Wil er best een stukje voor rijden, maar niet langer dan 35-40 min.
Iemand hier van het forum die een keer een lesje wil geven apart, is ook prima.

Moderator: moderatorteam
Ja klopt, elke 1e en 3e zondag van de maand, maar ik hoor daar niet zulke denderende verhalen over.massam schreef:de KC geeft ringtraining toch?
sam?
Gegevens hierover hoor ik ook graag?heidie schreef: In arnhem zit er ook een die in een sportschool traint hoor ik ook goede verhalen over.
O wat fijn! Bedankt voor je antwoord!LongFields schreef:Bij hondenschool Lingewaard gaat een cursus ringtraining van start, dat is in Bemmel. Wordt nog gegeven door een forummer ook...
Dat is inderdaad van Josee! Ik start daar ook 31 oktober.vivian schreef:O wat fijn! Bedankt voor je antwoord!LongFields schreef:Bij hondenschool Lingewaard gaat een cursus ringtraining van start, dat is in Bemmel. Wordt nog gegeven door een forummer ook...
Ik kan het niet op de site van de hondenschool zelf vinden, of kijk er erover heen?Irisz schreef:Dat is inderdaad van Josee! Ik start daar ook 31 oktober.vivian schreef:O wat fijn! Bedankt voor je antwoord!LongFields schreef:Bij hondenschool Lingewaard gaat een cursus ringtraining van start, dat is in Bemmel. Wordt nog gegeven door een forummer ook...
Dankjewel!Evertje schreef:Ja, zij is hier ook te vinden onder de naam Josee
Dan zou het zo maar eens zijn dat ik er ook ben, tot volgende week.Es schreef:Ik trian voorlopig ook in Uden, je kunt uit 2 avonden kiezen ook. Volgende week woensdag ga ik weer, maar ook weleens op maandag.