Hoi forummers,
2e paasdag is voor ons een traditionele wandeldag. Met de hele club + kids een dagje eruit in de natuur.
Aangezien het nogal warm wordt en alles kurkdroog is vraag ik me af of er in dit gebied voldoende schaduw en fris water om ff in af te koelen voorhanden is. E.e.a. zal afhangen of ik Lukas meeneem of niet.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maasduinen (Noord Limburg) voor de hond.
Moderator: moderatorteam
- Lucky luke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua mix
- Aantal honden: 1
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Re: Maasduinen (Noord Limburg) voor de hond.
Je hebt het Leukermeer bij Well. Dit is een zwemplas voor mensen, ik weet niet of honden toegestaan zijn.
Aan de andere zijde van de weg heb je het Reindersmeer met een parkeerplaats bij de sluis. In dit meer mag niet gezwommen worden maar kan je wel prima wandelen. Er zijn routes van 3, 4 of 8 kilometer. De langste route loopt helemaal om de plas heen met voldoende gelegenheid voor afkoeling van de honden of om zelf even met je voeten in het water te staan. De route van 4 kilometer is een route waarbij je je met een trekboot over een stukje plas moet trekken.
Het is geen losloopgebied maar de meeste honden lopen wel los en worden meestal netjes aangelijnd als je elkaar moet passeren.
Fijn gebied om te wandelen.
Er zijn verder geen faciliteiten qua kiosken of toiletten of iets dergelijks.
Aan de andere zijde van de weg heb je het Reindersmeer met een parkeerplaats bij de sluis. In dit meer mag niet gezwommen worden maar kan je wel prima wandelen. Er zijn routes van 3, 4 of 8 kilometer. De langste route loopt helemaal om de plas heen met voldoende gelegenheid voor afkoeling van de honden of om zelf even met je voeten in het water te staan. De route van 4 kilometer is een route waarbij je je met een trekboot over een stukje plas moet trekken.
Het is geen losloopgebied maar de meeste honden lopen wel los en worden meestal netjes aangelijnd als je elkaar moet passeren.
Fijn gebied om te wandelen.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Lucky luke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua mix
Re: Maasduinen (Noord Limburg) voor de hond.
Dank je wel Wilma.
Het wordt 2e Paasdag iets minder warm, dus Lukas gaat zowiezo mee.

Het wordt 2e Paasdag iets minder warm, dus Lukas gaat zowiezo mee.