles foetsie pleite :ugh: en het is juist zo makkelijke om het daar even te halen als ik op lotgering zit te wachten, wonderwel kon lotgering het de volgende dag al leveren dus heb ik weer even 3 weekjes genoeg :mrgreen:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ik ga zo naar de AH, kijken of mijn bestelling er is (zal wel niet), als het er niet is direct door naar de C1000, of Jumbo, even kijken.
Afbeelding
carlos
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door carlos »

Appie heijn is gestopt met smuldier, alternatieven:
http://www.diervoeding.com/nl/nieuws/nieuws.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Heb zojuist mijn AH gebeld, op dit moment is het inderdaad niet leverbaar, ze zijn blijkbaar in discussie met smuldier of de leverancier.
Ze hebben vandaag nog een keer besteld en die zou morgen aan moeten komen, al weten ze dit niet 100% zeker.
Volgens deze meneer was het zeer waarschijnlijk wel tijdelijk.
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Veronique & Kyra schreef:Heb zojuist mijn AH gebeld, op dit moment is het inderdaad niet leverbaar, ze zijn blijkbaar in discussie met smuldier of de leverancier.
Ze hebben vandaag nog een keer besteld en die zou morgen aan moeten komen, al weten ze dit niet 100% zeker.
Tuurlijk is het tijdelijk, as i said, het gaat gewoon om het geld. Één van de 2 buigt binnenkort wel voor de ander :piew:
Afbeelding
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder

Ongelezen bericht door fleurie »

Reny schreef:
fleurie schreef:Jammer hoor, ik haal het normaalgesproken bij de vomar, die het hopelijk nog wel blijven verkopen, maar die hebben van de complete versie alleen de pens variant, voor de afwisseling haal ik bij de AH de vlees variant.
De vomar hier heeft wel de pens en de vlees compleet varianten :19:
Is per filiaal verschillend denk ik, ze hebben het hier wel gehad maar nu al maanden niet meer, alleen nog de pens compleet en een paar niet volledige soorten.
Afbeelding
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Vandaag bij de Supercoop geweest en daar was volop smuldier :cheer: En ik hoef er ook niet voor om te rijden. Volgens mij wel iets duurder dan bij AH (ben vergeten te kijken naar de prijs), maar het is nog steeds goedkoop.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
sandra&sammy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser

Ongelezen bericht door sandra&sammy »

Veronique & Kyra schreef:Heb zojuist mijn AH gebeld, op dit moment is het inderdaad niet leverbaar, ze zijn blijkbaar in discussie met smuldier of de leverancier.
Ik kreeg als reactie op mijn mail dat de AH meer assortiment heeft dan ruimte, hierdoor moeten ze keuzes maken. Ik vond het echt zo'n standaardantwoord. Ik hoop dat het inderdaad tijdelijk is.....gisteren zag ik dat de Hoogvliet in Boskoop, gelukkig maar 10 minuutjes met de auto rijden voor mij, het vollop had liggen en ook "mijn" variant, de vlees compleet. Maar de AH op 5 min loopafstand is toch wel gemakkelijker.....en handig als de een het niet heeft dat je nog een alternatief hebt.
Afbeelding
Sammy 31-08-2010
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Getver, dat wordt dus apart voor de Smuldier naar de Boni :oeps:
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Flevo Bordertje schreef:Getver, dat wordt dus apart voor de Smuldier naar de Boni :oeps:
Jumbo is dichterbij :tongue: ging jij altijd naar de voorhof? daar hebben ze nog steeds op voorraad namelijk

