Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Azul was ook in Assen

Moderator: moderatorteam

bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Azul was ook in Assen

Ongelezen bericht door bennie »

Zaterdag met Azul bij KC Assen ook zijn eerste A-parcoursen gelopen. Eigenlijk wilde ik pas in de tweede helft van het jaar met hem starten, maar de laatste tijd ontwikkelde hij snel en aangezien Kayla in de A is blijven hangen, kon ik net zo goed met twee honden meedoen. Dat werden er uiteindelijk drie, omdat de veteranen ook op zaterdag liepen. Druk dagje dus voor mij.

Hier de filmpjes van Azul, de andere staan ook op mijn youtubeding:

Persoonlijk vond ik de jumping het beste gaan, wanneer hij niet uit de palen was geklapt hadden we daar gewoon een U'tje mee naar huis genomen (en een beker als ik de tijd verreken :mrgreen: ) " onclick="window.open(this.href);return false;

Op het vaste parcours verwarde hij de kattenloop met de wip, miste hij een sprong en kwam hij terug uit de tunnel, maar voor een tweede rondje vooral heel trots op mijn kleine man! " onclick="window.open(this.href);return false;

En uiteraard kan er maar een zijn allereerste wedstrijdrondje zijn geweest en dat was het spel, dat hij best goed deed voor een debutant! " onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Mijn :I:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Re: Azul was ook in Assen

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Azul deed het knap :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie