Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smuldier uit assortiment AH

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

tkuijernl
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Smuldier uit assortiment AH

Ongelezen bericht door tkuijernl »

Danielle schreef:ook de C1000 hier heeft al tijden alleen maar het enkelvoudige voer, ik kom dus nu echt in de problemen met mijn pups
bij de nettorama in nieuwegein hebben ze ook de compleet voor 49 cent (de vorige keer alleen de pens/vlees compleet)

daar haal ik het ook namelijk :mrgreen:
groetjes Tamara
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Liesbeth schreef:
caira schreef:het heet Stawi
Dat is nmw enkelvoudig voer. Vergelijkbaar met het enkelvoudige voer van Smuldier.
Stawi is toch precies hetzelfde, komt toch uit dezelfde fabriek?

Suzanne
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Stawi is idd van Mulder, zie hun website maar
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
caira
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door caira »

wat moet ik erbij voeren om het compleet te maken dan?
*Evie*
Zeer actief
Contacteer:

Als het alleen spiervlees is moet je er bot en orgaan bij voeren
Afbeelding

caira
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door caira »

waar vind ik dat?
Penny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever x Oud Duitse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Penny »

Wat een gedoe zeg. Ik ga lotgering maar eens proberen.
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

caira schreef:waar vind ik dat?
Bij bijvoorbeeld herby (die verkopen ook een complete vleesmix trouwens).
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Ik ben gelukkig niet de enige die er een tikkie chagrijnig van wordt, dat gedoe rond Smuldier :tong: Hoe vaak ik nu al niet bij Jumbo voor de vriezer heb gestaan en alleen enkelvoudig voer aantrof... en ze hebben het ook nog fiks duurder gemaakt sinds AH het niet meer heeft :19:
Nu ga ik meestal bij de Boni, daar hebben ze volop voorraad en ook nog steeds voor 46 cent :ok: Blijft lastig dat je ervoor naar een aparte winkel moet, maar ja, binnen is binnen :wink:
*Evie*
Zeer actief
Contacteer:

Daarom ga ik als het vriezertje leeg is eens lotgering halen,
gelukkig komt mn vriend af en toe daar in de buurt want bij de verkooppunten is het 7 euro per krat duurder!!

Ik vind smuldier nou ook weer niet zo goed om er 150kg van te bestellen, mag graag wat afwisselen
Afbeelding

Angel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Angel »

zo dan betaalde bij AH altijd 48 cent per pakje en nu bij de c1000 ineens 66 cent per pakje hoezo c1000 in hengelo denkt ik ben de enige dus kan de prijs opschroeven pfffff
groetjes Angel en een poot van Boes
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

Angel schreef:zo dan betaalde bij AH altijd 48 cent per pakje en nu bij de c1000 ineens 66 cent per pakje hoezo c1000 in hengelo denkt ik ben de enige dus kan de prijs opschroeven pfffff
Overal is de prijs omhoog hoor, en die prijsverhoging is de reden dat AH niet meer verkopen wil :wink:
Afbeelding
Erwina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Erwina »

*Evie* schreef:Als het alleen spiervlees is moet je er bot en orgaan bij voeren
KVV bevat juist over het algemeen veel orgaan. Ik zou er spiervlees en bot bij voeren.
Welkom Ollie!
Afbeelding

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
aman.en.don
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door aman.en.don »

sjaak-k schreef:
Angel schreef:zo dan betaalde bij AH altijd 48 cent per pakje en nu bij de c1000 ineens 66 cent per pakje hoezo c1000 in hengelo denkt ik ben de enige dus kan de prijs opschroeven pfffff
Overal is de prijs omhoog hoor, en die prijsverhoging is de reden dat AH niet meer verkopen wil :wink:
gelukkig niet overal. de c1000 waar ik het haal heeft pens/vlees compleet, vlees compleet, vlees, kip en pens voor 46 cent en hart voor 1,18.
*Evie*
Zeer actief
Contacteer:

Erwina schreef:
*Evie* schreef:Als het alleen spiervlees is moet je er bot en orgaan bij voeren
KVV bevat juist over het algemeen veel orgaan. Ik zou er spiervlees en bot bij voeren.
Ik meende dat die blauwe van smuldier spiervlees was.
Overal is de prijs omhoog hoor, en die prijsverhoging is de reden dat AH niet meer verkopen wil
Website smuldier : Prijsstijgingen Smuldier producten:

Op het moment is het zo dat de supermarkten de prijzen van onze producten met een sneltreinvaart hebben verhoogd en die nu pas weer liggen rond de prijs die werd berekend in de tijd van voor de welbekende "supermarktoorlog" we spreken dan over 2008. We willen toch, n.a.v. tientallen mailtjes en telefoontjes even wat rechtzetten.

Het is zeker niet zo dat wij de prijzen van onze producten met vele procenten hebben verhoogd, ook is het niet zo dat de supermarkten nu opeens over de rug van u als honden-, en kattenbezitters héél veel geld willen verdienen. De prijzen die op dit moment door de supermarkten berekend worden zorgen ervoor dat na enkele jaren van het verkopen van een service artikel met de daarbij behorende marge van rond de 0%, de supermarkten nu eindelijk weer smuldier kunnen verkopen tegen een reële prijs.
Afbeelding

wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

Nou hier zijn de pakjes smuldier ook allemaal van 45 cent naar 65 cent per pakje gegaan..
En zoooooooooo stom.. Ik leg een bestelling neer bij ah.. Ga het ophalen natuurlijk niet binnen..
Ik zei tegen die verkoopster : K*T vergeten smuldier levert niet meer aan de ah.
Zegt ze oo das ook het eerste wat ik weet
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Bij de Boni kost het ook gewoon nog 46 cent :ok: Vandaag maar weer 12 pakken gehaald :mrgreen:
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Had heir geluk bij de Jumbo er lagen 20 pakken smuldier compleet en er stond nog duidelijk 0,45 cent onder dus bij de kassa rekende ze 0,59 cent waar ik het niet mee eens was, duurde toen even maar kreeg ze dus wel uiteindelijk voor de 0,45 cent.
Dus een mazzeltje voor Sammy dat ze weer voorraad hadden daar.
sjaak-k
Zeer actief

