Zo reageerde ik ook enigszins. Voor mij wel lastig aangezien bijna al die andere supermarkten niet bij mij in de buurt zitten. Een heleboel op die lijst zitten maar in bepaalde delen van Nederland.tekkel schreef:Nou, preciesFlevo Bordertje schreef:Getver, dat wordt dus apart voor de Smuldier naar de Boni![]()
en dan schrijft smuldier op z'n site:
Helaas kan Smuldier niet langer via Albert heijn verkocht worden. Voor u als klant zal dit geen grote problemen opleveren daar de verkoop via andere supermarkten in het land gewoon kan doorgaan. (een lijst van deze Supermarkten vindt u hier onder).
mag ik dat zelf uitmaken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Smuldier uit assortiment AH
Moderator: moderatorteam
- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
- Aantal honden: 1
Re: Smuldier uit assortiment AH

Sammy 31-08-2010
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ben echt heel tevreden met Jumbo, ze bestellen het en als je het een dag laat staan, geen probleem ruimte genoeg!Miranda schreef:Mijn drie bestelde dozen waren weer niet binnengekomen. Aan de balie belden ze naar achteren. Blijkbaar kreeg ze een heel verhaal te horen, wat ze schaarde onder wat hier zo mooi 'kletsika' heet. Ze rolde nog net niet met de ogen.
"Jaja", zei ze tegen degene die ze aan de telefoon had "Jij en ik weten allebei wat er aan de hand is. Zelfs de klánt weet wat er aan de hand is.".
Toen hing ze op.
Nee, dus niet binnengekomen.
"Ik vind dat gerol met spierballen van AH wel irritant hoor" zei ik tegen haar.
Was ze met me eens. Ze vond ook dat de klant er de dupe van is. Maar ja. Beleid, hè.
Een dorp verderop zit een jumbo. Daar komen als het goed is zaterdag 3 dozen binnen. Ik overweeg ook om over te stappen naar lotgering, ben dit gezeik wel een beetje zat, moet ik zeggen. Alleen 9,50 bezorgkosten....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Nettorama verkoopt geen smuldier, ik ben bij een aantal geweest en die zeggen dat ze dit niet mogen verkopen omdat ze het vlees dan bij de menselijke comsumpies in de vriezer moeten leggen en dat mag nietlida1956 schreef:Deze info heb ik van de site van smuldier. Het is vreemd dat c1000 er niet bij staat, want daar haal ik het altijd.
28.03.2011
Lijst van Supermarkten waar Smuldier wel verkrijgbaar is:
Agrimarkt . bas van der Heijden . Boni . Co-op . Deen . Dekamarkt . Digros . Dirk van den Broek . Em-Te . Golff . Hoogvliet . Jumbo . MCD . Nettorama . Plus . Poiesz . Sanders . Super de Boer . Vomar.

Heb ook antwoord van AH gekregen, ook zo standaard antwoord en dat terwijl ik duidelijk te kennen heb gegeven dat ze een klant kwijt zijn omdat ze smuldier uit het arsortiment hebben gehaald.
Hartelijk dank voor uw bericht van 31-3-2011.
U geeft aan dat u Smuldier dierenvoeding mist in uw AH winkel. Dit product is nog wel onderdeel van ons centrale Albert Heijn assortiment. De ruimte in onze winkels is beperkt en het aanbod aan producten zeer groot. Er moeten constant keuzes worden gemaakt om tot een assortiment van kwalitatief goede producten te komen. Voorheen hadden alle winkels min of meer hetzelfde assortiment. Vandaag de dag wordt er gekeken naar welk product op welke plaats gekocht wordt. Winkels in het centrum van een stad kunnen dus een andere functie hebben dan de buurtwinkels, wat een oorzaak kan zijn waarom een bepaald product niet (meer) verkrijgbaar is in een bepaalde winkel.
Wanneer u contact opneemt met onze servicelijn, telefoonnummer 0800-0305 (gratis) en uw postcode opgeeft, kunnen wij u melden waar deze producten in uw buurt wel verkocht worden.
Alle vragen en opmerkingen van klanten worden door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers doorgegeven. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerking de nodige aandacht heeft en serieus wordt behandeld.
Met vriendelijke groet,
Mimi Dolleman
Albert Heijn Klantenservice

