( gaan het nog een keer proberen, hopen dat mijn auto mij dan niet in de steek laat

Moderator: moderatorteam
oh dan kan ik, ik moet savonds werken dus ik ga helemaal niets met Koninginnedag doenJeannettebo schreef:ik zoek voor as zaterdag nog een wandeling
Judith-Diesel schreef:oh dan kan ik, ik moet savonds werken dus ik ga helemaal niets met Koninginnedag doenJeannettebo schreef:ik zoek voor as zaterdag nog een wandeling
Nee helaasJeannettebo schreef:Judith-Diesel schreef:oh dan kan ik, ik moet savonds werken dus ik ga helemaal niets met Koninginnedag doenJeannettebo schreef:ik zoek voor as zaterdag nog een wandeling![]()
Aimee kan je dan ook?
volgens mij wel, daar kun je zo naar het water lopen, waar ze er makkelijk in kunnen. Je kan er langs het water lopen en zo lang als Apple mag. Overal staan ook bankjes etc en is losloopgebied.Aimee schreef:Vind ik ook prima! Balijbos bedoel je dan? ( heet toch zo daar? )
de keren dat ik er ben geweest vond ik het meevallen, tuurlijk kom je wel wat andere tegen, maar ik vond het niet superveel.Aimee schreef:Prima!! Als het gewoon pup-veilig is, en je niet struikelt over de recreanten, ben ik blij
haha nou daar rent kleine Apple wel onderdoor, die vind vreemde honden nog iets te leuk om zich zomaar te weerhouden van een ontmoeting.Jeannettebo schreef:de keren dat ik er ben geweest vond ik het meevallen, tuurlijk kom je wel wat andere tegen, maar ik vond het niet superveel.Aimee schreef:Prima!! Als het gewoon pup-veilig is, en je niet struikelt over de recreanten, ben ik blij
niet drukker dan het strand
Oh ja en Bo wil pupjes nog wel eens beschermen tegen andere honden, niet door kwaad te doen, maar gewoon door de andere, vreemde hond te blokkeren. Hij gaat letterlijk tussen pup en andere hond in staan
dat is ook niet erg, tis meer om de ander te waarschuwenAimee schreef:haha nou daar rent kleine Apple wel onderdoor, die vind vreemde honden nog iets te leuk om zich zomaar te weerhouden van een ontmoeting.Jeannettebo schreef:de keren dat ik er ben geweest vond ik het meevallen, tuurlijk kom je wel wat andere tegen, maar ik vond het niet superveel.Aimee schreef:Prima!! Als het gewoon pup-veilig is, en je niet struikelt over de recreanten, ben ik blij
niet drukker dan het strand
Oh ja en Bo wil pupjes nog wel eens beschermen tegen andere honden, niet door kwaad te doen, maar gewoon door de andere, vreemde hond te blokkeren. Hij gaat letterlijk tussen pup en andere hond in staan