3 toch? Tyra, Jigz en straks Sjonnie.chrico schreef:echt niet. straks heeft ze twee vechthonden en dan is het einde helemaal zoekdogo4ever schreef:
Maar Valerie komt tenminste wel als ze het zegt.
Ik heb er ook 3 volgens het lijstje.
Moderator: moderatorteam
3 toch? Tyra, Jigz en straks Sjonnie.chrico schreef:echt niet. straks heeft ze twee vechthonden en dan is het einde helemaal zoekdogo4ever schreef:
Nou zeker weten. Toch weer dat vechthonden volk. Hard roepen en dreigen. Maar langs komen en koffie drinken ho maar.massam schreef:ondankbaar volk is hetik koffie zetten en taart gekocht. niks
dogo4ever schreef:Nou zeker weten. Toch weer dat vechthonden volk. Hard roepen en dreigen. Maar langs komen en koffie drinken ho maar.massam schreef:ondankbaar volk is hetik koffie zetten en taart gekocht. niks

Daar kom je toch niet meer van bij. Het is eigenlijk gewoon een slechte soap sommige mensen. Echt niet te filmen. Vooral heel veel schreeuwen, dreigen en roddelen. De honden zouden er wel bij varen als die tijd in hun werd gestoken.massam schreef:dogo4ever schreef:Nou zeker weten. Toch weer dat vechthonden volk. Hard roepen en dreigen. Maar langs komen en koffie drinken ho maar.massam schreef:ondankbaar volk is hetik koffie zetten en taart gekocht. niks
ik kon niet was het argument![]()
We komen wel wanneer jij je wat beter voeltchrico schreef:echt niet. straks heeft ze twee vechthonden en dan is het einde helemaal zoekdogo4ever schreef:
Tyra is een Shih Tzudogo4ever schreef: 3 toch? Tyra, Jigz en straks Sjonnie.
Ik heb er ook 3 volgens het lijstje.![]()

Pfffff, mocht Frank dromen. Ze zijn allemaal van mijValerie schreef:
Welke is niet van jou dan? Die kleine zwarte?Of mag Frank toch Babsie hebben

Oh, kom deze maar halen dan, is net bij ons binnen: http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/h ... -zuidwolde" onclick="window.open(this.href);return false;Anne Panne schreef:mijn volgende bullterrier gaat Fluffy heetten
Aaaaahw....mn hart breekt...!!DebbieZ schreef:Oh, kom deze maar halen dan, is net bij ons binnen: http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/h ... -zuidwolde" onclick="window.open(this.href);return false;Anne Panne schreef:mijn volgende bullterrier gaat Fluffy heetten
Dat is wel een fluffig typje...

Neuh, denk het niet. Hij is hartstikke jong, erg lief, alleen nog erg onopgevoed en hij heeft zo'n harde schedel als hij kusjes wil geven....melmops schreef:Aaaaahw....mn hart breekt...!!Wat een lieve, zachtmoedige oogjes... hopelijk hoeft hij daar niet lang te blijven!

Hayley84 schreef:Ik ken niemand (persoonlijk) die zijn SBT Tyson heeft genoemd.
Gelukkig maarVolgens mij zijn de Tyson's uit de mode ...
Mijne heten Rossi en Flynn

Jij hebt hem misschien naar een blije zoon vernoemd maar 99% hebben hun hond Tyson genoemd omdat het stoer is.melmops schreef:Hayley84 schreef:Ik ken niemand (persoonlijk) die zijn SBT Tyson heeft genoemd.
.....Ty-son betekent: blij - zoon....tja....dan maar geen "mode" naam. We noemen hem overigens gewoon Tijs...

We hebben hem jong als herplaatser gekregen....hij heette al Tyson.... maar ik vind het een leuke naam. Had de betekenis opgezocht, en dacht...ja, dat past bij hem! Mijn eerste staff heette Iggy en mijn tweede Roxy...die had ik wel zelf bedachtHayley84 schreef:Jij hebt hem misschien naar een blije zoon vernoemd maar 99% hebben hun hond Tyson genoemd omdat het stoer is.melmops schreef:Hayley84 schreef:Ik ken niemand (persoonlijk) die zijn SBT Tyson heeft genoemd.
.....Ty-son betekent: blij - zoon....tja....dan maar geen "mode" naam. We noemen hem overigens gewoon Tijs...

