ik ben gisteren op dit forum terecht gekomen omdat ik wilde weten of het normaal is dat mijn drachtige Mastiff teef een beetje slijm verloor. Toen zag ik wat een kennis en ervaring er op dit forum zit en ben meteen lid geworden!
Ik heb een Old English Mastiff teef van 2,5 jaar. Ze is vandaag 57 dagen drachtig! Ik vind het echt erg spannend allemaal. Ik fok al jaren Friese paarden, maar honden is toch wel iets anders. Ik heb ook met mijn Mastin Españolteef één keer een nestje gefokt. Hoewel... netsje is een groot woord; het was één pupje
Bij Nala is met 30 dagen een echo gemaakt. Daar was op dat moment alleen de rechterhoorn zichtbaar en daar zaten 3 of 4 pups in. Nala is erg dik (terwijl ze de laatste anderhalve week heel slecht eet), dus ik ben erg benieuwd wat er uit komt. Verder doet ze het prima. Ze is heel aanhankelijk, vrolijk en lief.
Ik hoop hier mijn eventuele vragen te kunnen stellen en straks geweldig nieuws met iedereen te kunnen/mogen delen!
Nala in de werpkist, nadat ik hem net had opgehaald en in elkaar gezet.
De linkerfoto is van 4 mei, de middelste van 11 mei en de rechter van 13 mei!edit: titel gewijzigd

TARAK
papa Perro wacht de geboorte van zijn kroost af!