Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kruising Pulipuppies

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Kruising Pulipuppies

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 12718.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier staan al wat foto's van vandaag.
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Hier weer een kort filmpje. Ze loopt dus nu altijd los in het bos en dat gaat prima :ok: Luistert behoorlijk goed, zelfs als met andere honden in de buurt komt ze toch als je haar roept. Erg knap dus :D Het is een ontzettend vrolijk en knuffelig hondje :I:

" onclick="window.open(this.href);return false;
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Leuk Denise ,het is wel een vrolijke tante he :ok:
Supernova
Zeer actief

tineke schreef:Leuk Denise ,het is wel een vrolijke tante he :ok:
Ja ze is echt heel erg vrolijk, altijd een blij bekkie :cheer:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Denise. schreef:
tineke schreef:Leuk Denise ,het is wel een vrolijke tante he :ok:
Ja ze is echt heel erg vrolijk, altijd een blij bekkie :cheer:

Ja Juultje ook met af en toe een loederblikje er doorheen.
Daar oefent ze alvast op wat ik je brom :mrgreen:
Dit bedoel ik dus :wink:

Afbeelding
Supernova
Zeer actief

tineke schreef:
Ja Juultje ook met af en toe een loederblikje er doorheen.
Daar oefent ze alvast op wat ik je brom :mrgreen:
Dit bedoel ik dus :wink:

Afbeelding
Ojee, ik zie het :N: Volgens mij wordt dat een hele uitgekookte tante :mrgreen:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

forestmeisje schreef:http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 12718.html

Hier staan al wat foto's van vandaag.
Echt leuk om te zien hoe lief Charlie speelt met Haddock en Suki :I: Wil je hem niet mee op vakantie?? Kan best op zo'n omheind terrein :engel: :mann:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ik zweer je, Juultje lacht :mrgreen: Lekker koppie hoor :I:
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Echt heel leuk al die foto's en filmpjes. Het zijn echt een stel leuke gezellige lieve hondjes.

Met onze Charles (charlie) gaat het ook nog steeds prima.
Al heeft hij wel een deel van mijn dure inlegzool gesloopt. :(
Hij is dus gek op schoenen.... zodra hij de kans krijgt pakt hij er een paar uit de hal en gaat er lekker aan knabbelen. Maar goed, zool is nog prima te gebruiken gelukkig, ziet er alleen niet meer zo mooi uit. hah.
Het is ook zo'n vrolijk ventje. Buiten krijgt hij steeds meer hondenvriendjes en dan springt, danst, hupt ie wat rond zo blij.
De mensen uit de buurt vinden hem ook zo schattig, steevast als ik buiten met hem loop kom ik wel weer iemand tegen "goh nieuw hondje?" "uh nee hoor een opvangertje" en dan altijd "ohhh wat een ontzettend leuk hondje zeg".

Naast Cash voelt hij zich alleen wel heel stoer worden nu. En hij is dus van mening dat hij best op afstand gevaarlijk kan gaan staan te blaffen naar een vreemde hond. Zonder Cash is hij beduidend minder stoer. :mrgreen:
Daar zit voor nu even wat begeleiding in, hij is gelukkig wel prima met stem te corrigeren. "nee nee!" is echt iets wat hij nu heel goed kent.

In huis ligt hij vrijwel altijd op zijn rug, met zijn poten in de lucht en zn achterpoten wijd uit elkaar.
En als ik of Frank thuiskom staat ie ons op te wachten met een hele vrolijke kwispelende staart.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Gutte gut, de leukerds :lief:
Komen er nu al mensen kijken of kan je dat zo niet zeggen, gewoon nieuwsgierig :roll: :mann:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Cash schreef:Echt heel leuk al die foto's en filmpjes. Het zijn echt een stel leuke gezellige lieve hondjes.

Hij is dus gek op schoenen.... zodra hij de kans krijgt pakt hij er een paar uit de hal en gaat er lekker aan knabbelen. Maar goed, zool is nog prima te gebruiken gelukkig, ziet er alleen niet meer zo mooi uit. hah.
Het is ook zo'n vrolijk ventje. Buiten krijgt hij steeds meer hondenvriendjes en dan springt, danst, hupt ie wat rond zo blij.
De mensen uit de buurt vinden hem ook zo schattig, steevast als ik buiten met hem loop kom ik wel weer iemand tegen "goh nieuw hondje?" "uh nee hoor een opvangertje" en dan altijd "ohhh wat een ontzettend leuk hondje zeg".