Edit: en goedkoper (jumbo) ;)
Laatst gewijzigd door Browny op 31 mar 2011 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

ik heb in elk geval voor nu kunnen bestellen bij Dirk v/d Broek. Wel met 49 cent iets duurder dan bij AH, maar ik ga ook nog even bij Jumbo kijken.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

sandra&sammy schreef:
Ik kreeg als reactie op mijn mail dat de AH meer assortiment heeft dan ruimte, hierdoor moeten ze keuzes maken. Ik vond het echt zo'n standaardantwoord. Ik hoop dat het inderdaad tijdelijk is.....gisteren zag ik dat de Hoogvliet in Boskoop, gelukkig maar 10 minuutjes met de auto rijden voor mij, het vollop had liggen en ook "mijn" variant, de vlees compleet. Maar de AH op 5 min loopafstand is toch wel gemakkelijker.....en handig als de een het niet heeft dat je nog een alternatief hebt.
Op een ander forum had iemand het zelfde antwoord gehad.
Als ze 2 merken pizza uit de vriezer halen hebben ze genoeg ruimte,dus het is echt een quatschantwoord.
Ik heb zo'n idee dat de Fa.Mulder niet gebogen heeft voor AH en dat dit hun "straf" is.Net als indertijd met Peijnenburg en Heineken.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

Ik heb gelukkig de Em-té zitten, waar ik het kan halen. Zowel de AH als de Em-té zitten hier in het winkelcentrum, 200 meter hier vandaan. De Em-té is 10 stappen dichterbij, dus ik doe daar mijn boodschappen. :mrgreen:
Maar als ze geen Smuldier meer hadden, liep ik altijd even richting AH. Zou wel balen zijn als ze het daar dadelijk niet meer hebben.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Mijn drie bestelde dozen waren weer niet binnengekomen. Aan de balie belden ze naar achteren. Blijkbaar kreeg ze een heel verhaal te horen, wat ze schaarde onder wat hier zo mooi 'kletsika' heet. Ze rolde nog net niet met de ogen.
"Jaja", zei ze tegen degene die ze aan de telefoon had "Jij en ik weten allebei wat er aan de hand is. Zelfs de klánt weet wat er aan de hand is.".
Toen hing ze op.
Nee, dus niet binnengekomen.
"Ik vind dat gerol met spierballen van AH wel irritant hoor" zei ik tegen haar.
Was ze met me eens. Ze vond ook dat de klant er de dupe van is. Maar ja. Beleid, hè.

Een dorp verderop zit een jumbo. Daar komen als het goed is zaterdag 3 dozen binnen. Ik overweeg ook om over te stappen naar lotgering, ben dit gezeik wel een beetje zat, moet ik zeggen. Alleen 9,50 bezorgkosten....
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

sandra&sammy schreef:
Hier hetzelfde antwoord op mijn mail. Ook stond er nog in dat alle klachten naar de managers gingen. Hopelijk is het dus inderdaad maar tijdelijk.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Marieke* schreef:Hier hetzelfde antwoord op mijn mail. Ook stond er nog in dat alle klachten naar de managers gingen. Hopelijk is het dus inderdaad maar tijdelijk.
Weet je, dat kan me eigenlijk geen moer schelen, of het wel of niet tijdelijk is.
Ik begin het steeds irritanter te vinden dat AH zijn positie misbruikt om bepaalde zaken af te dwingen.
Ik denk dat ik er dan ook maar een mail aan waag dat ze mij kwijt zijn als klant omdat ze ten koste van de klanten chantagemiddelen inzetten tegen hun leveranciers :kotz:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

marian* schreef:
sandra&sammy schreef:Ik kreeg als reactie op mijn mail dat de AH meer assortiment heeft dan ruimte, hierdoor moeten ze keuzes maken. Ik vond het echt zo'n standaardantwoord. Ik hoop dat het inderdaad tijdelijk is.....gisteren zag ik dat de Hoogvliet in Boskoop, gelukkig maar 10 minuutjes met de auto rijden voor mij, het vollop had liggen en ook "mijn" variant, de vlees compleet. Maar de AH op 5 min loopafstand is toch wel gemakkelijker.....en handig als de een het niet heeft dat je nog een alternatief hebt.
Op een ander forum had iemand het zelfde antwoord gehad.
Als ze 2 merken pizza uit de vriezer halen hebben ze genoeg ruimte,dus het is echt een quatschantwoord.
Ik heb zo'n idee dat de Fa.Mulder niet gebogen heeft voor AH en dat dit hun "straf" is.Net als indertijd met Peijnenburg en Heineken.
Het lijkt mij ook dat AH een probleem met Mulder heeft.
Wat betreft die ruimte is gewoon onzin. Als ik 4 dozen bestel is het de dag dat het binnenkomt alweer opgehaald en het hoeft al helemaal niet de winkel in.

