Ja, wat was het probleem ook alweer precies?shanty schreef:Kan bestCash schreef:ksssst ga weg jij!basil schreef:Je kan toch ook terug naar 2? Via 4![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom thuis Charles

Moderator: moderatorteam
Ja, wat was het probleem ook alweer precies?shanty schreef:Kan bestCash schreef:ksssst ga weg jij!basil schreef:Je kan toch ook terug naar 2? Via 4![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom thuis Charles
Dat is het ook wel hoor; dat je gewoon weet dat dit hondje gemakkelijk een leuk ander huisje kan vinden.YvetteJ schreef:Ahh het is echt een schatje![]()
En ik vind het heel knap dat je zo sterk in je schoenen staat Estelle!Het is natuurlijk gewoonweg belangrijk je hoofd er bij te houden in zulke keuzes, er komt vast een heel leuk ander gezin voor hem!
Ja ik ook..Inge O schreef:dat vind ik wijs gesprokenbasil schreef:
Je kan toch ook terug naar 2? Via 4![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom thuis Charles![]()
. doe ik ook, namelijk
. van 6 via 7 terug naar twee.........óóit
.
nou zal ik hem komen brengen?miekmiek schreef:je kan lullen als een brugman, ik ben het allemaal alweer vergeten na het zien van die foto.
Ik heb hier ook nog een leuke in de aanbieding, roept u maarCash schreef:nou zal ik hem komen brengen?miekmiek schreef:je kan lullen als een brugman, ik ben het allemaal alweer vergeten na het zien van die foto.![]()
Dat wordt doorlopend door iedereen gevraagd op straat! Puli zegt de meeste mensen niets, maar ze roepen vaak al: "O, leuk een bouvierpup" Schapendoes is ook al voorbij gekomen. Of Briard. Ik dacht zelf eerst aan jachthond, maar boevier achtig vind ik ook niet gek hoor, gezien de grote poten van meneertjealm@ schreef:Hij is verschrikkelijk leuk Estelleik vraag mij wel af wat voor kruising dit nu echt is
Goh, ik reed net nog langs Emmeloord en morgen moet ik er weer zijn...miekmiek schreef:rob ziet me aankomen.
Goh, wat is dat een leukerdCash schreef:Voor straf val ik jullie nog even een keer lastig met een foto:
Hier roept iedereen "ohhh een iersewolfshond pup!!". En idd bouvier.Flevo Bordertje schreef:Dat wordt doorlopend door iedereen gevraagd op straat! Puli zegt de meeste mensen niets, maar ze roepen vaak al: "O, leuk een bouvierpup" Schapendoes is ook al voorbij gekomen. Of Briard. Ik dacht zelf eerst aan jachthond, maar boevier achtig vind ik ook niet gek hoor, gezien de grote poten van meneertjealm@ schreef:Hij is verschrikkelijk leuk Estelleik vraag mij wel af wat voor kruising dit nu echt is
![]()
Hij is in ieder geval heel leuk, heel zacht, heel knuffelig en heel enthousiast(o ja en heel vies
)
Wat een giga potenCash schreef:Voor straf val ik jullie nog even een keer lastig met een foto:
Hij is echt onweerstaanbaarCash schreef:Voor straf val ik jullie nog even een keer lastig met een foto:
Expecting schreef:Hij is echt onweerstaanbaarCash schreef:Voor straf val ik jullie nog even een keer lastig met een foto:
![]()
Lekker dingDenise. schreef:Blij ding
![]()
Vanmiddag heel veel foto's gemaakt, en dit was de beste
Ik vind dit zo'n leuke hond, ben bijna jaloers op de baas die hij gaat krijgen.Cash schreef:Voor straf val ik jullie nog even een keer lastig met een foto:
Ik ook. En oh wee als die baas er niet goed voor zorgtAnja schreef:Ik vind dit zo'n leuke hond, ben bijna jaloers op de baas die hij gaat krijgen.Cash schreef:Voor straf val ik jullie nog even een keer lastig met een foto:
Van mij ook niet, maar wacht maar tot je Charlie zietforestmeisje schreef:Dat word leuk!!!
als ik het niet vergeet neem ik de spiegelreflex mee!!
De honden zijn goed aan het uitslapen hier zodat ze straks op en top fit zijn![]()
Volgensmij ben ik de enige die niet verliefd is geworden op Charles.
Misschien als ik hem in het echt zie haha, maar het is totaal mijn ras niet.