Naast Cash voelt hij zich alleen wel heel stoer worden nu. En hij is dus van mening dat hij best op afstand gevaarlijk kan gaan staan te blaffen naar een vreemde hond. Zonder Cash is hij beduidend minder stoer. :mrgreen:
Daar zit voor nu even wat begeleiding in, hij is gelukkig wel prima met stem te corrigeren. "nee nee!" is echt iets wat hij nu heel goed kent.

In huis ligt hij vrijwel altijd op zijn rug, met zijn poten in de lucht en zn achterpoten wijd uit elkaar.
En als ik of Frank thuiskom staat ie ons op te wachten met een hele vrolijke kwispelende staart.
Fijn he, dat het zo goed gaat met de Charlies en de andere hondjes :cheer: Wel balen van je zool, zeg :80: Gelukkig is hij nog bruikbaar.
Charlie heeft nog niets gesloopt, maar begint wel speels in broekspijpen te hangen :mrgreen: Een "nee" is meestal voldoende en even afleiden met een speeltje, die hij nu toch begint te waarderen.
Onze Charlie gromt naar andere honden als ze op hem aflopen. Ik heb het idee dat het onzekerheid is, want hij stelt zich altijd onderdanig op en past zich goed aan bij direct contact met andere honden. Alleen als hij ze in de verte op hem toe ziet lopen, blijft hij staan, kijkt en gromt. Ik ben bezig met aandacht vragen van hem en ik denk dat het met wat oefening wel goed komt, zeker ook omdat hij met elke hond leuk kan spelen :ok: Daarnet in het bos nog met een jonge Australian Shepperd, mooi beestje :I: Het hier komen gaat best goed, maar absoluut nog niet betrouwbaar. Als hij een leuke hond ziet, gaat hij gezellig mee :mann: We oefenen vrolijk en doen heeeeeel gek om vooral maar leuker te zijn dan de rest van de wereld :smile1:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Lillith schreef:Gutte gut, de leukerds :lief:
Komen er nu al mensen kijken of kan je dat zo niet zeggen, gewoon nieuwsgierig :roll: :mann:
Nee, nog niets gehoord hier :U:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Lekker in het bos geweest vanochtend met Boyke en Charlie! Ze hebben zich een uur heerlijk uitgeleefd, gerend, gespeeld, geschooierd :E:
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Flevo Bordertje schreef:
Ze mogen hier altijd komen logeren..........als jullie eventueel omhoog zitten :8):
De Charlies dan, 1 hou ik vast achter
Cash
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:
Cash schreef:Echt heel leuk al die foto's en filmpjes. Het zijn echt een stel leuke gezellige lieve hondjes.

Fijn he, dat het zo goed gaat met de Charlies en de andere hondjes :cheer: Wel balen van je zool, zeg :80: Gelukkig is hij nog bruikbaar.
Charlie heeft nog niets gesloopt, maar begint wel speels in broekspijpen te hangen :mrgreen: Een "nee" is meestal voldoende en even afleiden met een speeltje, die hij nu toch begint te waarderen.
Onze Charlie gromt naar andere honden als ze op hem aflopen. Ik heb het idee dat het onzekerheid is, want hij stelt zich altijd onderdanig op en past zich goed aan bij direct contact met andere honden. Alleen als hij ze in de verte op hem toe ziet lopen, blijft hij staan, kijkt en gromt. Ik ben bezig met aandacht vragen van hem en ik denk dat het met wat oefening wel goed komt, zeker ook omdat hij met elke hond leuk kan spelen :ok: Daarnet in het bos nog met een jonge Australian Shepperd, mooi beestje :I: Het hier komen gaat best goed, maar absoluut nog niet betrouwbaar. Als hij een leuke hond ziet, gaat hij gezellig mee :mann: We oefenen vrolijk en doen heeeeeel gek om vooral maar leuker te zijn dan de rest van de wereld :smile1:
Charlie van ons gaat gewoon op zn rug liggen als het hem teveel is.
Daarnet bij het water een duitseherderreu die verder gewoon normaal deed maar toch ligt ie dan wel op zn rug hoor.
AfbeeldingAfbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief

Cash schreef:Charlie van ons gaat gewoon op zn rug liggen als het hem teveel is.
Daarnet bij het water een duitseherderreu die verder gewoon normaal deed maar toch ligt ie dan wel op zn rug hoor.
Lief he :I: Charlie ligt ook bij het minste geringste op zijn rug! De Australian Shepherd die we vanochtend tegen kwamen, een reutje van zes maanden, was nogal een mannetje. Charlie speelt met hem en gooit zich met een enorme plof op de grond op zijn rug om zich vervolgens helemaal af te laten lebberen :mrgreen:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Lillith schreef:
Flevo Bordertje schreef:
Ze mogen hier altijd komen logeren..........als jullie eventueel omhoog zitten :8):
De Charlies dan, 1 hou ik vast achter
Wie weet :F: :E:
Cash
Zeer actief

