Maar haar dochter Amy vind ik een nog mooier hoofd hebben

Moderator: moderatorteam

vind dit misschien wel de mooiste hond ooit! wauw!josefiep schreef:
Absoluut de alerte kop van de kortharige Hollandse herder.
Wou net zeggen. Wat een prachtige hollander. Weet je zo wie hij is?sbientje schreef:vind dit misschien wel de mooiste hond ooit! wauw!josefiep schreef:
Absoluut de alerte kop van de kortharige Hollandse herder.
Geen idee, maar wát een prachtige hondTeamWork schreef:Goh, wie zou dat nou zijnEllen. schreef:Even buiten de groep van de Retrievers en Staanders..
Beauceron
![]()
Maar mooi ja![]()

Ze stond toch laatst ook in Onze Hond of vergis ik me nu?Madelief schreef:Geen idee, maar wát een prachtige hondTeamWork schreef:Goh, wie zou dat nou zijnEllen. schreef:Even buiten de groep van de Retrievers en Staanders..
Beauceron
![]()
Maar mooi ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tiny schreef:Neem dan deze foto, dat is pas een mooie kopLéonieHonden schreef: En Husky kop:
![]()
![]()

Ja je hebt wel gelijk denk ik, maar dan in de HondenlevenMissDorien schreef:
Ze stond toch laatst ook in Onze Hond of vergis ik me nu?

Dan was het Huette van bas rouge denk ik...die heeft wel in de Onze Hond gestaanMissDorien schreef:Hmm, nee, die heb ik niet.
't Was in een rasprofiel geloof ik, maar ik kan het betreffende blad niet vinden.

Ooh dat kan ook, het zijn allebei práchtige honden in ieder gevalMadelief schreef:Dan was het Huette van bas rouge denk ik...die heeft wel in de Onze Hond gestaanMissDorien schreef:Hmm, nee, die heb ik niet.
't Was in een rasprofiel geloof ik, maar ik kan het betreffende blad niet vinden.

jaaaa de mooie pappa van mijn meidenMekkie schreef:Ik hou van niet te breed met een lange neus.

Grappig dat jij de Tamaskan noemt, ik dacht net dat ik op de valreep een foto kon plaatsen van het ras wat nog (aman.en.don schreef:tamaskan![]()

Geeft niets, het is je vergeven.aman.en.don schreef: [/img]
saarloos
sorry voor het pikken van de foto's

wat een mooie foto!Sita schreef:Weimaraner langhaar![]()