Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Reny schreef:Grijnsssssssssssssssss als iedereen bezig is met de wedstrijd ben ik me geestelijk aan het voorbereiden op de BBQ.
Ik zit dan in zo'n ZEN modus dat ik het eventueel omroepen van mijn naam niet ga horen
Het schijnt dat jij een hele goede lattenlegger bent
sjaak-k schreef:Als mensen niet te ondankbaar doen de komende maanden wil ik het volgend jaar misschien nog wel een keer doen
Inge helpt ook he
Maar jij kunt die ondankbaarheid afschuiven op je programma. "Die kan niet met àlles rekening houden"
Inge, ook super natuurlijk. Maar die heeft er volgens mij nog niet zoveel aan gedaan
sjaak-k schreef:Als mensen niet te ondankbaar doen de komende maanden wil ik het volgend jaar misschien nog wel een keer doen
Inge helpt ook he
Maar jij kunt die ondankbaarheid afschuiven op je programma. "Die kan niet met àlles rekening houden"
Inge, ook super natuurlijk. Maar die heeft er volgens mij nog niet zoveel aan gedaan
Jup, deels wel. Maar ik werk volgens een simpel principe; graag of niet
Brigitte schreef:
Ja, en dat zijn nou net niet de dingen die mijn honden of ik leuk vindt
Wij slaan gewoon een keertje over
Gewoon inschrijven, mochten er plekken uitvallen dan schuift alles door (voordat de definitieve indeling online is dus), daarna moeten we nog even kijken hoe vrije plekken vergeven worden.
Wil graag alvast betalen voor de workshops... Kan niet want ik kan de unieke (verplichte) betaalcode nergens vinden... Op de site wordt verwezen naar de e-mail en in de e-mail wordt verwezen naar de site
Dan even kijken of ik kan inloggen.... misschien staat daar de unieke (verplichte) betaalcode ergens.
Inloggen lukt niet... registreren dan.... 'ben al geregistreerd' zegt het systeem maar als ik inlog klopt mijn wachtwoord weer niet....
Badu schreef:Wil graag alvast betalen voor de workshops... Kan niet want ik kan de unieke (verplichte) betaalcode nergens vinden... Op de site wordt verwezen naar de e-mail en in de e-mail wordt verwezen naar de site
Dan even kijken of ik kan inloggen.... misschien staat daar de unieke (verplichte) betaalcode ergens.
Inloggen lukt niet... registreren dan.... 'ben al geregistreerd' zegt het systeem maar als ik inlog klopt mijn wachtwoord weer niet....
HELP MIJ
Je moet inderdaad inloggen om je eigen betaalcode te zien