Ik heb gelukkig nog voor 3 dagen en ga zaterdag maar eens kijken waar ik het tegen een redelijke prijs kan halen. Helaas is de dichtsbijzijnde Jumbo in Deventer.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mrgreen: Nou, de hondjes hebben hier vanavond feest; voor het eerst sinds ik Charlie heb koop ik een zak hondenbrokken :tongue:

Lukt even niet om dat extra stuk op de fiets te doen. En voor Pluisje wil ik kijken of hij met een handje brokjes 's ochtends er bij en 's avonds zoals normaal kvv en vers een beetje aankomt.
Hij krijgt genoeg, maar blijft zo magertjes...
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

Ik kreeg de volgende reactie op mijn mail met de vraag of smuldier uit het assortiment is of gaat verdwijnen :
Wij herkennen uw melding niet. Volgens onze systemen is dit product momenteel nog verkrijgbaar. WIj hebben uw opmerkingen gerapporteerd en doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerking de nodige aandacht heeft en serieus wordt behandeld.
Morgen langs mijn AH en proberen een bestelling te plaatsen, wordt vervolgd...
sambongo
Actief
Mijn ras(sen): Duitse dog

Ongelezen bericht door sambongo »

De C1000 hier heeft alle soorten van smuldier, jammer genoeg doet mijn hond het er niet goed op grgrgrg. :evil:
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door bellabeest »

sjaak-k schreef:Hmm, bij de AH kost smuldier 46 cent, bij andere supermarkten 69 cent. Verkrijgbaar: ja vast, maar verder...
bij c1000 kost het 43 cent.
bij bas van der heijden kost het 43 cent.
bij de ah heb ik het hier nog nooit gezien
Afbeelding
sandra&sammy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser

Ongelezen bericht door sandra&sammy »

bellabeest schreef:
sjaak-k schreef:Hmm, bij de AH kost smuldier 46 cent, bij andere supermarkten 69 cent. Verkrijgbaar: ja vast, maar verder...
bij c1000 kost het 43 cent.
bij bas van der heijden kost het 43 cent.
bij de ah heb ik het hier nog nooit gezien
Best raar dat er zoveel verschil zit in prijzen bij dezelfde supermarkten. In het dorp waar ik werk heeft de C1000 ook smuldier en daar kost het 46 cent, 43 cent is wel heel goedkoop, daar heb ik het helaas nog niet voor gezien. Hoogvliet tot nu toe het goedkoopst, 45 cent.....maar ik ben allang blij dat ik nog ergens terecht kan....
Afbeelding
Sammy 31-08-2010
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Niet heel vreemd hoor er wordt ook vaak gebruik gemaakt van zet bazen in de winkels,en die regelen een beetje zelf.
Wij hebben hier 3 maal c100 waarvan 2 met zetbaas en wel eens andere prijzen hanteert
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Flevo Bordertje schreef:Getver, dat wordt dus apart voor de Smuldier naar de Boni :oeps:
Nou, precies :oeps:

en dan schrijft smuldier op z'n site:

Helaas kan Smuldier niet langer via Albert heijn verkocht worden. Voor u als klant zal dit geen grote problemen opleveren daar de verkoop via andere supermarkten in het land gewoon kan doorgaan. (een lijst van deze Supermarkten vindt u hier onder).

mag ik dat zelf uitmaken? :boos:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”