Jaaa, haha, die link had ik ook niet gelegd, maar twee van die drie Shiba's waren inderdaad van mij. Ik was er om te kijken... erg genoten.Shima schreef:Ik hoorde pas achteraf dat jij het was die naast me stond (en naast ons zaten volgens mij)blacky schreef:Het was een super dag voor ons.
Laika werd winnaar in haar groep ein BIS 2![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kleine witte donderstraal. Ze was het in de eind keuring helemaal zat. Moe en warm. En dan moest ze ook nog eens op de kriebelende lange gras lopen![]()
Maar ze werd toch maar mooi tweede. Met een zeer mooi keur verslag. Mijn kleine meisje heeft van een reus verloren (jee wat zijn de shilo's groot)En ik moest nog eens heel langzaam lopen omdat mevrouw had besloten dat je op gras in galop moest gaan. Shima kon twee rondjes tegen ik maar een. ik was dat niet gewend omdat Spikey zelfs de grootste herder er uit loopt qua snelheid.
Een top dag, mooi weer, goed georganiseerd en leuke keurmeesters. Al vond onze Laika dat ze bij de BIS keuring wel teveel aandacht kreeg.en ook de Shiba's naast me had ik pas later door, maar daarna zag ik de eigenaren steeds niet als ik bij de partytent was dus ik heb jullie niet gesproken. Wel Fenneke met Buster, Rahne met Konah, Moosje natuurlijk, die heeft weer een Shiloh geshowd.
Ik heb Kane in de ring zien staan en heb nog een paar foto's van hem als het goed is. Elly liep rond met haar camera natuurlijk dus ik ben heel benieuwd naar haar foto's. Ellen en Narda, die Narda stond perfect in de ring! Goed gedaan Ellen.
Marije (Vosse) heeft Shima geshowd voor ons, bedankt Marije en Monique!
Nu dan maar eens kijken of er nog een paar leuke foto's gemaakt zijn door manlief
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie gaat er naar Hoogeveen? Nu: foto's op website KC Hgv
Moderator: moderatorteam
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Wie gaat er naar Hoogeveen?
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- doesje
- Zeer actief

groetjes wendy, tjaboo, jip en djaff
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
doesje schreef:was erg leuk vandaag, jip in zijn klasse tweede geworden en dunji helaas niks, maar we hebben genoten

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
En wie is Jip dan? Ik wist niet dat jullie kwamen, of staan jullie ook in het album.( http://www.mijnalbum.nl/Album=6LKHVSZX" onclick="window.open(this.href);return false;) wil je dan je hond in het door mij geopende topic plaatsen? http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 13558.html" onclick="window.open(this.href);return false;doesje schreef:was erg leuk vandaag, jip in zijn klasse tweede geworden en dunji helaas niks, maar we hebben genoten
Ik vind het wel leuk als zij er ook bij staan.
- doesje
- Zeer actief
blacky schreef:doesje schreef:was erg leuk vandaag, jip in zijn klasse tweede geworden en dunji helaas niks, maar we hebben genoten
Heb ik dan met jou staan praten bij de trimster?
ik had dunji op tafel staan bij de trimster, hahaha wat leuk om je gesproken te hebben..
- doesje
- Zeer actief
de foto's staan erElly* schreef:En wie is Jip dan? Ik wist niet dat jullie kwamen, of staan jullie ook in het album.( http://www.mijnalbum.nl/Album=6LKHVSZX" onclick="window.open(this.href);return false;) wil je dan je hond in het door mij geopende topic plaatsen? http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 13558.html" onclick="window.open(this.href);return false;doesje schreef:was erg leuk vandaag, jip in zijn klasse tweede geworden en dunji helaas niks, maar we hebben genoten
Ik vind het wel leuk als zij er ook bij staan.

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Mijn foto's komen van de week, het duurt allemaal nog even.
Nog even geduld dus!
Nog even geduld dus!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Wie gaat er naar Hoogeveen? Nu: foto's op website KC Hgv
Hier staan de winnaars en de foto's: http://www.kchoogeveen.nl/lees%20meer.html