Doe mij ook zo'n dorp.....DutchCelts schreef:Mijn amerikaantje heet Gajes, en ik is klein hmmm maar wel tat2's haha en kan af en toe als het nodig is een grote bek hebben.
Maar goed iedereen hier op het dorp vind Gajes geweldig en lief D:

Je hebt gelijk.... soms is het ook vechten tegen de bierkaai naar mijn idee. Gelukkig leg ik het dan ook net zo makkelijk weer naast me neer...maar vind het wel altijd interessant hoe ver sommige mensen kunnen gaan in hun (voor)oordeel, en vooral dat ze zich er ZO druk om kunnen maken...Annemiek schreef:Ik kon me er vooral vroeger vreselijk over opwinden als mensen zo reageerde op mijn honden.
Eigenlijk moet ik er tegenwoordig alleen nog maar om lachen. (Heel aso he)
Ik reageer er ook niet meer op.
Moet zeggen dat ik de reltopics hier ook oversla, die over staffs gaan.
Het heeft geen enkele zin, als mensen zo over alle staffs denken pima!![]()
Ik heb ook mijn vooroordelen over bepaalde rassen.
Je hoeft niet alles leuk en mooi en lief te vinden.
Alleen het feit dat ik aso zou zijn omdat ik staffords heb, vind ik te belachelijk

Tsja we kunnen ons ook wel druk blijven maken, maarja vooroordelen zullen er altijd blijven. En mensen die mij niet kunnen, mogen mij een aso vinden, de mensen die dicht bij mij staan, weten gelukkig beterAnnemiek schreef:Ik kon me er vooral vroeger vreselijk over opwinden als mensen zo reageerde op mijn honden.
Alleen het feit dat ik aso zou zijn omdat ik staffords heb, vind ik te belachelijk

wendy71 schreef:Zó stoer is Mike Tyson inmiddels niet meer, hij houd zich vnl bezig met de duivensport.
![]()
Zie hier, geweldige serie trouwens, te zien op discovery channel:
http://animal.discovery.com/tv/taking-o ... about.html" onclick="window.open(this.href);return false;

melmops schreef:wendy71 schreef:Zó stoer is Mike Tyson inmiddels niet meer, hij houd zich vnl bezig met de duivensport.
![]()
http://animal.discovery.com/tv/taking-o ... about.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo zie je maar....ruwe bolster, blanke pit! Mijn "Tys" houdt ook van duiven....
vindt hij heeeeeerlijk!!!

Ja het was een tragedie...wendy71 schreef:melmops schreef:wendy71 schreef:Zó stoer is Mike Tyson inmiddels niet meer, hij houd zich vnl bezig met de duivensport.
![]()
Zo zie je maar....ruwe bolster, blanke pit! Mijn "Tys" houdt ook van duiven....
vindt hij heeeeeerlijk!!!
Zo zie je maar!![]()
Maarre even, die serie is echt heel mooi, je leert totaal een andere, lieve, kant van hem kennen, hij is echt heel veel veranderd, vooral na de dood van zijn jonge dochtertje.

O wat leuk!De3staffies schreef:Tsja we kunnen ons ook wel druk blijven maken, maarja vooroordelen zullen er altijd blijven. En mensen die mij niet kunnen, mogen mij een aso vinden, de mensen die dicht bij mij staan, weten gelukkig beterAnnemiek schreef:Ik kon me er vooral vroeger vreselijk over opwinden als mensen zo reageerde op mijn honden.
Alleen het feit dat ik aso zou zijn omdat ik staffords heb, vind ik te belachelijk![]()
En prachtige staffies trouwens hoor, ik kijk geregeld even op de site van Dirks... Een kennisje van mij hier in Leeuwarden heeft ook haar staff daar weg, nou die is ook geweldig!!