Nou, de jumbo neemt de telefoon niet op... En ik zou afgelopen vrijdag gebeld worden, ook niks vernomen. Ik heb het maar bij super de boer besteld :hmmm: Dan heeft jumbo maar wat extra voorraad :pffff:
Afbeelding
Penny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever x Oud Duitse Herder

Ongelezen bericht door Penny »

Vandaag mijn bestelling Lotgering binnen gekregen. Ik was niet thuis en ze hebben het keurig netjes in mijn vriezer in de schuur gedeponeerd. Het paste maar net.
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

*Evie* schreef:Het is zeker niet zo dat wij de prijzen van onze producten met vele procenten hebben verhoogd, ook is het niet zo dat de supermarkten nu opeens over de rug van u als honden-, en kattenbezitters héél veel geld willen verdienen. De prijzen die op dit moment door de supermarkten berekend worden zorgen ervoor dat na enkele jaren van het verkopen van een service artikel met de daarbij behorende marge van rond de 0%, de supermarkten nu eindelijk weer smuldier kunnen verkopen tegen een reële prijs.[/i]
Zo is het ook natuurlijk. Compleet vers voer voor 49 cent per 400 gram...... dat kan natuurlijk nooit.
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Danielle schreef:ook de C1000 hier heeft al tijden alleen maar het enkelvoudige voer, ik kom dus nu echt in de problemen met mijn pups
Is er geen Carnibest verkooppunt bij je in de buurt? Die verkopen compleet KVV.
http://www.kiezebrink.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je ook proberen, en http://www.richardversvoeding.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Die verkopen beiden ook complete mixen.
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Marion. schreef:
*Evie* schreef:Het is zeker niet zo dat wij de prijzen van onze producten met vele procenten hebben verhoogd, ook is het niet zo dat de supermarkten nu opeens over de rug van u als honden-, en kattenbezitters héél veel geld willen verdienen. De prijzen die op dit moment door de supermarkten berekend worden zorgen ervoor dat na enkele jaren van het verkopen van een service artikel met de daarbij behorende marge van rond de 0%, de supermarkten nu eindelijk weer smuldier kunnen verkopen tegen een reële prijs.[/i]
Zo is het ook natuurlijk. Compleet vers voer voor 49 cent per 400 gram...... dat kan natuurlijk nooit.
dan moet je het niet voor die prijs verkopen, heel simpel. Je gaat geen prijsverhoging van ruim 30% doorvoeren dat is absurd dat gaat je gegarandeerd veel klanten kosten.
Voor de duurdere prijs krijg ik lotgering ook thuisbezorgd dus dan laat ik dat toch doen, veel makkelijker :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
sjaak-k
Zeer actief

Marion. schreef:
Nee hoor. Wat denk je hoeveel verlies ze maken op coca cola? Heineken? Dat is marketing. Ik heb nog nooit alleen smuldier gehaald bij de AH. En bijvoorbeeld zo'n brood van 2 euro zit ruim voldoende winst op :wink:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Hondenvoer zit over het algemeen weinig winst op, als je veel winst wil maken moet je helemaal geen hondenvoer gaan verkopen dus als je het jaren voor bijna niks hebt verkocht moet je niet ineens gaan miepen dat je niks verdient, dat wist je jaren geleden ook...
Nogmaals ik ken geen enkel artikel wat ineens met ruim 30% prijsverhoging verkocht wordt... dan koopt geen mens het meer nl.

als je 1 pakje koopt zal je er niet arm van worden, maar de hoeveelheid die ik in de maand afneem, doe daar 30% bij op en ik kan er 1 hond een complete maand van voeren.... alleen van die verhoging...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Mickie schreef:De c1000 is mij ook kwijt als klant. Ging altijd voor de smuldier van 46 cent en nam doorgaans ook nog wat andere boodschappen mee. Maar nu de smuldier daar naar 66 cent is gegaan zijn ze me kwijt. Wil overstappen op Lotgering en anders ga ik wel naar concurrent Supercoöp die 55 cent vraagt, is nog dichterbij ook.
:N: hier is er bij de c1000 de enige complete versie (pens compleet) even duur als het hart :N:
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

dagmar88 schreef: :N: hier is er bij de c1000 de enige complete versie (pens compleet) even duur als het hart :N:

:80: 1.18 dus?
hier is de compleet vlees/pens 0,66 cent.
ik vind 1.18 per pakje echt belachelijk.
dan is het voor mij zeker over. :boos:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

krullie schreef:
dagmar88 schreef: :N: hier is er bij de c1000 de enige complete versie (pens compleet) even duur als het hart :N:

:80: 1.18 dus?
hier is de compleet vlees/pens 0,66 cent.
ik vind 1.18 per pakje echt belachelijk.
dan is het voor mij zeker over. :boos:
Heb niet zo veel te willen tot lotgering komt. Maar de pens compleet verdragen ze niet goed, dus wissel ik de enkele versies af.
En idd, 1 zoveel per pakje :eek:
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Hier bij de dirk nog steeds 0.46 cent per pakje geloof ik wat ik eergister zag.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Ody
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ody »

Ik haal het nu weer bij de Emte, daar zijn alle smaken 55 cent (hart hebben ze niet).
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”