Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Siameesjes blijven toch echt mijn favoriet.
In het verleden een siamees gehad en wat een karakter had dat beestje. Daar kon menige hond niet aan tippen.
Helaas nu niet te doen met 6 Duitse Herders over de vloer, maar ooit..........
Mooi, prima type lekker modern
Ik heb jaren Siamezen en OKH gehad die waren nog oubollig, wat ronder.
Na mijn stampertje kater MC, nu een nepperd/herplaatsertje en dat karaktertje is toch wel te gek
renee-uk schreef:wat een beeldjes Rosita
zie ik een foreign white en een cinnamon of vergis ik me weer eens
de helft goed! De foreign white wordt nog een lilac of fawn point, heel delicaat kleurtje dus
Dit zijn de eerste nestjes (ze schelen 1 dag) van mijn Australische kater. Er zullen er deze zomer wat meer volgen, want ik wil hem intussen gráág castreren om zijn gedrag in de groep. Gelukkig is er belangstelling van collegafokkers voor deze katjes, want ik vind dat er altijd wel wat in de fokkerij moet blijven van een combinatie. Al was het maar voor die broodnodige genenspreiding. Als er niks naar een fokker gaat dan hou ik van beide nestjes 1 poesje.
Wat een heerlijkheid heb je weer rondlopen Rosita! Ben benieuwd naar je kater, ga zo je website ff afspeuren
BJ (onze Foreign White) ligt lekker mee te kijken naar dit topic (of zal het de bewegende muisaanwijzer zijn )
Geniet ervan, voor je 't weet vliegen ze uit!
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
ChantalBos schreef:Waarom zet je deze foto's hier neer.....
Wie zijn de mama's van het gespuis?
Wat een heerlijk spul weer.
Speciaal voor jou...
De moeders zijn Twix en Catootje
Twix is een dochter van Elsa en Koos. Elsa is een nestzusje van Pippa en dus een dochter van Chili en Cleo.
Catootje is het nestzusje van jouw Mika en dus een dochter van Ienimieni en Koos. Ienimieni is een dochter van Pinky en Chili. Pinky is een dochter van Cleo.
Dus ja hoor, jij mag je familie voelen. Behalve Mika wonen ook Pippa en Cleo bij Chantal
ChantalBos schreef:Waarom zet je deze foto's hier neer.....
Wie zijn de mama's van het gespuis?
Wat een heerlijk spul weer.
Speciaal voor jou...
De moeders zijn Twix en Catootje
Twix is een dochter van Elsa en Koos. Elsa is een nestzusje van Pippa en dus een dochter van Chili en Cleo.
Catootje is het nestzusje van jouw Mika en dus een dochter van Ienimieni en Koos. Ienimieni is een dochter van Pinky en Chili. Pinky is een dochter van Cleo.
Dus ja hoor, jij mag je familie voelen. Behalve Mika wonen ook Pippa en Cleo bij Chantal
En dan vergeet je Knipje die weer een zus is van Ienimieni
ChantalBos schreef:
En dan vergeet je Knipje die weer een zus is van Ienimieni
Au..... árme Knipje. Die weet nu dat ze niet voor niets bij jou is. Jeej, heb jij VIER katten van mij........ Hmm, ze hebben nu wel allemaal een eigen hond
wat zijn ze toch leuk... mijn vriendin fokt ook met siameesjes en oosters kortharen..(op het moment heeft ze wel een stop) Maar als ik aan die nestjes denk, wat zijn ze toch geweldig leuk...
Dieren zijn vrienden voor het leven, laten wij mensen dat ook voor hun zijn!
Carmen schreef:Ooooh Rosita wat een prachtig toverballennest
Ja he, ik kijk mijn ogen ook uit. Daarom heb ik maar besloten om de torties uit beide nestjes aan te houden voor een volgende generatie. Dan maken we weer toverballen!