Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geduld .....

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Geduld .....

Ongelezen bericht door LongFields »

Nanna schreef:Zal je vast lekker maken met een foto van Charles, toen ie puppy was ;-)
Afbeelding
:I: :I: :I:
Wat leuk dat er een Deerhoundpup op het forum gaat komen over een poosje. Ik hoop dat je heel veel foto's gaat plaatsen want ik vind ze helemaal geweldig, die Deerhounds.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

tym2903 schreef:Hoeveel dagen mag een teef overtijd bevallen? :scratch: Ze is uitgerekend eind maart en het is nu 4 april... ik weet het ... geduld... maar ik vraag het me toch af. Ik maak me nu enorme zorgen of het allemaal wel goed gaat. :roos:
Maar was dat dan van de eerste of van de 2e dekking. Ze stellen je geduld wel op de proef hè ?
Gr. Aniek

Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Nog niks?
Foto's op mn website, ik had vannacht geen tijd meer om ze op het forum te zetten.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Nanna schreef:Vaak zeggen fokkers ook niks, pas als het nest twee dagen oud is en alles goed blijkt te gaan. Het wordt anders zo'n teleurstelling als er puppies worden toegezegd en ze blijken het alsnog niet te redden.
Echt waar? Daar kan ik me nu niets bij voorstellen. Gelukkig heb ik altijd fokkers getroffen die me zowat uit mijn bed belden als de eerst pup zich aandiende. :lol1:
Gr. Aniek

Afbeelding
tym2903
Actief
Mijn ras(sen): Een chienne de poubelle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tym2903 »

Nou.. er zijn pups geboren, maar het zijn er veel minder dan verwacht. :cry: Het zijn er 3, 2 teven en 1 reu. Ze houden zelf een teefje en het andere teefje is vergeven. Helaas is voor ons 1 persoon (ook een fokker) voor ons die de reu wil, maar de fokker weet nu niet of ze het wel wil omdat er geen keuze is, hij heeft gezegd dat ze geen bedenktijd krijgt. Ze moet deze week beslissen of ze dat wilt. Dusss.... duimen maar.
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Ik zal hard voor je duimen :ok: :ok:
Mocht het niets worden. Op de fokkerspagina was een fokker die deze week haar teefje ook heeft laten dekken.
Deerhound toch?
Afbeelding
gevni havanezers
tym2903
Actief

blacky schreef:Ik zal hard voor je duimen :ok: :ok:
Mocht het niets worden. Op de fokkerspagina was een fokker die deze week haar teefje ook heeft laten dekken.
Deerhound toch?
Echt.. Ik ga haar meteen bellen. Ik wist dat ze het wel wilde proberen.. Spannend!
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Nanna schreef:
Deerhound toch?
Nee, Ierse Wolfshond ;-)
:boos: :boos: Ow hoe kan ik zo dom zijn. Kan alleen maar zeggen sorry. (misschien toch het ras wat je zocht?)
Afbeelding
gevni havanezers
Budkes
Zeer actief

Ach vervelend, ik ga voor je duimen dat het toch nog jouw reutje gaat worden. :ok:
Gr. Aniek

Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Balen is dat...ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen!!
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

tym2903 schreef:Nou.. er zijn pups geboren, maar het zijn er veel minder dan verwacht. :cry: Het zijn er 3, 2 teven en 1 reu. Ze houden zelf een teefje en het andere teefje is vergeven. Helaas is voor ons 1 persoon (ook een fokker) voor ons die de reu wil, maar de fokker weet nu niet of ze het wel wil omdat er geen keuze is, hij heeft gezegd dat ze geen bedenktijd krijgt. Ze moet deze week beslissen of ze dat wilt. Dusss.... duimen maar.
Oh, dat is dus nog niet voor jou, wat erg :( :roos:
Ga maar duimen dat de andere fokker de keus te beperkt vindt :ok: :ok:
tym2903
Actief

:cry: :cry: De fokker wil het reutje toch...
Helaas, maar we gaan weer vrolijk verder met onze zoektocht. Voorlopig houden we het nog steeds bij een deerhound.. Eenmaal verliefd, altijd verliefd :I:

Een Ierse Wolfshond is net iets teveel van het goede. we houden van groot, absoluut en het karakter is ook helemaal super, maar ik heb er 1 in het eggie gezien, pfoej... dat is me een grote hond. :wat: Wel heel mooi, dat wel. :I:

En anders gaan we nu voor een ruwharig teckeltje en dan volgend jaar of het jaar daarop een deerhound... kijken of ik manlief zover krijg.. :smile:
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Hè, dat is jammer! :( Wel een heel klein nest voor zo'n grote hond, dat hadden jullie vast niet verwacht. :roos: Zijn er misschien nog fokkers in het buitenland waar je een pup vandaan kunt halen?
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
tym2903
Actief

-Gaby- schreef:Hè, dat is jammer! :( Wel een heel klein nest voor zo'n grote hond, dat hadden jullie vast niet verwacht. :roos: Zijn er misschien nog fokkers in het buitenland waar je een pup vandaan kunt halen?
Ik ga eerst de fokkers in Nederland proberen en als dat niet lukt dit jaar, denk ik dat we misschien toch voor een klein hondje gaan en dan op de wachtlijst blijven voor een deerhound. We waren een paar weken geleden bij een fokker die hadden ook ruwharige teckels en deerhounds. We vonden dat zo'n leuke combinatie dat we het er toen al direct over hadden om eerst een deerhound en dan daarna na een jaar of twee een ruwharige teckel erbij. Maar het kan natuurlijk ook andersom, heb ik vandaag bedacht, net even wat meer kans hoop ik.. :D
Afbeelding
tym2903
Actief

blacky schreef:
Nanna schreef:
Deerhound toch?
Nee, Ierse Wolfshond ;-)
:boos: :boos: Ow hoe kan ik zo dom zijn. Kan alleen maar zeggen sorry. (misschien toch het ras wat je zocht?)
Nee joh, maakt niet uit.. :D En nee het ras is niet helemaal wat we zoeken :lol:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”