Zelfs mijn man die mee was en erg sceptisch was, is overtuigd.
Geen spijt dat ik ernaar toe ben gegaan!
Al had ik graag ook een meet en greet gehad..... grrrrrrrrr
Moderator: moderatorteam

http://www.landroller.nl/shop.html" onclick="window.open(this.href);return false; de enige shop in NL dacht ik die ze had. Je bent wel gauw 250 euro kwijt aan een paar.frisbeedog schreef:hoi hoi de show was super
en jaja de mens wordt opgevoed
men wat kan ie dat goed uitbeelden wat wij verkeerd doen
verder een vraagje
ik begreep dat ze buiten met folders liepen met die skates van hem
maar binnen was niks
weet iemand waar je die kan kopen of zijn ze weer eens mega duur
en ja wat is er te koop
tshirts
boek
programma boek
cap
mok
linnen tasje
helaas geen dvd's
je kan pinnen maar contant is sneller
veel plezier voor diegene die nog gaan
An

Dat was echt mazzel en ik moest wel lachen want het jochie had kattenlenzen in. Dat zag je niet zolang hij op het podium was maar toen hij kwam vragen of ik het leuk vond moest ik even twee keer kijken.malinois schreef:mazzelpikkreeg ik niet bij mn t-shirt en petje
Jemig. Zelfs in oranje shirt :N:chrico schreef:Hier de foto van de meet en greet![]()
Blijf het nog steeds heel leuk vinden om hem ontmoet te hebben
![]()
En? Kon hij erop lopenLongFields schreef:Leuk hè? Hij kwam ook het podium op met een paar houten klompen aan zijn voeten!
chrico schreef:Hier de foto van de meet en greet![]()
Blijf het nog steeds heel leuk vinden om hem ontmoet te hebben
![]()

Vandaag op een transporterfietsLongFields schreef:Leuk hè? Hij kwam ook het podium op met een paar houten klompen aan zijn voeten!
antheman schreef:Vandaag op een transporterfietsLongFields schreef:Leuk hè? Hij kwam ook het podium op met een paar houten klompen aan zijn voeten!![]()
Ik heb me gek gelachen vanmiddag. Hilarisch, hoe hij honden en katten nadoet.
En ik ben natuurlijk apetrots op Stitch, Stephan en Ingrid, van SRCN. Die sloten de show af en deden het zooooo goed
antheman schreef:Kit, ik heb rood haar
Ja, euh, daar kon ik niets aan doenKit schreef:antheman schreef:Kit, ik heb rood haar
het was een beetje donker
yep!!!little-wolf schreef:Zeg, hebben jullie ook nog in de disctheek gestaan?![]()
little-wolf schreef:Zeg, hebben jullie ook nog in de disctheek gestaan?![]()