Cash en Charlie spelen aan 1 stuk door. En dan ineens moeten ze schijnbaar slapen. Heel grappig.
Maar goed, Charlie was dus vanmorgen op Cash aan het rijden. :80:
Ze waren in de tuin aan het spelen. Ik kijk, zie ik Cash op de grond liggen languit en die kleine stond bovenop hem lekker te rijden. :lol: En zelfs wat gegrom erbij en gebijt aan Cash zijn bek. :hmmm:
En Cash die bleef gewoon lekker langruit liggen. :scratch:
AfbeeldingAfbeelding
Cash
Zeer actief

Nanna schreef:
Cash schreef:En Cash die bleef gewoon lekker langruit liggen. :scratch:
Cash wordt nog pedofiel op zijn oude dag :smile:
:F:
AfbeeldingAfbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief

Die Cash :mrgreen: Volgens hebben ze het wel reuze gezellig daar :ok:
Hier was het ook een dagje van veel spelen voor Boyke en Charlie. Boyke was vandaag helemaal in the mood en ze hebben uren door een zandhoop in de tuin gerold :cheer: We waren bezig met de voortuin opnieuw bestraten en Charlie heeft geholpen met het verplaatsen van zoveel mogelijk zand :engel: Verder lag hij de hele tijd zo dicht mogelijk bij ons, te kijken naar alle werkzaamheden. Het liefst wijkt hij niet van mijn zijde, zo lief :J:
Cash
Zeer actief

Lief is dat he? Onze Charlie wil ook daar zijn waar wij zijn. Wat dat betreft past hij hier prima tussen die herders. haha.

Cash en Charlie zijn echt dikke vriendjes. Ze spelen heel veel samen, liggen bij elkaar in de buurt etc etc.
AfbeeldingAfbeelding
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Naima »

Allemaal leuk en aardig, maar er moeten echt veel meer foto's komen hoor :engel:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Flevo Bordertje
Zeer actief

Expecting schreef:Allemaal leuk en aardig, maar er moeten echt veel meer foto's komen hoor :engel:
:F: Zo druk met bestraten geweest dat ik geen foto's heb gemaakt dit weekend :mann: Volgende week meer :E:
Cash
Zeer actief

Hier ook nog geen nieuwe foto's.
Gisteren wel naar het bos geweest maar geen zin gehad om de camera mee te zeulen.
Charlie was trouwens in het bos erg ondeugend. :hmmm:
Hij nam ineens wel erg veel vrijheid, zeg maar. Een paar keer aan de lijn gedaan omdat ik het wat eng vond worden. Hij luisterd immers nog steeds niet geweldig.

Bleek gisteren ook dat hij toch wel wat jachtdriftjes erin heeft zitten.
We kwamen op een groot veld, zijn neus ging direct in de lucht en dan weer op de grond. Zo ging hij het halve veld over.... en ja hoor, daar vond hij een bot van een of ander beest.
Later op de wandeling kreeg hij ook iets in het vizier, denken we, want hij keek een bepaalde richting op en schoot zo weg, gelukkig stopte hij en kwam terug op mijn geroep.
Dus maar even aan de lijn gedaan en later weer los en toen ging het weer prima.
AfbeeldingAfbeelding
Cash
Zeer actief

OHja, nog iets leuks.
Gisteren met Charlie naar het verzorgingstehuis geweest. Ik moest op de foto met een bewoner ivm een vrijwilligers expositie.
Ik dacht, das leuk met Charlie.
En tjonge jonge, wat een stabiel hondje is het hoor.
Liep mee naar binnen, ging lekker liggen wachten.
Daarna de lift in om de bewoner op te halen, ook geen krimp, liep zo de lift in....
Boven gekomen heb je een gallerij met glasplaten waar je helemaal naar beneden kunt kijken.... hij liep daar langs, keek eens wat naar beneden.... geen angst niks.
Rolstoel was ook geen probleem, liep netjes mee.

