Diaantje schreef:Wowie, leuke foto'sHoelang heeft het al bij al geduurd?
wij waren om 17.30 uur daar en om 01.30 thuis haha..de show duurt van 19.30 tot iets voor 22.00 uur
Moderator: moderatorteam
Diaantje schreef:Wowie, leuke foto'sHoelang heeft het al bij al geduurd?

BelgiAN shephers lijkt me danRachelleAmericanBulldog schreef:Maylala schreef:Geweldige foto's van wat een geweldige ervaring moet zijn geweest!![]()
Hoe spreekt een Amerikaan het eigenlijk uit, Laekense Herder? "Leekenwa Shepherd" of zo?
belgium shepherd laekenois of rough coated belgium shepherd
haha juistStrega schreef:BelgiAN shephers lijkt me danRachelleAmericanBulldog schreef:Maylala schreef:Geweldige foto's van wat een geweldige ervaring moet zijn geweest!![]()
Hoe spreekt een Amerikaan het eigenlijk uit, Laekense Herder? "Leekenwa Shepherd" of zo?
belgium shepherd laekenois of rough coated belgium shepherd.
Maar leuk, ik vind Pfaff ook erg mooi. Blijft hij zo donker? Ik vind z'n vachtkleur heel mooi nu.

RachelleAmericanBulldog schreef:
Pfaffke blijft zo mooi rood inderdaad..de krullen die erop komen zullen iets lichter zijn maar die donkere kleur blijft de boventoon houden:)
Die oren komt nog goed haha daar groeien we nog inStrega schreef:RachelleAmericanBulldog schreef:
Pfaffke blijft zo mooi rood inderdaad..de krullen die erop komen zullen iets lichter zijn maar die donkere kleur blijft de boventoon houden:)Meestal zijn ze wat 'assiger' van kleur, ik vind dit wel erg mooi. En die oren
.

Kristina schreef:Wat gaaf om mee te maken! En Pfaffke is inderdaad errug leuk zeg...
Hoe vond het publiek eigenlijk dat hij Pfaffke heet?

RachelleAmericanBulldog schreef:Kristina schreef:Wat gaaf om mee te maken! En Pfaffke is inderdaad errug leuk zeg...
Hoe vond het publiek eigenlijk dat hij Pfaffke heet?
heb ik niet gezegd....maar na afloop zat mijn man voor de entree met pfaffke en kwamen er verschillende mensen met pfaffke (de ster haha) kennis maken..en die vroegen dan hoe hij heette..zat er een man bij die bij keulen gespeeld had tegen j.m. pfaff haha...die man lag in een deuk om zijn naam haha

Ik was er ook en ook ik heb een geweldige avond gehad.....en Pfaffke was een super pup!!!!Mojo2008 schreef:Ik was gisteren erbij in Antwerpen, Pfaffke is echt een super leuke pup!
Ik vond het sowieso een hele leuke avond!
Nuran Gino schreef:Ik was er ook en ook ik heb een geweldige avond gehad.....en Pfaffke was een super pup!!!!Mojo2008 schreef:Ik was gisteren erbij in Antwerpen, Pfaffke is echt een super leuke pup!
Ik vond het sowieso een hele leuke avond!