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Hmm ik moest vandaag even terugbellen naar de AH, ze hadden namelijk woensdag en donderdag een bestelling gedaan maar ze komen gewoon niet binnen.
Deze man begreep er weinig van, ze kunnen blijkbaar wel de bestellingen doen, maar ze krijgen zelf ook geen bericht waarom ze er niet bij zitten
Gelukkig dat ik de vriezer nog vol heb liggen met Lupa, maar het was wel altijd handig om wat bakjes smuldier erbij te hebben.
Van het weekend hier maar even naar de Jumbo, bij ons hebben ze altijd weinig smuldier op voorhand, maar ze zullen het vast wel willen bestellen. Qua afstand maakt het voor mij niet uit.
Deze man begreep er weinig van, ze kunnen blijkbaar wel de bestellingen doen, maar ze krijgen zelf ook geen bericht waarom ze er niet bij zitten

Gelukkig dat ik de vriezer nog vol heb liggen met Lupa, maar het was wel altijd handig om wat bakjes smuldier erbij te hebben.
Van het weekend hier maar even naar de Jumbo, bij ons hebben ze altijd weinig smuldier op voorhand, maar ze zullen het vast wel willen bestellen. Qua afstand maakt het voor mij niet uit.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Jullie zouden kunnen vragen of de filiaalmanager het produkt straks weer zou kunnen toevoegen. Niet alle artikelen vallen binnen het assortiment dat centraal wordt bepaald maar soms is het voor een filiaal mogelijk daar zelfstandig van af te wijken (tenminste toen ik daar zes jaar geleden vertrok was dat nog mogelijk)
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Ik heb net bij de supermarkt hier vlakbij besteld, en de prijs is aangepast naar 46 cent
Doei AH

Doei AH

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Hállo Jumbosjaak-k schreef:Doei AH

And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- dagmar88
- Zeer actief

Het is me gewoon te ver nu.
- Liesbeth
- Zeer actief
sjaak-k schreef:Ik heb net bij de supermarkt hier vlakbij besteld, en de prijs is aangepast naar 46 cent![]()
Doei AH
Welke super is dat?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Liesbeth
- Zeer actief
Suske schreef:Jullie zouden kunnen vragen of de filiaalmanager het produkt straks weer zou kunnen toevoegen. Niet alle artikelen vallen binnen het assortiment dat centraal wordt bepaald maar soms is het voor een filiaal mogelijk daar zelfstandig van af te wijken (tenminste toen ik daar zes jaar geleden vertrok was dat nog mogelijk)
Elk AH filiaal heeft de mogelijkhied gehad om Smuldier te bestellen, alleen mogen ze zelf bepalen of ze dat wel of niet willen doen.
De Appie bij mij in de buurt had het eerst ook niet liggen, maar bestelde het wel voor me. Het duurde niet lang en het lag ook in de winkel. Nu niet meer, dus

- Miranda
- Erelid
Ze kunnen het wel bestellen, maar het komt gewoon niet binnen omdat Mulder diervoeding niet meer aan AH levert.
Bij de jumbo was de pens/vlees compleet binnengekomen, ipv de vlees compleet
En ook maar één doos, en geen drie.
(Verder wel een mooie supermarkt, die jumbo. Je kunt er zelfs dingen als clotted cream en schorseneren krijgen
)
Lotgering begint een steeds aantrekkelijker optie te worden.
Dan zijn ze door dit gekut allebei een klant kwijt. Zowel Mulder als de AH.
Bij de jumbo was de pens/vlees compleet binnengekomen, ipv de vlees compleet

En ook maar één doos, en geen drie.
(Verder wel een mooie supermarkt, die jumbo. Je kunt er zelfs dingen als clotted cream en schorseneren krijgen

Lotgering begint een steeds aantrekkelijker optie te worden.
Dan zijn ze door dit gekut allebei een klant kwijt. Zowel Mulder als de AH.
And few will ever climb
- Ody
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Shit, shit, shit, daarom kon ik vorige week dus niets meer krijgen. Toen heb ik maar Rodi meegenomen, maar daar betaal je het dubbele voor.
Ga morgen maar eens neuzen of het ze het hier bij de C1000 hebben dan. Anders ga ik misschien toch over op Lotgering, maar dan moet ik een vriezer gaan kopen waar ik eigenlijk geen plaats voor heb.