Echt het is een heerlijk hondje.
AfbeeldingAfbeelding
Supernova
Zeer actief

Met Kirby gaat het nog steeds super. Ze begint zich steeds meer op haar gemak te voelen en dat is wel te merken :mrgreen:
Het herdertje in haar komt echt naar boven, met 1 minpuntje en dat is dat ze steeds meer interesse krijgt in auto's,fietsers en joggers. Gelukkig reageert ze goed op Kijk eens! En kan ik haar daarmee afleiden. Voor de rest is het een heel lief, vrolijk en slim ding :I: Zaterdag mag ze mee naar een drukke verjaardag, ben benieuwd hoe dat gaat :wink:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Cash schreef:Hier ook nog geen nieuwe foto's.
Gisteren wel naar het bos geweest maar geen zin gehad om de camera mee te zeulen.
Charlie was trouwens in het bos erg ondeugend. :hmmm:
Hij nam ineens wel erg veel vrijheid, zeg maar. Een paar keer aan de lijn gedaan omdat ik het wat eng vond worden. Hij luisterd immers nog steeds niet geweldig.

Bleek gisteren ook dat hij toch wel wat jachtdriftjes erin heeft zitten.
We kwamen op een groot veld, zijn neus ging direct in de lucht en dan weer op de grond. Zo ging hij het halve veld over.... en ja hoor, daar vond hij een bot van een of ander beest.
Later op de wandeling kreeg hij ook iets in het vizier, denken we, want hij keek een bepaalde richting op en schoot zo weg, gelukkig stopte hij en kwam terug op mijn geroep.
Dus maar even aan de lijn gedaan en later weer los en toen ging het weer prima.
Ik heb ook steeds meer de indruk dat de Charlies een jachthondenvader hebben! Onze Charlie neemt ook behoorlijk wat ruimte buiten, steeds meer, en heeft niet heel veel aandacht voor mij meer op zo'n moment :oeps: Ik ben flink aan het oefenen met "hier" en "kijk eens", maar in de vaart der volkeren moet ik eerlijk bekennen dat het oefenen er wel eens bij inschiet :19: Reden te meer dat hij snel een lief baasje moet hebben :love:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Cash schreef:OHja, nog iets leuks.
Gisteren met Charlie naar het verzorgingstehuis geweest. Ik moest op de foto met een bewoner ivm een vrijwilligers expositie.
Ik dacht, das leuk met Charlie.
En tjonge jonge, wat een stabiel hondje is het hoor.
Liep mee naar binnen, ging lekker liggen wachten.
Daarna de lift in om de bewoner op te halen, ook geen krimp, liep zo de lift in....
Boven gekomen heb je een gallerij met glasplaten waar je helemaal naar beneden kunt kijken.... hij liep daar langs, keek eens wat naar beneden.... geen angst niks.
Rolstoel was ook geen probleem, liep netjes mee.

Echt het is een heerlijk hondje.
Wat een goede socialisatie zo'n uitstapje :ok: Dat brengt me op het idee Charlie eens mee te nemen naar mijn Oma in het bejaardenhuis. Rolstoelen te over daar. Hij is al wel in de lift geweest, bij de Intratuin. Hij liep er zo in, maar toen we er boven eenmaal uit waren, wilde hij er niet meer in :smile: Me wezenloos gelokt met brokjes, steeds een stapje dichterbij en uiteindelijk weer naar beneden :cheer:
Lekkere hondjes die Charlies van ons :I:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Denise. schreef:Met Kirby gaat het nog steeds super. Ze begint zich steeds meer op haar gemak te voelen en dat is wel te merken :mrgreen:
Het herdertje in haar komt echt naar boven, met 1 minpuntje en dat is dat ze steeds meer interesse krijgt in auto's,fietsers en joggers. Gelukkig reageert ze goed op Kijk eens! En kan ik haar daarmee afleiden. Voor de rest is het een heel lief, vrolijk en slim ding :I: Zaterdag mag ze mee naar een drukke verjaardag, ben benieuwd hoe dat gaat :wink:
Leuk hoor dat je haar zo ziet ontwikkelen :ok: Ze komen nu eigenlijk pas echt los, denk ik, en laten steeds meer van zichzelf zien. Succes met de verjaarsvisite, ze zal het vast gezellig vinden :E:
Supernova
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:Leuk hoor dat je haar zo ziet ontwikkelen :ok: Ze komen nu eigenlijk pas echt los, denk ik, en laten steeds meer van zichzelf zien. Succes met de verjaarsvisite, ze zal het vast gezellig vinden :E:
Ja ik vind het inderdaad heel leuk om te zien, ze komt steeds meer los maar gelukkig luistert ze nog wel erg goed.
Fijn ook dat het met de Charlies zo goed gaat :ok: En ik denk dat ze het heel gezellig gaat vinden, maar hoe braaf ze zich gaat gedragen dat is even afwachten. Gelukkig is het naast de hei, dus ik kan altijd een stuk gaan lopen mocht het even te veel worden.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”