Ga morgen maar eens neuzen of het ze het hier bij de C1000 hebben dan. Anders ga ik misschien toch over op Lotgering, maar dan moet ik een vriezer gaan kopen waar ik eigenlijk geen plaats voor heb.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
- dagmar88
- Zeer actief

Ben wezen kijken en ze hebben niet de kip variant die de katten 5 x per week krijgen

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Poiesz, maar die zit alleen in het noorden. Ze kopen via superunie, dus bij de meesten op deze lijst zou je het voor die prijs moeten kunnen kopen: http://www.superunie.nl/index.php?id=11" onclick="window.open(this.href);return false;Liesbeth schreef:sjaak-k schreef:Ik heb net bij de supermarkt hier vlakbij besteld, en de prijs is aangepast naar 46 cent![]()
Doei AH
Welke super is dat?

- Liesbeth
- Zeer actief
Ik heb gisteren 3 dozen, á 46 cent per pakje, besteld bij de C1000.
- caira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ships inmiddels ben ik dus al 3x voor nop naar de AH gereden
Ze zeggen steeds, morgen komt het binnen, maar dat gebeurde dus maar niet. En nu? De rest van de supermarkten daar kom ik echt nooit, de super de boer heeft het niet en de rest is ook nog eens niet echt dichtbij. Zo de Deen maar eens bellen of die het voor me heeft. 

- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
C1000 in Norg heeft het ook gewoon voor 46centsjaak-k schreef:Ik heb net bij de supermarkt hier vlakbij besteld, en de prijs is aangepast naar 46 cent![]()
Doei AH

http://www.Adebowale.nl
- Ody
- Zeer actief
Ik ben net ook eens bij de C1000 wezen gleuren een dorpje verderop. Smuldier in overvloed, in alle smaken (AH had er altijd maar 2 ofzo) en ook gewoon voor 46 cent.
Toedels meneer Albert Heijn, ik doe voortaan mijn boodschappen bij de concurrent.

Toedels meneer Albert Heijn, ik doe voortaan mijn boodschappen bij de concurrent.

- Belle
- Zeer actief
Vandaag lagen er ineens weer vier pakjes smuldier compleet bij de AH in de vriezer 

Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Liesbeth
- Zeer actief
Bij de Appie hier hingen vandaag bordjes met "binnenkort weer in ons assortiment".
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ga ik iemand kussenLiesbeth schreef:Bij de Appie hier hingen vandaag bordjes met "binnenkort weer in ons assortiment".

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Tot voor kort was de Poiesz erg duur met Smuldier. Een hele tijd geleden heb ik hen eens gemaild over de prijs (69 cent ipv 46 cent), en inderdaad sinds ongeveer een maandje is de prijs lager. In de winkel gaf ik ook aan dat ze de omzet waarschijnlijk flink zouden zien stijgen. De Poiesz is voor mij veel dichter bij dan de AH en kom daar toch al voor de meeste boodschappen. Nu maar hopen dat ze het voor deze prijs blijven verkopen en voldoende in de vriezer hebbensjaak-k schreef:Poiesz, maar die zit alleen in het noorden. Ze kopen via superunie, dus bij de meesten op deze lijst zou je het voor die prijs moeten kunnen kopen: http://www.superunie.nl/index.php?id=11" onclick="window.open(this.href);return false;Liesbeth schreef:sjaak-k schreef:Ik heb net bij de supermarkt hier vlakbij besteld, en de prijs is aangepast naar 46 cent![]()
Doei AH
Welke super is dat?

- Miranda
- Erelid
*&*%^%$(*&()&&(%^%$&*)!!!
Is wéér de verkeerde smuldier binnengekomen bij de jumbo.
Zaterdag ook al. Die had ik woensdag ervoor besteld.
Zaterdag heb ik het zelfs op een briefje geschreven.
Smuldier vlees compleet. Kleur rood/oranje. Drie colli.
De "vlees compleet" dubbel onderstreept.
Wat de fuck kun je aan zo'n bestelling verknallen, vraag je je af. En niet één keer, nee twéé keer.
Láát maar.
Ik ga wel bestellen bij lotgering.
Sjeezus, wat ben ik pissig zeg :M:

Is wéér de verkeerde smuldier binnengekomen bij de jumbo.
Zaterdag ook al. Die had ik woensdag ervoor besteld.
Zaterdag heb ik het zelfs op een briefje geschreven.
Smuldier vlees compleet. Kleur rood/oranje. Drie colli.
De "vlees compleet" dubbel onderstreept.
Wat de fuck kun je aan zo'n bestelling verknallen, vraag je je af. En niet één keer, nee twéé keer.
Láát maar.
Ik ga wel bestellen bij lotgering.
Sjeezus, wat ben ik pissig zeg :M:
And few will ever climb
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
raar... ik bestel altijd een versie die ze niet eens zelf voeren, niet goed in hun bestellijst staan (heet bij hun smuldier compleet) dat is dus de vlees/pens versie.
En toch gaat het altijd uitstekend. Ik mocht het in het begin ook zelf aangeven op hun bestellijst, nu weten ze het omdat ze het in hun bestelsysteem bewaren.
En toch gaat het altijd uitstekend. Ik mocht het in het begin ook zelf aangeven op hun bestellijst, nu weten ze het omdat ze het in hun bestelsysteem bewaren.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- aman.en.don
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler - Aantal honden: 2
geen idee of het al gezegt is maar de c1000 verkoopt ook smuldier en een aantal verschillende soorten. heb hier vandaag 11 pakjes gekocht, vlees compleet.
ze zijn hier 46 cent
ze zijn hier 46 cent
- Liesbeth
- Zeer actief
Nou, ik had dus 3 dozen vleeskompleet besteld bij de C1000, vooral ook omdat mij verteld werd dat die 46 cent zouden zijn.aman.en.don schreef:geen idee of het al gezegt is maar de c1000 verkoopt ook smuldier en een aantal verschillende soorten. heb hier vandaag 11 pakjes gekocht, vlees compleet.
ze zijn hier 46 cent
Ik ze vandaag opgehaald en zie ik op de bon 66 cent per pakje staan. Nog gezegt dat dat niet klopt maar de manager wist te vermelden dat de gescande prijs de juiste was. Nou, ze konden ze dus weer in de vriezer zetten, eikels

Appie maar weer eens bellen wanneer ik weer kan bestellen.
-
- Zeer actief
vandaag veel ingeslagen bij bas vd heijden.
45 cent. de compleet versie
45 cent. de compleet versie

Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
- Miranda
- Erelid
Ja, dat is fijn. Maar in dit dorp zit een AH. In een dorp verderop een jumbo. Dorp de andere kant op een AH en een super de boer. Dorp weer de andere kant op nóg een jumbo. Verder niks hier.aman.en.don schreef:geen idee of het al gezegt is maar de c1000 verkoopt ook smuldier
En ik ga d'r géén 20 minuten de snelweg voor op. Gewoon niet.
And few will ever climb
- Ody
- Zeer actief
Liesbeth schreef:Nou, ik had dus 3 dozen vleeskompleet besteld bij de C1000, vooral ook omdat mij verteld werd dat die 46 cent zouden zijn.aman.en.don schreef:geen idee of het al gezegt is maar de c1000 verkoopt ook smuldier en een aantal verschillende soorten. heb hier vandaag 11 pakjes gekocht, vlees compleet.
ze zijn hier 46 cent
Ik ze vandaag opgehaald en zie ik op de bon 66 cent per pakje staan. Nog gezegt dat dat niet klopt maar de manager wist te vermelden dat de gescande prijs de juiste was. Nou, ze konden ze dus weer in de vriezer zetten, eikels.
Appie maar weer eens bellen wanneer ik weer kan bestellen.
Wat raar zeg.

Ik heb deze week ook flink ingeslagen bij C1000 en daar waren ze gewoon 46 cent per pakje.
- caira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
2 dagen noodgedwongen rodi gevoerd en gelijk weer diarree...
Gelukkig was de Deen erg meewerkend en hebben ze een doos voor me besteld! De volgende dag kon ik hem al ophalen, super service! Wel 9 cent duurder.
Gelukkig was de Deen erg meewerkend en hebben ze een doos voor me besteld! De volgende dag kon ik hem al ophalen, super service! Wel 9 cent duurder.